Νέο περιστατικό στον Προαστιακό: Καπνοί στο δεύτερο βαγόνι και αναστάτωση στους επιβάτες
Ένα ακόμα περιστατικό αναστάτωσε τους επιβάτες του Προαστιακού στο δρομολόγιο Αθήνα – Κιάτο την περασμένη Παρασκευή (10.02.25). Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, το δεύτερο βαγόνι γέμισε καπνούς, αναγκάζοντας τους επιβάτες να μεταφερθούν στα πίσω βαγόνια.
Καπνοί από το σύστημα κλιματισμού
Το περιστατικό ανέφερε τηλεθεατής στον ΣΚΑΪ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, να επιβεβαιώνει το γεγονός και να εξηγεί ότι οι καπνοί προέρχονταν από το σύστημα κλιματισμού.
Μιλώντας στον ΣΚΑΪ το πρωί της Δευτέρας (12.02.25), ο κ. Τερεζάκης δήλωσε:
«Όντως ισχύει η καταγγελία. Το περιστατικό έγινε την Παρασκευή στις 6:51 το πρωί, στην αμαξοστοιχία 1302, στο δεύτερο βαγόνι, που είχε προορισμό το Κιάτο από την Αθήνα».
Σύμφωνα με την αναφορά του περιστατικού, οι επιβάτες αντιλήφθηκαν έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε το τρένο στον σταθμό των Λιοσίων, απενεργοποίησε τη μονάδα κλιματισμού που φαινόταν να προκαλεί τη δυσοσμία και μετέφερε τους επιβάτες στα υπόλοιπα βαγόνια. Στη συνέχεια, το τρένο συνέχισε κανονικά τη διαδρομή του.
Η συντήρηση ευθύνη της Hellenic Train
Ο κ. Τερεζάκης τόνισε ότι για τις βλάβες και τα τεχνικά θέματα συντήρησης των τρένων υπεύθυνη είναι η Hellenic Train. «Ο ΟΣΕ δεν έχει αρμοδιότητα στη συντήρηση των συρμών. Βάσει των συμβάσεων, αυτή είναι ευθύνη της Hellenic Train, η οποία διαθέτει τα μηχανοστάσια και τα αμαξοστάσια», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Τα προβλήματα δεν είναι καινούργια»
Συνεχίζοντας, σχολίασε ότι τέτοια περιστατικά δεν είναι πρωτόγνωρα, αλλά πλέον βρίσκονται περισσότερο στο επίκεντρο της δημοσιότητας. «Είναι συμβάντα που συνέβαιναν και στο παρελθόν, αλλά τώρα ελέγχονται πιο εντατικά, και αυτό είναι θετικό, γιατί αναδεικνύονται τα προβλήματα και είναι καθήκον μας να τα διορθώνουμε», σημείωσε.
Η κατάσταση στη συντήρηση των τρένων
Ερωτηθείς αν υπάρχουν προβλήματα στη συντήρηση, ο κ. Τερεζάκης απάντησε:
«Όταν ένα σύστημα υποχρηματοδοτείται και αντιμετωπίζει έλλειψη προσωπικού επί 15 χρόνια, είναι φυσικό να εμφανίζονται προβλήματα. Όσο και αν προσπαθούμε οι μηχανικοί, κάποια στιγμή οι αδυναμίες αυτές βγαίνουν στην επιφάνεια. Αυτά τα συσσωρευμένα προβλήματα δεν λύνονται σε έναν μήνα, έναν χρόνο ή ακόμα και σε ενάμιση χρόνο. Χρειάζεται επιμονή και υπομονή».
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.