Ραγδαίες εξελίξεις έρχονται στους Κουλουράδες.
Τι συζητάει η ελληνική αλυσίδα με τον ινδικό όμιλο SwitzGroup.
Σημαντικές εξελίξεις έρχονται με την αλυσίδα Κουλουράδες, καθώς βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με τον ινδικό όμιλο SwitzGroup.
Ειδικότερα, η ελληνική αλυσίδα κουλουριών Θεσσαλονίκης και ειδών άρτου του Δημήτρη Γρίβα, Κουλουράδες, με τον ινδικό όμιλο SwitzGroup, deal, που, όπως αναφέρει στο FnB Daily ο κ. Γρίβας, αναμένεται να κλείσει σε ένα μήνα.
Ο ίδιος, ωστόσο, διευκρινίζει στη Στέλλα Αυγουστάκη, ότι οι διαπραγματεύσεις με τον SwitzGroup δεν αφορούν στην πλήρη εξαγορά της εταιρείας, αλλά σε συνεργασία για την ενδυνάμωση των κινήσεων της πλευράς Γρίβα, προκειμένου να επεκταθεί η αλυσίδα κουλουριών στο εξωτερικό.
«Θα είμαστε σε πλήρη αρμονία και γνώση σε περίπου ένα μήνα για το deal», αναφέρει.
Το SwitzGroup, με έδρα το Ντουμπάι, επικεφαλής του οποίου είναι ο Ινδός δισεκατομμυριούχος, Taizoon Khorakiwala, μπήκε στην ελληνική F&B αγορά το 2017, επενδύοντας σε εταιρείες, όπως είναι η Olympic Foods, η CSM Hellas, αλλά και η Κρητών Άρτος.
Ο SwitzGroup είναι ο επενδυτικός βραχίονας στα τρόφιμα της οικογένειας Khorakiwala, από την Ινδία… τομέας, στον οποίο δραστηριοποιείται τα τελευταία 15 χρόνια.
Δραστηριοποιείται στον χώρο παραγωγής και εμπορίας προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, ετοίμων προϊόντων καθώς και πρώτων υλών. Έχει παρουσία με θυγατρικές εταιρείες σε αρκετές χώρες όπως Ινδία, Σαουδική Αραβία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Τουρκία, Αυστραλία και Ελλάδα μέσω της πλειοψηφικής συμμετοχής της στην εταιρεία Olympic Foods Ltd, παραγωγή και εμπορία πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής με εγκαταστάσεις στην Μεταμόρφωση Αττικής.
Οι Κουλουράδες, όπως αναφέρει ο κ. Γρίβας, κάνουν το ντεμπούτο τους στις αγορές του εξωτερικού, σε τρεις εβδομάδες, όπου πρόκειται να ανοίξει το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στην Ισπανία.
Ερωτηθείς για το ένα υπάρχει ενδεχόμενο το επόμενο κατάστημα της αλυσίδας να είναι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, έδρα του SwitzGroup, ο ίδιος επισημαίνει τα εξής: «Εξετάζουμε και το ενδεχόμενο να μπούμε στα Εμιράτα, αλλά επί της ουσίας, δεν αποκλείουμε τίποτα».
Όπως μάλιστα αναφέρουν πηγές με γνώση της αγοράς στο FnB Daily, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να μπει στην αγορά της Αυστραλίας και των ΗΠΑ (Νέα Υόρκη).
Για την ώρα, η εταιρεία διαθέτει 154 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ. Γρίβας, στόχος είναι ανοίξει ένα κατάστημα σε κάθε μεγάλη πόλη της Ελλάδας την επόμενη τριετία.
Ποιοι είναι οι Κουλουράδες
Οι Κουλουράδες είναι μια ελληνική εταιρία η οποία μέσα από μια ευρεία γκάμα προϊόντων κατάφερε να επαναστατήσει και να μεταμορφώσει το κλασικό και παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης σε μια μοντέρνα καθημερινή συνήθεια. Δραστηριοποιείται στην παραγωγή φρέσκου κουλουριού Θεσσαλονίκης και φτιάχνει το πρωινό σε πάνω από 150.000 καταναλωτές στο δίκτυο των 110 και πλέον καταστημάτων της στην Ελλάδα, σύντομα και στο εξωτερικό.
Η επιτυχία των Κουλουράδων οφείλεται στην πολυετή παράδοση του προϊόντος (εποχή Βυζαντινής αυτοκρατορίας). Συγκεκριμένα, η συνταγή των Κουλουράδων μετράει 63 χρόνια (από το 1956). Αγαπήθηκε από τις παραδοσιακές οικογένειες, το 2015 πήρε τη μορφή που όλοι σήμερα γνωρίζουμε.
Στόχος της εταιρίας είναι να εξυπηρετεί τις ανάγκες των καταναλωτών με παραδοσιακές γεύσεις (απλό κουλούρι Θεσσαλονίκης) καθώς επίσης και παραλλαγές αυτών (γεμιστά κουλούρια με μήλο και κανέλα, σοκολάτα και αγριοκέρασο, κρέμα τυρί και πολλά άλλα). Κατ’ αυτόν τον τρόπο οι Κουλουράδες καταφέρνουν να ισορροπούν μεταξύ παραδοσιακού και μοντέρνου και να φτιάχνουν πρωινό για όλα τα γούστα!
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.