Η μεγάλη επενδυτική κίνηση του Χάρη Βαφειά ξεπερνά πλέον το 1 δισ. δολάρια, με τον όμιλό του να ενισχύει δυναμικά τον στόλο του και να εκμεταλλεύεται τη θετική συγκυρία στον χώρο της παγκόσμιας ναυτιλίας.
Νέα παραγγελία πλοίων από τον όμιλο Βαφειά
Ο Χάρης Βαφειάς συνεχίζει την ταχύτατη ανοδική του πορεία στον ναυτιλιακό στίβο, προχωρώντας σε νέες στρατηγικές επενδύσεις. Ο όμιλός του, που έχει ήδη πραγματοποιήσει κινήσεις ύψους σχεδόν 800 εκατομμυρίων δολαρίων τα τελευταία τρία χρόνια, υπέγραψε νέο συμβόλαιο για την παραγγελία έξι δεξαμενόπλοιων από τα ναυπηγεία της Hyundai. Η συνολική αξία της νέας αυτής επένδυσης φτάνει τα 475 εκατομμύρια δολάρια.
Έτσι, το συνολικό ποσό που έχει διαθέσει ο όμιλος για παραγγελίες πλοίων ξεπερνά πλέον το 1 δισ. δολάρια, σύμφωνα με το TradeWinds.
Πού θα κατασκευαστούν τα νέα δεξαμενόπλοια
Η επιλογή των ναυπηγείων της Hyundai από τον Χάρη Βαφειά δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς πρόκειται για έναν μακροχρόνιο και δοκιμασμένο συνεργάτη.
Αναλυτικά:
- Δύο δεξαμενόπλοια τύπου Suezmax, χωρητικότητας 165.000 dwt, θα ναυπηγηθούν στο HD Hyundai Heavy Industries.
- Τέσσερα δεξαμενόπλοια τύπου Aframax, χωρητικότητας 115.000 dwt, θα κατασκευαστούν στο Hyundai Vietnam.
Η επιλογή των συγκεκριμένων ναυπηγείων αντανακλά τη σταθερή στρατηγική του Βαφειά, ο οποίος δείχνει εμπιστοσύνη σε ναυπηγεία της Νότιας Κορέας και της Ιαπωνίας εδώ και χρόνια.
Στροφή σε αποδοτικά και ρεαλιστικά πλοία
Ο Χάρης Βαφειάς επιλέγει να επενδύει σε πλοία με συμβατικό σύστημα πρόωσης και ενεργειακά αποδοτικό σχεδιασμό, τα οποία έχουν υψηλή μεταπωλητική αξία στη δευτερογενή αγορά. Αυτή η προσέγγιση θεωρείται ιδιαίτερα ρεαλιστική και συνετή, ειδικά μετά την επιβράδυνση των διεθνών πρωτοβουλιών για την απανθρακοποίηση.
Με δεδομένο ότι ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (IMO) δεν έχει ακόμα καταφέρει να θεσπίσει ένα ξεκάθαρο πλαίσιο για την επίτευξη του στόχου Net Zero, οι επενδύσεις σε πλοία που χρησιμοποιούν συμβατικά καύσιμα, αλλά έχουν αυξημένη ενεργειακή απόδοση, θεωρούνται σήμερα πιο ασφαλείς και οικονομικά συμφέρουσες.
Ένας τεράστιος στόλος υπό ελληνική διαχείριση
Ο στόλος του ομίλου Βαφειά έχει πλέον ξεπεράσει τα 100 πλοία. Η διαχείρισή τους γίνεται μέσω πέντε διαφορετικών εταιρειών, τόσο εισηγμένων όσο και ιδιωτικών, γεγονός που υπογραμμίζει τη στρατηγική πολυεπίπεδης ανάπτυξης που ακολουθεί ο Έλληνας εφοπλιστής.
Ο όμιλος δραστηριοποιείται σε ένα ευρύ φάσμα της ναυτιλίας, που περιλαμβάνει:
- Δεξαμενόπλοια
- Πλοία ξηρού φορτίου
- Πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου
Η ευελιξία και η διαφοροποίηση αυτή επιβεβαιώνουν το δυναμικό επιχειρηματικό μοντέλο του Χάρη Βαφειά, που καταφέρνει να επενδύει στρατηγικά ανάλογα με τις συνθήκες της αγοράς.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.









































































































