Ο κακός χαμός για μια τόπλες φωτογραφία της Κόνι Μεταξά και ο εκπορευόμενος από γυναίκες σεξισμός.
Ξαφνικά όποια ανεβάζει ημίγυμνες φωτογραφίες της είναι υποτιμητικά βiζιτα.
Αν κάτι έχει μετατραπεί σε μάστιγα στην εποχή μας, αυτό είναι η πολιτική ορθότητα. Υπάρχει πάντα μια γραμμή ισορροπίας που οι περισσότεροι την ξεπερνούν, της ρίχνουν χώμα και τη σβήνουν.
Υπάρχει όμως και ένα συγκεκριμένο σημείο όπου η πολιτική ορθότητα θα έπρεπε να επιβληθεί στο τέρμα της. Αυτό αφορά τον υποτιμητικό χαρακτηρισμό «βiζιτα» και το πιο σύνηθες που τελειώνει σε -ανα.
Υποτιμητικός κατέστη εννοιολογικά επειδή οι περισσότεροι άρχισαν να την προσδίδουν σε κάποια με αρνητική χροιά. Αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να διατηρείται αυτή η συνθήκη. Αν μια γυναίκα επιλέγει να είναι βiζιτα, ας είναι. Αν επιλέγει το -ανα, ας είναι. Αν δεν το έχει επιλέξει, τότε σίγουρα η ντροπή δεν πάει στη μεριά της, αλλά σε αυτόν που εκμεταλλεύτηκε τη δεινή της θέση και την έκανε εκβιαστικά μέλος της «ομάδας» του.
Αυτό κρατήστε το στο πίσω μέρος του μυαλού σας, γιατί θα επαναφερθεί αυτόματα στην συνέχεια του κειμένου.
Αφορμή γι΄αυτή την διάλεξη είναι ένα διαρκές ξεκατίνιασμα στο Instagram της Κόνι Μεταξά.
Ένα ξεκατίνιασμα που ξεκίνησε από πολλές γυναίκες ακόλουθους της και έσυραν μετά την ίδια, αλλά και τη μητέρα της στην προσπάθεια τους να υπερασπιστούν τους εαυτούς τους.
Όλα ξεκίνησαν από μια φωτογραφία της Κόνι όπου απεικονιζόταν τόπλες, με τα χέρια της στο στήθος. Η φωτογραφία δέχτηκε πολλά report και το Instagram την κατέβασε. Η Κόνι απάντησε με διάφορα stories και εκ νέου ανάρτηση της φωτογραφίας με περισσότερο καλυμμένο το στήθος της.
Από κάτω τα σχόλια ήταν ποικίλα και σίγουρα όχι τιμητικά για όσους τα έγραφαν.
Ξάφνιασε για ακόμα μια φορά ο άκρατος σεξισμός κι υποβιβασμός. Ξάφνιασε γιατί προερχόταν στην πλειοψηφία του από γυναικεία χέρια και προφίλ.
Όσο κι αν θέλει κάποιος να το αποδώσει στην κακή πατριαρχία, αυτό δεν έχει κανένα λογικό στήριγμα για να αποδοθεί εκεί. Είναι απλώς κακόβουλα μυαλά.
Η Κόνι συνηθίζει να ανεβάζει φωτογραφίες που μπορείς να τις αποκαλέσεις και προκλητικές. Δείχνει να απολαμβάνει αυτή τη μορφή διαμοιράσματος.
Σε επίπεδο αισθητικής η διαφωνία είναι λογική και αν εκφράζεται σε κόσμια πλαίσια, καλώς να ορίσει και τα δημόσια πρόσωπα οφείλουν να την αναμένουν.
Αυτό όμως στο οποίο δεν είναι υποχρεωμένοι να υποταχθούν, είναι ο οχετός. Και τα περισσότερα σχόλια για την Κόνι ήταν οχετός.
Την εγκαλούσαν μέχρι και για τα πεπραγμένα της μητέρας της και τους ρόλους που αναλαμβάνει συνήθως στα θεατρικά του Σεφερλή.
Άκρατοι θαυμαστές του «αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα», το οποίο όμως είναι από τα διεφθαρμένα κατάλοιπα της αρχαίας γοητείας.
Μπορεί ο οποιοσδήποτε να κρίνει τη Ζώζα Μεταξά ως ηθοποιό όπως θέλει. Μπορεί να σκεφτεί επίσης ό,τι θέλει. Αλλά από αυτή την απλή σκέψη μέχρι την πράξη, υπάρχει μια απόσταση.
