Τα παρακάτω καρέ προέρχονται από επίσημη φωτογράφηση της εταιρίας εσωρούχων Adore Me.
Η εταιρεία αποθανατίζει τα μοντέλα της και στη συνέχεια επιλέγει προσεκτικά ποιες φωτογραφίες θα χρησιμοποιηθούν στις διαδικτυακές καμπάνιες της για να πουλήσουν καλύτερα τα νέα προϊόντα.
Για κάθε εσώρουχο, η Adore Me προχωράει σε πολλαπλά κλικ και διοχετεύει τις φωτογραφίες στο ίντερνετ. Διαφορετικά μοντέλα φοράνε το ίδιο σετ εσωρούχων στην ίδια πόζα ή το ίδιο μοντέλο φοράει διαφορετικά εσώρουχα σε διαφορετικές πόζες.
Στη συνέχεια, οι ειδικοί αναλυτές της Adore Me ελέγχουν την επισκεψιμότητα των site στα οποία “ανέβηκαν” τα καρέ καθώς και το πώς συμπεριφέρονται οι χρήστες των social media σχετικά με τις φωτογραφίες που υποβάλλονται σε τεστ.
“Ελέγχουμε το πώς επιδρούν οι εικόνες μας σε μια παράλληλη διαδικασία”, αναφέρει ο CEO της εταιρείας, Morgan Hermand-Waiche.
Ανά 1000 άτομα που μπαίνουν στο site της εταιρείας, 500 θα δουν τη μία φωτογραφία ενός συγκεκριμένου προϊόντος και άλλοι 500 θα δουν την εναλλακτική της εκδοχή.
Η μία από τις 2 εναλλακτικές, “πουλάει” περισσότερο κάνοντας τον καταναλωτή να επιλέξει εν τέλει την αγορά.
Πρόκειται για τη γνωστή μέθοδο που καλείται A/B testing και εφαρμόζεται πλέον από πολλούς επαγγελματίες του χώρου του μάρκετινγκ.
Το τεστ γίνεται κάθε μήνα και οι “διπλές” φωτογραφίες ανανεώνονται συνεχώς. Όποια από τις 2 “κερδίζει” παραμένει, μια νέα αντικαθιστά την “ηττημένη” μέχρι να γίνει η επόμενη αντικατάσταση. Και η διαδικασία συνεχίζεται, χωρίς βέβαια αυτό να το καταλαβαίνει ο ενδιαφερόμενος.
Η διαδικασία απαιτεί συχνές και συνεχόμενες φωτογραφήσεις με τα μοντέλα και τους φωτογράφους να ανανεώνονται για να υπάρχει ποικιλία στην αισθητική και την οπτική γωνία.
Κάθε μήνα, η Adore Me υπολογίζει ότι ανανεώνει 30 με 40 προϊόντα της στο επίσημο site της. Και για κάθε προϊόν, υπάρχουν δεκάδες απεικονίσεις.
Σε ότι αφορά τα συμπεράσματα της εταιρείας σε ότι αφορά τις πωλήσεις, ένα ενδιαφέρον συμπέρασμα είναι πως το μοντέλο της φωτογραφίας παίζει μεγαλύτερο ρόλο από την ίδια την τιμή του εσωρούχου ως προς το να καταλήξει ο ενδιαφερόμενος στην τελική αγορά.
Η πόζα παίζει επίσης ρόλο, ενώ τα διάσημα μοντέλα “πουλάνε” καλύτερα το ίδιο εσώρουχο, σε σχέση με τις άσημες κοπέλες.
Ένα ακόμη ενδιαφέρον εύρημα είναι ότι οι μελαχρινές “πουλάνε” καλύτερα από τα ξανθά μοντέλα, κόντρα στον μύθο ότι οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές.
Οι φωτογραφίες από το παρασκήνιο της φωτογράφησης για την Adore Me:
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.