Από την εκτόξευση στα χρόνια της βαθιάς ελληνικής κρίσης και τις αλλεπάλληλες διαφημίσεις, με τους υπαλλήλους της, συνήθως σε πρώτο πλάνο.
Στο δύσκολο σήμερα με το τζίρο να κάνει βουτιά, τις αξιολογήσεις πελατών να πέφτουν στα τάρταρα και την εταιρεία να προσπαθεί να περικόψει έξοδα ακόμα και μέσα από τις συμβάσεις των διανομέων της.
Το μήνυμα – τελεσίγραφο σε υπαλλήλους για να δεχτούν να συνεχίσουν να δουλεύουν στην εταιρεία με μπλοκάκι, συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις παρά την εν μέρει αναδίπλωση της εταιρείας…
Μετά το μαζικό κύμα κατακραυγής από τα social media η εταιρεία έστειλε νέο μήνυμα στους υπαλλήλους, με το οποίο τους έδινε τη δυνατότητα να επιλέξουν μπλοκάκι ή ανανέωση της σύμβασης με τους όρους που είχαν. Η ζημιά όμως είχε ήδη γίνει. Η αξιολόγηση της εταιρείας (κάρτα) από τους πελάτες της κατακρημνίστηκε στο 1 από το 4,8 με άριστα το 5, η πτώση στις παραγγελίες ξεπέρασε το τελευταίο διάστημα το 40% και οι διανομείς δηλώνουν στην πλειονότητά τους ανασφαλείς.
Όλα αυτά για μια εταιρεία που κατάφερε να αυξάνει θεαματικά τους τζίρους της, τόσο στα χρόνια της κρίσης όσο και στη δύσκολη εποχή του κορωνοϊού. Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο πέρυσι ο τζίρος έκανε άλμα 21ος εκατομμυρίων ευρώ σε σχέση με το 2019 Καθώς από τα 43,1 εκατομμύρια διαμορφώθηκε στα 64,4. Λίγους μήνες μετά όμως η πτώση στις παραγγελίες άρχισε να φέρει τα πρώτα σύννεφα πάνω από την e-food…
Το απόλυτο «success story» στα χρόνια της κρίσης
Η εταιρεία που έγινε συνώνυμο του success story δημιουργήθηκε το 2011 από τα αδέρφια Κυρκίνη και πολύ γρήγορα βρέθηκε στην κορυφή στο πεδίο των διαδικτυακών παραγγελιών…
Οι ιδιοκτήτες τόλμησαν, καινοτόμησαν και κατάφεραν να κερδίσουν το μεγάλο στοίχημα.
Τρία χρόνια μετά την ίδρυση η εταιρεία εξαγοράζεται από τη γερμανική Delivery Hero έναντι 22 εκατομμυρίων ευρώ και η ανοδική της πορεία συνεχίζεται όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία της, με ρυθμούς εντυπωσιακούς.
Η εταιρεία έφτασε το 2020 να απασχολεί 378 άτομα από 268 το 2019 και σύναψε τρίμηνες με πολλούς ακόμη για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της…
Πλέον, 9 χρόνια μετά την ίδρυση και 5 από την πώλησή της, η εταιρεία e-food αντιμετωπίζει την πρώτη αλλά σοβαρότατη κρίση της. Με την τιμή της μετοχής της να υποχωρεί, τους πελάτες στην πλειονότητά τους να αποδοκιμάζουν τη νέα στρατηγική με σχόλια πανομοιότυπα και τους υπαλλήλους, που τις τελευταίες ημέρες βγαίνουν στους δρόμους για να διαμαρτυρηθούν, να δηλώνουν έντονα προβληματισμένοι για την επόμενη μέρα…
Ο κ. Βασίλης Κεφαλάς οδηγός efood, εκπρόσωπος επιτροπής διανομέων, ξεκαθάρισε ότι δεν είναι ανάμεσα «στους 120 απολυμένους». Ευχαρίστησε τον κόσμο για την στήριξή του. «Ήταν το μεγαλύτερο πουρμπουάρ που θα μπορούσαν να μας δώσουν», είπε.
«Η εταιρεία έχει πάρει πίσω τις απολύσεις στα λόγια. Δεν έχουμε δει έγγραφη ανακοίνωση από κάποιον διευθύνων σύμβουλο. Αυτό δεν γίνεται με ραβασάκια. Ξέρουν τα ονόματά μας, να ξέρουμε κι εμείς τα ονόματά τους, να ξέρουμε με ποιον έχουμε να κάνουμε».
«Η ανασφάλεια στον κλάδο είναι πολύ μεγάλη. Είμαστε εδώ και δύο χρόνια που λειτουργεί η διανομή με τρίμηνες συμβάσεις εργασίας. Ένας full time παίρνει περίπου 4 ευρώ την ώρα στο χέρι. Τον βασικό. Ήταν τυπική η εταιρεία στις πληρωμές της. Σε αυτό που είχαμε πρόβλημα ήταν οι επαναλαμβανόμενες συμβάσεις. Ο νόμος για το δικό μας επάγγελμα προβλέπει ότι απαγορεύεται να μας έχουν με επαναλαμβανόμενες συμβάσεις».
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.