Πέτρος Φιλιππίδης: Παραιτήθηκε ο Θέμης Σοφός από την υπόθεση – Τι συνέβη
«Δεν εκπροσωπώ πλέον τον Πέτρο Φιλιππίδη». Αυτή είναι η λακωνική δήλωση του γνωστού δικηγόρου Θέμη Σοφού και υποψηφίου προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών, σύμφωνα με το dikastikoreportaz.
Νωρίτερα στο Πρωινό του ΑΝΤ1, ο δικηγόρος Μιχάλης Δημητρακόπουλος μίλησε ως πληρεξούσιος δικηγόρος του Πέτρου Φιλιππίδη. Μάλιστα ο ίδιος ανακοίνωσε ότι εκπροσωπεί τον κωμικό ηθοποιό μαζί με την Κική Πακιρτζιδου.
Μάλιστα, ανέφερε ως παράδειγμα την υπόθεση που είχε χειριστεί από το 2004 και μετά, με το τροχαίο των Κεντέρη και Θάνου, τους οποίους όπως είπε «τότε είχαν κρεμάσει όλοι», τονίζοντας ότι αργότερα η ελληνική Δικαιοσύνη τους αθώωσε.
Όπως είπε ο κ. Δημητρακόπουλος, αποσαφηνίζοντας φήμες και πληροφορίες που ακούγονταν τον τελευταίο καιρό, ο Πέτρος Φιλιππίδης δεν πρόκειται να κινηθεί νομικά με οιονδήποτε τρόπο έναντι των τριών ηθοποιών που έχουν κάνει καταγγελία σε βάρος του, δηλαδή των Άννας-Μαρίας Παπαχαραλάμπους, Πηνελόπης Αναστασοπούλου και Λένας Δροσάκη.
Σε μια συζήτηση που έγινε σε υψηλούς τόνους ανάμεσα στον Μιχάλη Δημητρακόπουλο και την Φαίη Σκορδά, ο δικηγόρος, ερωτηθείς από τον Γιώργο Λιάγκα, αποκρίθηκε ότι «η ψυχολογική κατάσταση του Πέτρου Φιλιππίδη, δεν είναι καλή, όπως δεν είναι κάθε ανθρώπου που βρίσκεται στην φυλακή», προσθέτοντας με νόημα ότι «στα δύσκολα καταλαβαίνεις ποιοι είναι οι πραγματικοί σου φίλοι και ποιοι όχι».
«Ε, δεν θα στεναχωρηθούμε κιόλας που δεν είναι σε καλή ψυχολογική κατάσταση», είπε η Φαίη Σκορδά για να της απαντήσει ο κ. Δημητρακόπουλος «Δεν σας είπα να στενοχωρηθείτε ούτε να μην στενοχωρηθείτε. Σε δύσκολη στιγμή μπορεί να βρεθεί ο καθένας. Τότε είναι δίπλα στον άνθρωπο αυτόν μόνο η μάνα και ο δικηγόρος του. Όλοι οι άλλοι είναι εκεί για τα στιγμιαία φλας και την δημοσιότητα».
Σε έντονο ύφος συνεχίστηκε ο διάλογος του δικηγόρου με την παρουσιάστρια, η οποία είπε πως «είναι στιγμή της Δικαιοσύνης» και τον ποινικολόγο να απαντά πως «δεν είναι δύσκολη στιγμή, είναι στιγμή της δικαιοσύνης. Έχουμε νομικό πολιτισμό στην Ελλάδα. Υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας. Πρέπει να καταδικαστεί κάποιος, να το πει η Δικαιοσύνη ότι είναι βιαστής. Μετά από τότε μπορεί ο καθένας να τον πει βιαστή. Κρατήστε μια επιφύλαξη. Να τον λέτε κατηγορούμενο, ότι αντιμετωπίζει βαρύτατα αδικήματα είναι άλλο και να εκφράζετε τα συναισθήματα σας, ακόμη και να βρίζετε σε λογικά και επιτρεπτά από το νόμο πλαίσια, αυτό ναι, αλλά αν δεν καταδικαστεί κάποιος, δεν μπορούμε να λέμε ότι είναι βιαστής. Αν αθωωθεί, τότε;».
Τη δική του αλήθεια, η οποία απέχει παρασάγγας από τις ειδεχθείς κατηγορίες που αντιμετωπίζει για το αδίκημα του βιασμού (το 2008) και δύο απόπειρες βιασμού (το 2010 και το 2014), αποκαλύπτει ο Πέτρος Φιλιππίδης!
