3 πρωινές συνήθειες που μας… παχαίνουν!

Μήπως ο μεγαλύτερος "εχθρός" στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε το ιδανικό βάρος κρύβεται στις πρωινές σας συνήθειες;

Παρόλο που διατηρείτε μια σχετικά ισορροπημένη διατροφή και ιδρώνετε τη «φανέλα» τακτικά στο γυμναστήριο, η ζυγαριά σας αρνείται επίμονα να σας χαμογελάσει.

Πριν εγκαταλείψετε την προσπάθεια και απογοητευτείτε πιστεύοντας πως ο μεταβολισμός σας είναι καταραμένος, αξίζει να ερευνήσετε αν η αιτία που δεν βλέπετε τα επιθυμητά αποτελέσματα είναι οι… πρωινές σας συνήθειες. Μάθετε τι κάνετε πιθανόν λάθος στο άρθρο που ακολουθεί.

Θα φανταζόσασταν, αλήθεια, πως μερικές «αθώες» πρωινές συνήθειές σας ευθύνονται πιθανόν για την αύξηση ή την επίμονη διατήρηση του βάρους σας;

Η λίστα που ακολουθεί είναι ενδεικτική τού πώς μπορεί μια απλή, καθημερινή συνήθεια να αναχαιτίσει την προσπάθεια του οργανισμού σας να μετοβολίσει τις τροφές και να κάνει τις καλύτερες δυνατές καύσεις θερμίδων.

  1. Το ξύπνημα στο σκοτάδι

Μπορεί να μην είναι ό,τι καλύτερο για την πρωινή ψυχολογία σας η είσοδος του φυσικού φωτός στο χώρο που κοιμάστε, έχει όμως αποδειχθεί πως ο ήλιος ξυπνά τον μεταβολισμό σας, δίνοντάς του το σύνθημα της ενεργοποίησης.

Μην το χάσεις:  Σκηνές camping, μαχαίρια επιβίωσης, φακοί led - Κατασκήνωση στο πουθενά, χωρίς να φοβάστε τίποτα!

Όσο περισσότερο μένουμε μέσα σε έναν σκοτεινό και κλειστό χώρο, τόσο ο μεταβολισμός μας αδρανεί και δεν μπαίνει σε λειτουργία. Αν θέλετε, λοιπόν, να ξεκινήσει η μέρα σας με τις καλύτερες δυνατές προδιαγραφές, μη διστάσετε να τραβήξετε τις… κουρτίνες!

  1. Οι διαταραχές και η ακανόνιστη διάρκεια του ύπνου

Όσο γνωστό είναι πως ο ελλιπής ύπνος ή το πολύ πρωινό ξύπνημα είναι συνδεδεμένα με τις διαταραχές της κορτιζόλης και την αύξηση των επιπέδων του στρες, άλλο τόσο διαδεδομένο είναι πως ο υπερβολικός ύπνος, πλέον των δέκα συνεχόμενων ωρών ημερησίως, απορρυθμίζει τα επίπεδα της κορτιζόλης αυξάνοντάς τα, με αποτέλεσμα την αύξηση του σωματικού βάρους.

Οι σχετικές έρευνες καταθέτουν αδιάψευστα στοιχεία πως ο αυξημένος δείκτης μάζας σώματος κατά κανόνα ακολουθεί όσους επιδεικνύουν ασταθές πρόγραμμα ύπνου.

Φροντίστε να απολαμβάνετε έναν ποιοτικό και συνεχόμενο οκτάωρο ύπνο και να ξυπνάτε τουλάχιστον μισή ώρα πριν την αναχώρησή σας από το σπίτι, ώστε τα επίπεδα του άγχους να παραμένουν χαμηλά.

  1. Δεν έχετε χρόνο για (σωστό) πρωινό

Ίσως το συχνότεορ λάθος που κάνουμε όλοι είναι να μη χαρίζουμε στον εαυτό μας μερικά πολύτιμα λεπτά από το ξεκίνημα της μέρας μας, ώστε να απολαύσουμε ένα υγιεινό και θρεπτικό πρωινό.

Μην το χάσεις:  Αντί για super market επιλέξτε fmsupplies.gr - Απορρυπαντικά, χαρτικά, καθαριστικά

Για τους περισσότερους η συγκεκριμένη συνήθεια ισοδυναμεί με πολυτέλεια για την οποία δεν υπάρχει χρόνος. Συνεπώς, είτε την προσπερνάμε, είτε την ικανοποιούμε με τη γρήγορη κατανάλωση ενός πρωινού χαμηλής θρεπτικής αξίας.

Χωρίς την απαραίτητη κατανάλωση ενός σωστού πρωινού, πλούσιου σε υδατάνθρακες, πρωτεΐνες, αντιοξειδωτικά, υγιεινά λιπαρά, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία, είναι βέβαιο πως ο οργανισμός μας δεν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δύσκολης μέρας.

Σε αντίθεση με το παιχνίδι στη novibet, που πάντα γίνεται με ασφάλεια και σας αφήνει κερδισμένους, στην περίπτωση της μη κατανάλωσης πρωινού, ρισκάρετε τόσο τη σιλουέτα όσο και την υγεία σας!