Ο Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Υγείας, τοποθετήθηκε σε συνέντευξη στο «Σήμερα» σχετικά με τα περιστατικά πτώσεων ανελκυστήρων στο νοσοκομείο Παίδων και στον «Ερυθρό Σταυρό». Ο Υπουργός αναφέρθηκε στις ενέργειες που έχουν γίνει για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και την παροχή διαφάνειας.
Ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις καταγγελίες
Ο Υπουργός εξήγησε πως έχει δημιουργηθεί μια ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα μέσω του ΟΔΥΠΥ, στην οποία καταγράφονται δημόσια οι καταγγελίες για τεχνικές βλάβες. «Έχουμε φτιάξει με εντολή μου στον ΟΔΥΠΥ ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα που ανεβαίνουν δημόσια οι καταγγελίες για οποιαδήποτε βλάβη. Εκεί έγινε η καταγγελία της γιατρού του “Παίδων Αγία Σοφία” ότι είχε πρόβλημα με τον ανελκυστήρα. Πώς λοιπόν να το αποκρύψουμε;» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ολοκληρωμένος τεχνικός έλεγχος
Ο Άδωνις Γεωργιάδης διευκρίνισε πως, μετά από τον τεχνικό έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από την αρμόδια εταιρεία, δημοσιεύτηκε το φύλλο ελέγχου. Σύμφωνα με τα ευρήματα, δεν υπήρξε καμία απότομη πτώση του ανελκυστήρα στο «Παίδων Αγία Σοφία». «Η συντήρηση του ανελκυστήρα έγινε 9 Ιανουαρίου», τόνισε ο Υπουργός, διαψεύδοντας τις φήμες για ελλιπή συντήρηση.
Τι συνέβη στον «Ερυθρό Σταυρό»
Αναφερόμενος στο περιστατικό στον «Ερυθρό Σταυρό», ο Υπουργός ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρξε κόψιμο συρματόσχοινου. «Η εταιρεία κάνει λόγο περί κατασκευαστικού λάθους», σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι διερευνώνται οι συνθήκες του περιστατικού.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.