∆ύο μήνες σχεδόν μετά την απόφαση ανακρίτριας και εισαγγελέα να προφυλακιστεί στις φυλακές της Τρίπολης, ο ηθοποιός και σκηνοθέτης, συγκάτοικος πλέον του ∆ημήτρη Λιγνάδη, σπάει τη σιωπή του και αποκαλύπτει τη δική του εκδοχή για τη «σχέση» του με τις τρεις καταγγέλλουσες. Μέσω του πολυσέλιδου απολογητικού υπομνήματος, το οποίο αποκαλύπτει στο σύνολό του η «ΜΠΑΜ στο Ρεπορτάζ», ο Φιλιππίδης «ξεσπά» κάνοντας λόγο για ανυπόστατες κατηγορίες, ενώ αναφέρεται με λεπτομέρειες τόσο στη γνωριμία του με καθεμία από τις τρεις γυναίκες όσο και στη δική του εκδοχή για το τι συνέβη.
Την πρώτη καταγγέλλουσα για το αδίκημα του βιασμού, η οποία τυγχάνει να είναι και κόρη φίλης του ηθοποιού, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, ο Φιλιππίδης τη χαρακτηρίζει «εμμονική», επισημαίνοντας ότι τον ενοχλούσε διαρκώς καθώς και ότι σε δημόσια εκδήλωση (τελετή βάπτισης του παιδιού ενός συνεργάτη του) δεν δίστασε να δηλώσει, μπροστά στον γιο του, ότι είναι ερωτευμένη μαζί του, ότι τον αγαπάει και ότι εκείνος καν δεν της μιλάει!
Σε ό,τι αφορά τη δεύτερη καταγγέλλουσα για την απόπειρα βιασμού (το 2014), ο προφυλακισμένος ηθοποιός αναφέρει ότι είχε συναινετικές ερωτικές συνευρέσεις μαζί της. Αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια μίας από τις συναντήσεις που είχαν στο καμαρίνι του, το φερόμενο θύμα απόπειρας βιασμού τον «καβάλησε» και στη συνέχεια έκαναν παθιασμένο έρωτα! «Ήμασταν και οι δύο ιδιαίτερα ερεθισμένοι και ολοκληρώσαμε πολύ γρήγορα. Με εντυπωσίασε η αυτοπεποίθηση, ο δυναμισμός και η πρωτοβουλία της. Σπάνια είχα συναντήσει αυτά τα χαρακτηριστικά τόσο έντονα σε μια γυναίκα», αναφέρει χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι η απογοήτευσή της μετατράπηκε σε μένος όταν τελικά δεν συνεργάστηκαν επαγγελματικά.
Σε ό,τι αφορά την τρίτη καταγγέλλουσα, την οποία φέρεται να αποπειράθηκε να κακοποιήσει σεξουαλικά μέσα στο αυτοκίνητό του σε ένα στενό του Ψυχικού, υποστηρίζει ότι εκείνη του ρίχτηκε! «Ευθύς μόλις σταθμεύσαμε, η καταγγέλλουσα έπεσε με φόρα πάνω μου, ξεκούμπωσε το παντελόνι μου, κατέβασε το εσώρουχό μου και επιδόθηκε σε πεολειχία. Η πράξη της αυτή με ξάφνιασε ιδιαίτερα ευχάριστα και δεν τη σταμάτησα. Τη χάιδευα στο κεφάλι, τον λαιμό και την πλάτη και απολάμβανα τη στιγμή. Λίγο πριν το τέλος, η καταγγέλλουσα τραβήχτηκε και ολοκλήρωσα στο χέρι μου. Εν συνεχεία της ζήτησα να ανοίξει το ντουλαπάκι που είναι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού και να μου δώσει τα χαρτομάντιλα που υπήρχαν εντός, προκειμένου να σκουπιστώ», αναφέρει και επισημαίνει ότι ακόμη και σήμερα αδυνατεί να αντιληφθεί τους λόγους για τους οποίους προχώρησε στη συγκεκριμένη καταγγελία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε καμία περίπτωση η «Μ» δεν υιοθετεί τους ισχυρισμούς και τις «απαντήσεις» του προφυλακισμένου ηθοποιού. Είναι προφανές ότι για λόγους δημοσιογραφικής δεοντολογίας φιλοξενεί τη «δική του αλήθεια», η οποία πάντως μέχρι σήμερα δεν έχει πείσει τις δικαστικές Αρχές, καθώς υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα το αρμόδιο ∆ικαστικό Συμβούλιο απέρριψε την αίτηση αποφυλάκισης που είχε καταθέσει με το σκεπτικό ότι εάν εξέλθει των φυλακών Τριπόλεως ενδέχεται να διαπράξει παρόμοια αδικήματα!
