Η Κορίνα Οικονομάκη έχει «γράψει» στη μνήμη του τηλεοπτικού κοινού ως «η Γωγώ, η κόρη της ξινής» στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Το ρετιρέ».
Όμως, από κει και πέρα σιγά σιγά τα βήματά της χάθηκαν καλλιτεχνικά, έως το 2016, όταν επανεμφανίστηκε στο προσκήνιο με αφορμή τη συμμετοχή της σε θεατρική παράσταση με τον Παύλο Ευαγγελόπουλο, ο οποίος έπαιζε μαζί της και στη θρυλική σειρά του Mega.
Ωστόσο, μετά «χάθηκε» ξανά από προσώπου… showbiz! Στην πραγματικότητα την Κορίνα την κέρδισε η οικογένειά της -έχει αποκτήσει δύο παιδιά, ένα αγόρι και ένα κορίτσι – και αυτό ήταν επιλογή της. Διαβάστε παρακάτω…
Η Κορίνα Οικονομάκη μπήκε στον καλλιτεχνικό χώρο στα 16 χρόνια της και για να παίξει, πήρε άδεια ως εξαιρετικό ταλέντο. Οταν τελείωσε το σχολείο, έδωσε εξετάσεις στο Εθνικό Θέατρο και πέρασε, αλλά επειδή στην κρατική δραματική σχολή δεν της επέτρεπαν να κάνει επαγγελματικές εμφανίσεις, γρήγορα την εγκατέλειψε και συνέχισε τις σπουδές της σε ιδιωτική δραματική σχολή.
Η αλήθεια είναι ότι, εκτός από το ταλέντο της, ο φακός «ήθελε» πολύ και την όμορφη εξωτερική της εμφάνιση και έτσι είχε διάφορες προτάσεις για τηλεοπτικές δουλειές, αλλά και για ταινίες και βιντεοταινίες, που ήταν στο φόρτε τους τη δεκαετία του ’80. Επίσης, είχε παρουσία στο σανίδι. Μάλιστα, σε μια από τις πρώτες θεατρικές δουλειές της αντικατέστησε εν μια νυκτί συνάδελφό της.
Στο «Γκλόρια»
«Οταν ήμουν ακόμα μαθήτρια στη σχολή, αρρώστησε η Τζοβάνα Φραγκούλη που έπαιζε τότε με τον Γιώργο Κωνσταντίνου στο “Γκλόρια” και με πήρανε Σάββατο απόγευμα για να παίξω αντικαταστάτρια στην παράσταση το Σάββατο το βράδυ. Το έκανα με επιτυχία. Συναντηθήκαμε με τον Κωνσταντίνου, μου έδειξε μια φορά πού πρέπει να πάω και τι να κάνω και το έκανα. Από την άλλη μέρα έπαιζα κανονικά. Ξενύχτησα όλη νύχτα, έμαθα τον ρόλο και ο Κωνσταντίνου δεν το πίστευε» έχει αποκαλύψει σε παλαιότερη συνέντευξή της.
Η πρόταση για τον ρόλο της στη σειρά «Το ρετιρέ» ήρθε από τον ίδιο τον Γιάννη Δαλιανίδη, ο οποίος την είχε δει σε κάποιες βιντεοταινίες. Γι’ αυτή τη μοιραία συνάντησή τους η Κορίνα είχε πει: «Πέρασα από οντισιόν και έδωσα στον Δαλιανίδη και μια φωτογραφία. Μόλις την πήρε στα χέρια του, τη γύρισε από την πίσω πλευρά. Μου είπε ότι σε κάθε φωτογραφία ηθοποιού βάζει από πίσω αστέρια για να θυμάται πόσο καλός είναι. Σε μένα έβαλε πέντε.
Έπειτα από κάποιο διάστημα μου τηλεφώνησε ο βοηθός του -τότε δούλευα στο Δελφινάριο- και μου πρότεινε τον ρόλο της Γωγώς στο περίφημο “το ρετιρέ”.
Με κάλεσε, λοιπόν, ο Βαγγέλης Λαρίδης και μου είπε: “Την κυρία Οικονομάκη”. Του απάντησα: “Δεν είναι εδώ. Ποιος τη ζητά;” “Είμαι ο βοηθός του Γιάννη Δαλιανίδη” μου απάντησε και τότε εγώ του είπα να ξανακαλέσει σε πέντε λεπτά. Τότε δεν υπήρχαν κινητά! Οταν μιλήσαμε, μου είπε: “Ξεκινά ένας πολύ σημαντικός ρόλος για σένα”. Πράγματι, έχω κάνει πολλά σίριαλ, αλλά αυτό έμεινε». Και η αλήθεια είναι ότι η ηθοποιός τότε δεν καταλάβαινε το μεγάλο σουξέ της στη σειρά. «Με αναγνώριζαν στον δρόμο, αλλά εγώ νόμιζα ότι κάτι είχα και με κοιτούσαν… Δεν το καταλάβαινα τότε ότι ήμουν γνωστή και δεν καβάλησα κανένα καλάμι. Οταν με ρωτούσαν αν είμαι η κόρη της “ξινής”, η απάντησή μου ήταν ότι τη μαμά μου τη λένε Αννα. Δεν είχα συνειδητοποιήσει τι γινόταν» έχει δηλώσει.
Εκτός από το «Ρετιρέ» (που προβλήθηκε την περίοδο 1990-1992), έχει παίξει και σε άλλες σειρές, όπως: «Η κυρία μας» με την Κατερίνα Γιουλάκη (1987 στην ΕΡΤ1), «Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του» (1990 στην ΕΡΤ1), «Η δίκη» με τον Θάνο Λειβαδίτη (1991 στην ΕΡΤ2). Από τις βιντεοταινίες που έχει γυρίσει ξεχωρίζουν οι: «Καυτά θρανία» του Γιώργου Κωνσταντίνου (1986), «Το κορίτσι του μπάτσου» του Κώστα Καραγιάννη (1987), «Ενα μωρό στο ταξί μου» (1989) κ.ά. Το 1998 η Κορίνα εγκατέλειψε τα καλλιτεχνικά για να κάνει οικογένεια. Εχει αποκτήσει ένα αγόρι και ένα κορίτσι, στα οποία έχει μεγάλη αδυναμία.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.