Συνολικά, ανοίγει 20 νέες ξενοδοχειακές μονάδες υπό την επωνυμία της το 2019.
Η δυναμική που αναπτύσσει ο ελληνικός τουρισμός τα τελευταία χρόνια, οδηγεί (και) τους ξένους τουριστικούς οργανισμούς, σε περαιτέρω επενδύσεις στη χώρα μας.
Η ThomasCook, αναμένεται να λειτουργήσει 4 τουριστικές μονάδες στην Ελλάδα, έως το τέλος του 2019, οι οποίες εντάσσονται στις 20 τέτοιες μονάδες που θα λειτουργήσουν υπό την επωνυμία της, μεταξύ άλλων, σε Ισπανία (6) και Τουρκία (3).
Η επέκταση αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Thomas Cook για την επίτευξη βιώσιμης κερδοφόρου ανάπτυξης μέσω ενός προσεκτικά επιμελημένου χαρτοφυλακίου ξενοδοχειακών μονάδων υπό την επωνυμία της, τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση στον πελάτη, με περισσότερους επισκέπτες που τις εμπιστεύονται και τις ξανα-επιλέγουν, ενώ αποφέρουν υψηλότερα κέρδη από την ευρύτερη συλλογή ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας.
Το πρώτο CasaCookIbiza θα ανοίξει το επόμενο καλοκαίρι ως ένα από τα βασικά περιουσιακά στοιχεία της ThomasCookHotelInvestments. Το ξενοδοχείο 189 δωματίων, θα διαχειρίζεται η ThomasCook και αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχία που έφεραν τα δύο πρώτα ξενοδοχεία με αυτό το εμπορικό σήμα, όπου πάνω από το 75% των επισκεπτών τους επέλεξαν την εταιρεία για πρώτη φορά.
Το δεύτερο CasaCook, θα είναι η πρώτη ξενοδοχειακή μονάδα για οικογένειες και θα ανοίξει στα Χανιά της Κρήτης το καλοκαίρι του 2019. Το ξενοδοχείο 106 δωματίων, με μια μικρή καθυστέρηση από το καλοκαίρι του 2018, θα ακολουθήσει μια εναλλακτική προσέγγιση στο παραδοσιακό club ιδανικό για παιδιά, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στη μάθηση μέσω του παιχνιδιού, της τέχνης και της τοπικής κουλτούρας.
Βασιζόμενοι στην επιτυχία του πρώτου Cook’sClub στην Κρήτη, αυτό το καλοκαίρι, η ThomasCook ονόμασε έτσι, επίσης, επτά νέα ξενοδοχεία και αναμένεται να επιβεβαιώσει τρία ακόμη τους επόμενους μήνες.
Τα νέα Cook’sClub περιλαμβάνουν ένα ξενοδοχείο στην παραλία Palma της Μαγιόρκα, όπου η ThomasCook θα διαμορφώσει από το υπάρχον smartline ξενοδοχείο, καθώς και δύο ξενοδοχεία franchise στην Τουρκία, δύο ακόμα στην Ελλάδα και ένα άλλο στην Ιταλία.
Η εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί, ακόμη, στην Γκάμπια το χειμώνα του 2019. Τρεις ακόμη ιδιοκτησίες Cook’sClub στη Βουλγαρία, την Αίγυπτο και την Ελλάδα, αναμένεται να επιβεβαιωθούν σύντομα.
Το μεγαλύτερο εμπορικό σήμα της ThomasCook είναι τα ξενοδοχεία SENTIDO, τα οποία θα προσθέσουν 6 ξενοδοχεία το επόμενο έτος, φτάνοντας τα 70 συνολικά. Οι νέες αφίξεις περιλαμβάνουν ένα ξενοδοχείο 184 δωματίων στη Μαγιόρκα.
Το SunConnect, το άλλο εμπορικό σήμα οικογενειακής ξενοδοχειακής μονάδας της εταιρείας διακοπών, θα ανοίξει 4 ξενοδοχεία το προσεχές καλοκαίρι, ανεβάζοντας το σύνολό τους σε 20 ξενοδοχεία στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική.
Το Aldiana, το θέρετρο όπου η ThomasCook σήμερα κατέχει το 42% μετά από μια επένδυση που πραγματοποιήθηκε το προηγούμενο έτος, θα ανοίξει ένα ξενοδοχείο στο Ampflwang της Αυστρίας καθώς και ένα νεόκτιστο θέρετρο στην Καλαβρία.
Πηγές: news247.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.