Aπίστευτο κι όμως ελληνικό!
Σε ομάδα καταγγελιών στο Facebook για την πόλη του Βόλου αναφέρεται συγκεκριμένα το απίστευτο περιστατικό όπου κατά τη διάρκεια μιας κούρσας είπε στον πελάτη ότι το POS είναι χαλασμένο και ζήτησε να του πάρει κάτι ο πελάτης από κατάστημα της περιοχής.
Είδε κατάστημα τυχερών παιχνιδιών λοιπόν και ζήτησε ΚΙΝΟ!
Συγκεκριμένα ο επιβάτης δήλωσε:
Καλησπέρα σας πριν από λίγο μπήκα σε ένα ταξί που το πήρα από το κέντρο του Βόλου στη Δημητριάδος, κατά τη διάρκεια της διαδρομής αναφέρω στον οδηγό ότι θέλω να πληρώσω με κάρτα και μου λέει ότι είναι χαλασμένο το pos και του αναφέρω ότι λίγα ψιλά είχα μαζί μου σε μετρητά (που εν τέλει ήταν κατά 0,50λ διαφορά από το αντίτιμο της κούρσας) και τι μου απαντάει έπειτα… “Κάποιο μαγαζί θα βρούμε εδώ γύρω να μου πάρεις κάτι – να έχει ένα πρακτορείο ΟΠΑΠ εδώ να μου πάρεις ένα ΚΙΝΟ”.
Και κατεβήκαμε είπε στους υπαλλήλους του πρακτορείου ότι θέλει να έχει το ΚΙΝΟ και ότι θα πληρώσω εγώ. Δεν το έχω ξαναζήσει αυτό πραγματικά, λυπάμαι μόνο που δεν συγκράτησα τον αριθμό κυκλοφορίας για να τον αναφέρω στο σωματείο των ΤΑΞΙ (εννοείται δεν έκοψε και απόδειξη).
Τα σχόλια και η απάντηση
Η ανάρτηση, ως ήταν φυσικό, πλημμύρισε από χιουμοριστικά σχόλια και αντιδράσεις, όμως δεν έλειψαν και τα κακεντρεχή σχόλια σε βάρος των οδηγών ταξί που βρίσκονται στο μεροκάματο.
Μιλώντας στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου Δημήτρης Φιλίππου ανέφερε ότι ενημερώθηκε από συναδέλφους του για την ανάρτηση, ωστόσο μέχρι αργά το απόγευμα δεν έχει γίνει καμία επίσημη καταγγελία στο μηχανολογικό ή στο σωματείο.
«Με ανώνυμες αναρτήσεις στο Facebook ο καθένας μπορεί να λέει ό, τι θέλει. Αν ισχύει αυτό θα διερευνηθεί μόνο από τη στιγμή που γίνει επίσημη καταγγελία, γιατί αλλιώς το να κατηγορούμε έναν κλάδο μέσα από ανώνυμες αναρτήσεις δεν υπάρχει νόημα. Τόσο στον φάρο όσο και στην πινακίδα αναγράφεται ο αριθμός του ΤΑΞΙ, δεν μπορεί να επικαλείται ότι δεν συγκράτησε τον αριθμό κυκλοφορίας» εξηγεί ο κ. Φιλίππου.
Σχόλιο στην ανώνυμη ανάρτηση έκανε και ο πρόεδρος του συνεταιρισμού «Volos Taxi» Ευδόκιμος Πασχαλίδης.
«Δυστυχώς χωρίς νούμερο πινακίδας δεν μπορούμε και εμείς οι ίδιοι να καταγγείλουμε το περιστατικό, το οποίο εκθέτει όλους τους υπόλοιπους ταξιτζήδες που προσπαθούμε καθημερινά για την επιβίωση μας, όπως όλοι.
Ενημερωτικά όταν μπαίνετε σε ταξί και θέλετε να πληρώσετε με κάρτα και σας πούνε ότι δεν έχει μηχάνημα ή ότι χάλασε το μηχάνημα μπορείτε να πάτε στο επόμενο ταξι, και πάντα καλό είναι να συγκρατείτε τον αριθμό που υπάρχει στην οροφή, όπως έχουν όλα τα ταξί που ανήκουν στο Volos Taxi είτε τον αριθμό πινακίδας. Καταγγελίες χωρίς χαρακτηριστικά δεν βοηθούν και εμάς να μπορέσουμε να απομονώσουμε τέτοιου είδους κακούς επαγγελματίες που εκθέτουν το επάγγελμα, αλλά κ εμάς ως εργαζομένους» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Πασχαλίδης.
Πηγές: Βόλος – Συμβαίνει Τώρα @ Facebook, ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.