Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.
Δεκαεπτά ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- παρουσιάστηκε το λογότυπό του παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.
Ωστόσο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.
Στο Χ το νέο λογότυπο έγινε γρήγορα trend, με τους λογαριασμούς να επιδίδονται σε έναν… διαγωνισμό χιούμορ και τρολαρίσματος.
Πολλοί το σύγκριναν με άλλα λογότυπα, άλλοι… αμφιβήτησαν την ιστορικότητα που αποπνέει, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για “φαγοπότι”.
Φυσικά δεν έλειψαν και οι αναφορές στον ΠΑΟΚ και το κουλούρι Θεσσαλονίκης!
Αυτό με διαφορά θα ήταν το καλύτερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XpdO8WDiuK
— Ντέλος ο Μοντέλος (@deltreque) November 13, 2024
Στην Τενερίφη της Ισπανίας υπάρχει το φαγαδικο Magus Gastro Bar που τυχαίνει να έχει το παρακάτω λογότυπο.
Στην Ελλάδα με λίγο Google search και προσαρμογή του λογότυπου στις ανάγκες του πελάτη σου, τσεπωνεις 30.000 ευρώ με μαγικό τρόπο και hasta luego.#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/2C6S1pPyWl— Spyros Chatzigiannis (@Spysun04) November 13, 2024
Λογότυπο του Μετρό της Θεσσαλονίκης.#μετρο_θεσσαλονικης #μετρο_Θεσσαλονικη #thessaloniki_metro #λογοτυπο pic.twitter.com/HUa4JxCZ9K
— souko (@souko202) November 13, 2024
#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/77d1TpMa00
— Ζυμαρικά Φλωράκη (@pastafloraki) November 13, 2024
#μετρο#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/U65ZOsdRqA
— Λευκορίτης (@Lefkoritis1) November 13, 2024
έτοιμο και το σήμα #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/8r8d5xzF0b
— Κικα (@kika_el) November 13, 2024
Ούτε ένα απλό λογότυπο δε μπορεί να κατεβάσει η γκλάβα του ελληνάκου… #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/Lbzm9jZkWV
— Costas Eponymous 🇪🇺 🇺🇦 (@Greekprn) November 13, 2024
Για πόσο ιθαγένειες μας έχουν ρε φίλε! Παρουσίασε σήμερα ο Σταϊκούρας το νέο λογότυπο για το Μετρό, που θυμίζω ότι ο σχεδιασμός του έγινε με απευθείας ανάθεση ύψους 30.000 ευρώ και αφού πρώτα ακυρώθηκαν δύο διαγωνισμοί, σε μια εταιρεία με έδρα ένα σπίτι και τζίρο 12.000€ το 23!… pic.twitter.com/JS9SZ1FdYl
— Stefanos Damianidis (@dstefanos) November 13, 2024
"Ενα αρκετά καλό λογότυπο που αναδεικνύει σε βάθος την ιστορία της Θεσσαλονίκης και την κατατάσσει πρωτοπόρο στη μινιμαλ απεικόνιση."
Και κόστισε και φθηνά.
Και είναι μινιμαλ.
Και ευκολοδιαβαστο απο τους ξενους.
😒😒😒😒#μετρο #θεσσαλονίκη #λογότυπο #Μητσοτακης #εγκαίνια pic.twitter.com/gSYL2tp5Dk
— Σούπερ Μαρκέτα ( 𝕏 θεια) 🥑🍑🥬🥫 (@super_marketa) November 13, 2024
Διέρρευσε το αρχικό logo του #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/XMj8duq67y
— Χρήστος (@xristosvv) November 13, 2024
Fixed #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/wrgaT01Vsk
— BRŌM 🧂 (@brom1323) November 13, 2024
απ'το αντίχριστο της αθήνας, προτιμότερο #μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/69eBdPnOVz
— φρέον (@freon_____) November 13, 2024
Όχι τίποτα.
Ποιος ακούει τους Θεσσαλονικείς πάλι που κ γι'αυτό φταίνε κάποιοι Αθηναίοι.
😆#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/9PLNs68S6s— Santa Barbarous (@PhalanxMe) November 13, 2024
Όχι τίποτα.
Ποιος ακούει τους Θεσσαλονικείς πάλι που κ γι'αυτό φταίνε κάποιοι Αθηναίοι.
😆#μετρο_θεσσαλονικης pic.twitter.com/9PLNs68S6s— Santa Barbarous (@PhalanxMe) November 13, 2024
Η ιστορική διάσταση του «μ»
Το πεζό γράμμα «μ» που επιλέχθηκε για το λογότυπο δεν ήταν τυχαίο, σύμφωνα με τους δημιουργούς του. Η επιλογή του «μ» από την εποχή του Βυζαντίου αποτελεί έναν συμβολικό σύνδεσμο με την ιστορία της Θεσσαλονίκης, ενώ το κυκλικό σχήμα παραπέμπει στα τούνελ του μετρό.
Η επίσημη εξήγηση του σχεδιασμού
Ο διευθύνων σύμβουλος της “Ελληνικό Μετρό” αποκάλυψε το λογότυπο, την ταυτότητα του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, η έμπνευση της δημιουργίας του δόθηκε από “βυζαντινά χειρόγραφα και παραπέμπει τόσο στο ιστορικό παρελθόν της πόλης όσο και στο μέλλον”.Όπως εξήγησε ο υπουργός, στόχος ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα αποδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα.
Σύμφωνα με τον Χρήστο Σταϊκούρα, το μικρό «μ» επιλέχθηκε ώστε να είναι άμεσα συνδεδεμένο με το μετρό, διατηρώντας παράλληλα τη διακριτική του ταυτότητα. Όπως ανέφερε, το πεζό «μ» απλοποιήθηκε από το βυζαντινό στυλ, με στόχο να συνδυάζει αυθεντικότητα και αναγνωρισιμότητα, προσφέροντας καθαρότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών.
«Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας
Το λογότυπο αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης, με στόχο να δοθεί μία νέα εικόνα σε αυτό το πολυαναμενόμενο έργο της πόλης.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.