Θεσσαλονίκη: Ειδοποιητήρια για παλιές κλήσεις – Τι να προσέξετε και πότε διαγράφονται
Χιλιάδες κάτοικοι της Θεσσαλονίκης βρέθηκαν προ εκπλήξεως, όταν έλαβαν ειδοποιητήρια από τον Δήμο για απλήρωτες κλήσεις που χρονολογούνται ακόμη και από το 1999. Οι παραλήπτες καλούνται να τακτοποιήσουν τις οφειλές, γεγονός που προκάλεσε έντονη αναστάτωση.
Μετά τις αντιδράσεις, ο Δήμος Θεσσαλονίκης εξέδωσε ανακοίνωση για να δώσει διευκρινίσεις σχετικά με την κατάσταση και τα δικαιώματα των πολιτών.
Γιατί εστάλησαν τώρα τα ειδοποιητήρια
Ο Δήμος αποδίδει την καθυστέρηση στη βεβαίωση των οφειλών σε παραλείψεις προηγούμενων δημοτικών αρχών, οι οποίες δεν προχώρησαν έγκαιρα στις απαιτούμενες ενέργειες. Στόχος της νέας δημοτικής διοίκησης, όπως τονίζει, είναι η οικονομική εξυγίανση και η τακτοποίηση των εκκρεμοτήτων που κληρονόμησε.
Πότε διαγράφονται οι κλήσεις
Οι πολίτες πρέπει να ελέγξουν προσεκτικά τις ημερομηνίες που αναγράφονται στο ειδοποιητήριο. Συγκεκριμένα:
- Εάν η βεβαίωση της κλήσης έγινε τρία χρόνια μετά την ημερομηνία της παράβασης, τότε η κλήση διαγράφεται.
- Η τριετής περίοδος αρχίζει να υπολογίζεται από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους από την ημερομηνία της παράβασης.
Για παράδειγμα, εάν η παράβαση καταγράφηκε τον Αύγουστο του 2009, η τριετία ξεκινά από την 1η Ιανουαρίου 2010. Εάν η βεβαίωση έγινε μετά την 1η Ιανουαρίου 2013, τότε η κλήση είναι εκπρόθεσμη και ακυρώνεται.
Μαζική και αυτοματοποιημένη η διαδικασία
Ο Δήμος επισημαίνει ότι η αποστολή των ειδοποιητηρίων πραγματοποιήθηκε μέσω μιας μαζικής και σε μεγάλο βαθμό αυτοματοποιημένης διαδικασίας, λόγω του τεράστιου όγκου των εκκρεμοτήτων. Ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, ο Δήμος είναι υποχρεωμένος να διεκδικεί όλες τις απαιτήσεις που δεν έχουν παραγραφεί.
Τονίζεται, ωστόσο, ότι αν έχουν προκύψει λάθη στον υπολογισμό της τριετίας, αυτά θα διορθωθούν. Ο Δήμος ζητά την κατανόηση των πολιτών και προτρέπει όποιον διαπιστώσει ανακρίβειες να υποβάλει σχετική ένσταση.
Τι να κάνετε αν έχετε λάθος κλήση
Οι πολίτες που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες ή θέλουν να αμφισβητήσουν κάποια κλήση μπορούν να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες στα εξής τηλέφωνα:
📞 2313 317596, 2313 317263, 2313 317932
Σε περίπτωση που εντοπιστούν λάθη, όπως λάθος αριθμός πινακίδας, μπορεί να υποβληθεί ένσταση μέσω email στη διεύθυνση [email protected].
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.