Ο «δολοφόνος με το αγγελικό πρόσωπο» είναι ένα κλισέ το οποίο χρησιμοποιούμε συχνά στην δημοσιογραφία για λόγους εντυπωσιασμού αλλά και για να περιγράψουμε πως ένας φαινομενικά αθώος άνθρωπος κρύβει στην ψυχή του φονικά ένστικτα τα οποία δυστυχώς εκδηλώνει.
Η τραγική κατάληξη της υπόθεσης των Γλυκών Νερών με την δολοφονία της Καρολάϊν από τα χέρια του συζύγου της Μπάμπη Αναγνωστόπουλου έφερε στο νου παρόμοιες υποθέσεις γυναικοκτονίας.
Γιατί περί γυναικοκτονίας πρόκειται και όχι για έγκλημα πάθους ή ότι θόλωσε το μυαλό του. Είναι από τις περιπτώσεις που ο δράστης θεωρεί κτήμα του την σύντροφό του και στην συγκεκριμένη περίπτωση μητέρα του παιδιού του.
Μια υπόθεση που συγκλόνισε τον πλανήτη ολόκληρο είναι και αυτή της δολοφονίας της Ρίβα Στέενκαμπ από τον σύντροφό της Όσκαρ Πιστόριους.
Και είχε πάρει μεγάλες διαστάσεις και λόγω των χαρακτηριστικών που είχε αλλά και γιατί ο Πιστόριους δεν ήταν ένας οποιοσδήποτε άνθρωπος. Δεν ήταν ο λεγόμενος άνθρωπος της διπλανής πόρτας.
Ήταν, ένας διακεκριμένος αθλητής παγκοσμίου φήμης ο οποίος είχε καταφέρει, χωρίς να έχει πόδια, αλλά με λεπίδες στην θέση τους, να είναι ένας από τους πιο γρήγορους ανθρώπους στον κόσμο και γι’ αυτό του είχαν δώσει και και το προσωνύμιο Blade Runner.
Το έγκλημα των Γλυκών Νερών μοιάζει σε πολλά με την δολοφονία της 29χρονης Ρίβα Στέενκαμπ ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου το 2013 από τον Πιστόριους.
Και στις δυο περιπτώσεις είχαμε δυο άνδρες από τα χέρια των οποίων έπεσαν νεκρές οι σύντροφοί τους και προσπάθησαν να ενοχοποιήσουν για τον χαμό τους ο μεν σε μια συμμορία που εισέβαλλε στο σπίτι τους και ο δε σε έναν διαρρήκτη φάντασμα ο οποίος θεώρησε όπως ισχυρίστηκε ότι είχε μπει στην έπαυλη του ζεύγους στη Νότια Αφρική.
Είναι λοιπόν ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος ο Έλληνας Πιστόριους;
Τα στοιχεία που βλέπουν το φως όσο περνούν οι ώρες δείχνουν ένα ζευγάρι, τον Μπάμπη και την Κάρολαϊν που δεν περνούσε καλά το τελευταίο διάστημα.
Με μεγάλη διαφορά ηλικίας η οποία όμως δεν ήταν εμφανής λόγω του νεαρού της ηλικίας και των δυο.
Με ένα κορίτσι που ερωτεύτηκε τον όμορφο πιλότο στα 15 της χρόνια και ο οποίος όμως την εγκλώβισε σε μια σχέση από την οποία προφανώς συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να ξεφύγει στα 20 της χρόνια. Όταν δηλαδή οι άνθρωποι αρχίζουν να πατάνε λίγο πιο γερά στα πόδια τους και είναι έτοιμοι με την ορμή της νεότητας να ανοίξουν τα φτερά τους.
Το ίδιο εγκλωβισμένη ένιωθε και η Ρίβα Στέενκαμπ. Η 29χρονη μιλούσε σε φίλους της για τον Όσκαρ Πιστόριους και τον περιέγραφε ως έναν άνθρωπο πιεστικό, κτητικό και κακοδιάθετο.
Άλλο ένα στοιχείο που δείχνει πόσο κοινές είναι αυτές οι δυο υποθέσεις, είναι ότι από την στιγμή που αφαίρεσε την ζωή της Κάρολαϊν ο πιλότος προσπάθησε να φτιάξει ένα παραμύθι με πολλούς δράκους ενώ το ίδιο έκανε και ο Πιστόριους.
Αρκεί να θυμίσουμε ότι η 29χρονη Ρίβα Στέενκαμπ βρέθηκε ντυμένη με ένα μαύρο φόρεμα το οποίο παρά τους πυροβολισμούς δεν βρέθηκε πάνω του καμία τρύπα. Ο Πιστόριους την σκότωσε και την έντυσε προτού καλέσει την αστυνομία.
Επίσης, και στις δυο περιπτώσεις οι δράστες είχαν τσακωθεί άγρια πριν αφαιρέσουν την ζωή των δυο γυναικών. Όπως λένε οι πληροφορίες ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος σκότωσε την Κάρολαϊν γιατί είχαν πολλές προστριβές τελευταία και εκείνη ήθελε να χωρίσουν.
Το ίδιο συνέβαινε και με τον Πιστόριους ο οποίος εκτός των άλλων είχε τόσο έντονη την κτητικότητα απέναντι στην άτυχη Ρίβα που όπως μαρτυρούν φίλοι της όταν έβγαινε χωρίς εκείνον δεν μπορούσε να απολαύσει τίποτα αφού της έστελνε συνεχώς μηνύματα ή της τηλεφωνούσε.
Όπως και να έχει δυστυχώς βιώνουμε άλλη μια γυναικοκτονία από έναν άνδρα που τον μεγάλωσαν να πιστεύει ότι η γυναίκα, η σύντροφος, η αδελφή, η μάνα του είναι κτήμα του.
Αυτοί που μεγάλωσαν τον κάθε Μπάμπη επίσης δεν του έμαθαν ότι οι άνθρωποι από το πιο μικρό μέχρι το πιο μεγάλο λάθος που μπορεί να κάνουν στην ζωή τους και ειδικά αν αυτό είναι η αφαίρεση μιας ζωής θα πρέπει να αναλαμβάνουν τις συνέπειες των πράξεών τους.
newsit.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.