«Είχε αρρωστηµένη συµπεριφορά»
«Η καταγγέλλουσα είναι κόρη της ηθοποιού, με την οποία συνεργάστηκα από το 2004 έως το 2010 σε δύο παραστάσεις. Έως το έτος 2007 δεν την είχα γνωρίσει καν. Η μητέρα της ήρθε και μου είπε πως η κόρη της ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέατρο. Της απάντησα να τη φέρει στο θέατρο να μιλήσουμε. Στη συνάντησή μας, παρουσία της μητέρας της, της ανέφερα πως οι εισαγωγικές εξετάσεις σε όλες τις δραματικές σχολές είχαν ολοκληρωθεί για το τρέχον έτος και θα έπρεπε να προετοιμαστεί για την επόμενη χρονιά. Εκείνη επέμεινε, γιατί δεν ήθελε να χάσει τη χρονιά».
Όπως είπε ο Φιλιππίδης, η καταγγέλλουσα έγινε τελικά δεκτή στη σχολή μετά από δική του παρέμβαση. Ο ίδιος είπε ότι δεν θέλησε να τη συγχαρεί διά ζώσης επειδή η ..… είχε εμμονή μαζί του και ήταν πάντα άκρως διαχυτική, γι’ αυτό τη συνεχάρη τηλεφωνικά.
«Φυσικά, ποτέ δεν προσπάθησα να την προσεγγίσω ερωτικά, δεν της τηλεφωνούσα βραδινές ώρες όπως η ίδια ισχυρίζεται, ούτε της έστελνα γραπτά μηνύματα. Αντιθέτως, εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο έφερνε σε δύσκολη θέση τόσο εμένα όσο και τη σύζυγό μου. Το 2008 και ενώ βρισκόμουν σε καλοκαιρινές διακοπές με την οικογένειά μου και φιλική παρέα, η καταγγέλλουσα με καλούσε στο τηλέφωνο ακατάλληλες ώρες με επιμονή μέχρι να της απαντήσω, «θέλοντας απλώς να με ακούσει», όπως η ίδια έλεγε. Αυτό με έφερνε σε τρομερά άβολη θέση και επανειλημμένως είχα διαπληκτιστεί εξαιτίας αυτού με τη σύζυγό μου, ως το επιβεβαιώνει και η ίδια στην κατάθεσή της».
Ο Μπιμπίλας
Ο κατηγορούμενος επικαλείται την κατάθεση του Σπύρου Μπιμπίλα, προέδρου του ΣΕΗ, ότι «πολύ πριν κινηθεί η ποινική διαδικασία εις βάρος του, ήδη από το 2010 η σύζυγός του είχε απευθυνθεί στη μητέρα της καταγγέλλουσας και στον ίδιο ρωτώντας τους τι συμβαίνει με την πρώτη καταγγέλλουσα. καθότι η συμπεριφορά της ήταν τουλάχιστον επίμονη και μη αρμόζουσα». Τότε μάλιστα ο Σπύρος Μπιμπίλας είχε ρωτήσει την καταγγέλλουσα αν συμβαίνει κάτι και μετέφερε στην Ελπίδα Νίνου την απάντησή της «ότι δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα, ίσα ίσα που τον βλέπει σαν πατέρα της».
Ο ίδιος τονίζει ότι ποτέ δεν της έδωσε το παραμικρό δικαίωμα, παρά το γεγονός ότι «η καταγγέλλουσα πολλές φορές με προσέγγισε πιο διαχυτικά και φιλικά απ’ όσο ήταν πρέπον, όταν ερχόταν στο θέατρο με πρόφαση να επισκεφθεί τη μητέρα της. Αυτός ήταν και ο λόγος που είχα ζητήσει από την τελευταία, αλλά και από όλο τον θίασο, προκειμένου να μην προσβάλω τη μητέρα της και καταλάβει ότι γίνεται για την κόρη της και μόνο, να μην καλούν στα καμαρίνια του θεάτρου φίλους, γνωστούς και άσχετους με την παράσταση ανθρώπους.
Είχα έρθει πολλάκις σε αρκετά δύσκολη θέση με την προκλητική συμπεριφορά της».
Ο προσωρινά κρατούμενος ηθοποιός χαρακτηρίζει ως απολύτως ψευδές το περιστατικό που περιγράφει στην καταγγελία της: «Ουδέποτε την κάλεσα και βρέθηκα μόνος μου μαζί της στα γραφεία της ‘‘Θεατρικής Εστίας’’. Ούτε βέβαια προσπάθησα να έρθω σε σεξουαλική επαφή μαζί της και μάλιστα χωρίς τη θέλησή της, ως ψευδώς ισχυρίζεται. Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έλθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά.