Μετά τη φωτογραφία, ακολούθησε το μήνυμα που έστειλε κάποιος στην Κόνι όπου της έκανε πρόταση για παροχές υπηρεσιών βίζιτας. Όπως φάνηκε από την κουβέντα, δεν είναι ότι είχε κάποια πληροφορία. Θεώρησε απλώς ο τύπος πως αφού η Κόνι κάνει τέτοιες αναρτήσεις, είναι βίζιτα. Σκέφτηκε λοιπόν «μια προσπάθεια αξίζει».
Όλο αυτό είναι ένα τρομακτικό σκηνικό. Έγινε ακόμα πιο τρομακτικό όταν η δημοσιοποίηση της συνομιλίας της με τον τύπου βρήκε υποστηρικτές του. Πάλι αρκετές γυναίκες.
Καλή η δικαιολογία για ψυχολογία του όχλου, καλή η ευκολία με την οποία όλοι μισούμε και καταριόμαστε κόσμο πίσω από τις οθόνες, αλλά ποιος απ΄όλους αυτούς θα είχε τα κότσια να σταθεί μπροστά στην οποιαδήποτε Κόνι και να της πει «είσαι μια βίζιτα ολκής»; Κανείς.
Επανερχόμαστε λοιπόν στο ξεκίνημα. Ας πάρουμε ως υπόθεση εργασίας ότι η Κόνι είχε επιλέξει αυτό το μονοπάτι. Και; Μας νοιάζει; Μας αφορά; Θα αφορούσε τον οποιονδήποτε άλλο, αν το έκανε παράνομα.
Σε αντίστοιχο παλιότερο κείμενο που είχε γραφτεί με αφορμή την Ελληνίδα αεροσυνοδό του πρίγκιπα της Σαουδικής Αραβίας, ένας σχολιαστής είχε γράψει σε έντονο ύφος να μην προσπαθούμε να ρίξουμε στάχτη στα μάτια και ότι είναι γνωστό τοις πάσι πως όλες στη σόουμπιζ είναι βίζιτες. Κι αν είναι, τι με αυτό;
Φυσικά όλη αυτή η άρρωστη νοοτροπία στήθηκε από τα ίδια τα ΜΜΕ και την τάση τους να καταδικάζουν υπολήψεις ανθρώπων όταν δεν τους έκαναν τα χατίρια. Φιλοσοφία δελτίου Star 2007. Α, δεν μας απάντησε σε ερώτηση ο τάδε, ας ξεκινήσουμε μια φήμη για την σεξουαλικότητα του. Ας μπλέξουμε και τον άλλο που μας είχε ειρωνευτεί.
Κάπως έτσι στήθηκε η φάμπρικα της σαθρότητας και παίρνει το κοινό ως δεδομένο πως όλοι ανταλλάσσουν και κάνουν συνάλλαγμα τα σώματα τους στο όνομα της δόξας. Κάπως έτσι φτάνουν να την πληρώνουν κοπέλες όπως η Κόνι.
«Γυρεύοντας πηγαίνει» θα αντιτείνει πάλι μια φωνή. Όχι, δεν πάει γυρεύοντας επειδή μπορεί να ανεβάζει τόπλες φωτογραφίες της στο Instagram.
Κι όπως κανείς δεν κρίνει εμάς τους άσημους από τις αναρτήσεις μας, έτσι δεν θα έπρεπε να κριθεί κι η κάθε Κόνι.
Το τι επιλέγουν να δείχνουν δεν είναι η ολότητα του χαρακτήρα τους. Είναι ένα μικρό ή μεσαίο κομμάτι. Ως εκεί.
Κάποτε θα πρέπει να εκπαιδευτεί το κοινό, που αποδέχεται τόση πληροφορία πια και τα χάνει, στο ότι οι διάσημοι δεν είναι λούτρινα κουκλάκια που του ανήκουν επειδή τους στηρίζει με το να βλέπει τις σειρές ή τις παραστάσεις τους ή τα τραγούδια τους.
Είναι εξίσου άνθρωποι και αυτό που επιλέγουν να αφήσουν να φανεί, δεν τους ορίζει εξ ολοκλήρου.
Στην περίπτωση της Κόνι Μεταξά δεν την ορίζει και με τον τρόπο που της προσέδωσαν οι περισσότερες στα σχόλια τους!
Πηγές: menshouse.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.