Και η ίδια προφανώς βρίσκεται σε σύγχυση, καθότι ενώπιον του ΣΕΗ αναφέρει ότι αφότου ξεκλείδωσα την πόρτα του γραφείου επιχείρησα να της κατεβάσω το παντελόνι, αλλά εκείνη αντέδρασε και έφυγε (sic!), ενώ στην κατάθεσή της ενώπιον του κ. Εισαγγελέως προσθέτει ότι πέραν του παντελονιού, της κατέβασα και το εσώρουχο και μάλιστα έκανα και κίνηση να την προσεγγίσω (sic!). Ουδέποτε είχα στην κατοχή μου κλειδιά του γραφείου, ούτε είχα τη δυνατότητα να το επισκέπτομαι αυθορμήτως, χωρίς να υπάρχει κάποια επαγγελματική συζήτηση με τους ιδιοκτήτες, γεγονός που επιβεβαιώνει με την ένορκη κατάθεσή του και ο μάρτυρας Σπύρος Κ.».
Χαρακτηρίζει ως ψευδή τον ισχυρισμό της καταγγέλλουσας ότι την προσκάλεσε μέσω της βοηθού του να έρθει σε πρόβες της παράστασης «Στις Κουζίνες» στο θέατρο «Ήβη» προκειμένου να συζητήσουν για ρόλο. Επισήμανε μάλιστα ότι οι χειμερινές θεατρικές παραγωγές κλείνουν τους θιάσους τους μήνες νωρίτερα, πράγμα που είχε πράξει και ο ίδιος ως σκηνοθέτης, αλλά και τονίζοντας ότι «δεν υπήρχε ρόλος που να ταιριάζει στην εμπειρία και στην ηλικία της καταγγέλλουσας, η οποία σπούδαζε στο β’ έτος της δραματικής σχολής».
Ο Πέτρος Φιλιππίδης αναφέρει ότι ενώ έκανε πρόβες με τον θίασο για την παράσταση «Στις Κουζίνες», εμφανίστηκε η καταγγέλλουσα απροειδοποίητα και του ζήτησε να παρακολουθήσει την πρόβα: «Από ευγένεια αποφάσισα να της επιτρέψω να καθίσει στις πίσω σειρές καθισμάτων. Όταν ολοκληρώθηκε η πρόβα της είπα με αυστηρότατο ύφος να μην το ξανακάνει αυτό και να μη με ξαναενοχλήσει. Όλα αυτά τα επιβεβαιώνει και ο επιστάτης του θεάτρου με την ένορκη κατάθεσή του».
Ο ίδιος αρνείται ότι προσπάθησε να την απομονώσει στα παρασκήνια υπογραμμίζοντας: «Εν αντιθέσει με όσα αναφέρει η καταγγέλλουσα, στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν. Σε κάθε περίπτωση, όμως, δεν στέκει στην κοινή λογική να την έχω δολίως καλέσει στα άδεια γραφεία της εταιρείας παραγωγής, να είμαστε μόνοι μας σε ένα χώρο και να μην κάνω προσπάθεια να της επιτεθώ, αλλά αντίθετα να ρισκάρω να την πλησιάσω όχι απομονωμένα εντός ενός καμαρινιού, αλλά στα παρασκήνια και εν ώρα πρόβας!».
Ο κατηγορούμενος χαρακτηρίζει «εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη τη συμπεριφοράς της καταγγέλλουσας». Τονίζει μάλιστα ότι επισήμανε στη μητέρα της, που θα έπαιζαν μαζί στη θεατρική παράσταση, ότι δεν θέλει να έρχεται στο θέατρο.
Έσπρωξε τη σύζυγο
Επίσης περιγράφει πως σε βάπτιση του παιδιού μιας εκ των ταξιθετριών του θεάτρου, στην οποία ήταν όλοι καλεσμένοι, ο ίδιος απέφυγε την οιαδήποτε επαφή με τη γυναίκα: «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: ‘‘Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει’’».
Ο κατηγορούμενος ηθοποιός αναφέρει ακόμη ότι το 2011 ενώ είχαν πάει με τη σύζυγό του και ένα ζευγάρι φίλων τους ηθοποιών για να παρακολουθήσουν την παράσταση «Μαμά Ελλάδα», η καταγγέλλουσα ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους στο φουαγιέ: «Σπρώχνοντας με περίσσιο θράσος τη σύζυγό μου, ήρθε να με χαιρετήσει αγκαλιάζοντάς με και φιλώντας με. Ένιωσα τρομερή αμηχανία για ακόμη μία φορά για τη διαχυτικότητά της αυτή, αλλά και για τη γενικότερη αγενέστατη συμπεριφορά της απέναντι σε εμένα και στη σύζυγό μου. Μάλιστα το περιστατικό αυτό έγινε αφορμή για να διαπληκτιστώ με τη σύζυγό μου, η οποία ήδη είχε ενοχληθεί από τα επίμονα τηλεφωνήματα της καταγγέλλουσας και στο παρελθόν. Αυτά επιβεβαιώνει και η ίδια η σύζυγός μου ως αυτόπτης μάρτυρας με την κατάθεσή της ενώπιον του Πειθαρχικού Συμβουλίου του ΣΕΗ.
Είναι δε απορίας άξιο πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει, όταν η ίδια ισχυρίζεται και καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!
Το 2020 και ενώ εγώ πρωταγωνιστούσα και σκηνοθετούσα την παράσταση “Ψύλλοι στ’ αυτιά” στο θέατρο ‘‘Μουσούρη’’, ο καλός μου φίλος Σπύρος Μπιμπίλας ήρθε να παρακολουθήσει την παράσταση. Βγαίνοντας από το θέατρο είδα την καταγγέλλουσα να στέκεται έξω από την είσοδο, στο πεζοδρόμιο. Κοντοστάθηκα και τον ρώτησα αν έχουν έρθει μαζί. Εκείνος μου απάντησε καταφατικά και αμέσως αντιλήφθηκε από το ύφος μου τη δυσαρέσκειά μου. Πριν πω το οτιδήποτε, ο Σπύρος με παρακλητικό ύφος μου είπε επακριβώς “Μίλα στην … Εγώ του απάντησα σε έντονο ύφος “Σπύρο, δεν θέλω παρτίδες με αυτό το κορίτσι και κακώς την έφερες μαζί σου απόψε”.
Χαιρέτησα τον Σπύρο και κατευθύνθηκα προς το αυτοκίνητό μου. Προς έκπληξή μου πάλι και με περίσσιο θράσος, η καταγγέλλουσα μου έκοψε τον δρόμο μπαίνοντας μπροστά μου και με ρώτησε “γιατί δεν μου μιλάς;”. Της απάντησα με πάσα ειλικρίνεια ότι δεν επιθυμώ να μιλήσουμε και έφυγα μπαίνοντας στο αυτοκίνητό μου».
Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, στην καταγγέλλουσα δεν αρκούσε να τον πλήξει ηθικά και επαγγελματικά με την καταγγελία της στον ΣΕΗ, αλλά τροποποίησε την κατάθεσή της στον εισαγγελέα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα: «Ενώ στην καταγγελία της στον ΣΕΗ αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο, στην κατάθεσή της ενώπιον του Εισαγγελέα ‘‘διορθώνει’’ τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο, αλλά επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου εντός του αιδοίου της.
Είναι καθ’ όλα προφανής ο δόλιος σκοπός της καταγγέλλουσας, η οποία σπεύδει τεχνηέντως να αλλάξει τους ισχυρισμούς της, επιθυμώντας απεγνωσμένα να με πλήξει περαιτέρω. Στην προσπάθειά της όμως αυτή υποπίπτει σε λάθη, καθώς είναι απορίας άξιο πώς ενώ δήθεν την πίεζα για καιρό με μηνύματα και τηλεφωνήματα, ενώ είχα προσπαθήσει να την προσεγγίσω βιαίως ερωτικά χωρίς να το θέλει, εν συνεχεία επέλεξε να έρθει στην πρόβα στο θέατρο ‘‘Ηβη’’ δήθεν για δουλειά, δέχτηκε να με ακολουθήσει στο καμαρίνι όπου θα ήμασταν μόνοι μας, και ενώ κατάλαβε ότι το μόνο που επεδίωκα ήταν ερωτική μεταξύ μας επαφή και μάλιστα προσπάθησα να τη βιάσω, όχι απλά δεν αντέδρασε και δεν μίλησε ενώπιον τόσων παρευρισκομένων, αλλά επέλεξε να παραμείνει στην πρόβα δήθεν για να συζητήσουμε για δουλειά».
Tων ΠΕΤΡΟΥ ΚΟΥΣΟΥΛΟΥ – ΝΙΚΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗ
Πηγή: Εφημερίδα «Μπαμ στο ρεπορτάζ»
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.