Η Αννα, μια όμορφη ξανθιά νεαρή γυναίκα από τη Λιθουανία, κρατάει στα χέρια της ένα μισογεμάτο ποτήρι ακριβής σαμπάνιας και με μια κίνησή της μου ζητάει να την ακολουθήσω.
Βρισκόμαστε πάνω σε ένα μικρό «νησί», στο μέσον μιας τεράστιας πισίνας η οποία καλύπτει περισσότερα από 2.000 τ.μ. και χρειάζεται 1.000.000 λίτρα υγρής τιρκουάζ ευτυχίας για να γεμίσει.
Γύρω από την Αννα, ένα τσούρμο εντυπωσιακά κορίτσια με αποκαλυπτικά μαγιό μοιράζουν λάγνα βλέμματα που υπνωτίζουν. Σε κάνουν να αισθάνεσαι όπως ο Οδυσσέας όταν ήρθε πρόσωπο με πρόσωπο με τις Σειρήνες και αναγκάστηκε να κλείσει τα αυτιά του για να μην ενδώσει στους πειρασμούς.
Η Αννα προχωράει αργά, σχεδόν νωχελικά, ωσότου η φιγούρα της χαθεί από το οπτικό πεδίο, λες και ξαφνικά άνοιξε η γη και την κατάπιε. Εχει μόλις κατέβει την υπόγεια σκάλα που οδηγεί στον βυθό της πισίνας, στη σουίτα με το αναπαυτικό στρώμα, τη λιτή διακόσμηση και το παράθυρο με θέα στα τιρκουάζ νερά και στα καλλίγραμμα κορμιά που κολυμπούν ανυποψίαστα, δίχως να γνωρίζουν ότι κάποιος μπορεί να τα χαζεύει.
Ακολουθώντας τα βήματα της Αννας διαπιστώνεις ότι τα ντεσιμπέλ από τα ηχεία του «SantAnna» σταδιακά μειώνονται. Δύο μέτρα κάτω από το θαλασσινό νερό της πισίνας το μόνο που ακούγεται είναι ο ήχος από το άνοιγμα του φελλού μιας πανάκριβης γαλλικής σαμπάνιας, καθώς πετάγεται με ταχύτητα ενώ ο αφρός της ξεχύνεται στον χώρο. Η αίσθηση ότι είσαι δύο μέτρα κάτω από το νερό ενώ στην επιφάνεια 1.000 και πλέον κορμιά χτυπιούνται ανελέητα στους ρυθμούς της house μουσικής, καθώς εσύ με την παρέα σου απολαμβάνεις ένα μοναδικό σκηνικό που θυμίζει υπόγεια πόλη, είναι εμπειρία μοναδική.
«Εδώ μπορείς να ακούσεις τη δική σου μουσική», μου λέει συνωμοτικά ο executive chef και συνιδιοκτήτης του «SantAnna», Χρήστος Αθανασιάδης, που μαζί με τον Δημήτρη Χριστοφορίδη είναι οι εμπνευστές αυτού του πρωτότυπου concept.
O τελευταίος έφυγε για την Αμερική σε ηλικία 17 ετών, για να επιστρέψει σχεδόν 30 χρόνια μετά με σπουδές Χρηματοοικονομικών στο Λος Αντζελες και αφού πέρασε από το σέρβις στο μάρκετινγκ και έπειτα στη διοίκηση σημαντικών εστιατορίων. Σήμερα, μαζί με τον συνεταίρο του και σεφ Χρήστο Αθανασιάδη ηγούνται τριών εστιατορίων «Nice ’n’ Easy» σε Κολωνάκι, Κηφισιά και Μύκονο, όπου λειτουργούν ακόμα το gourmet εστιατόριο «Nesaea», το «Exquisite Catering» και το all day beach restaurant «SantAnna». Η δημιουργία υποβρύχιων σουιτών στον πάτο της πισίνας του «SantaAnna» ήταν ιδέα του αρχιτέκτονα Σπύρου Τσαγκαράτου, ο οποίος κλήθηκε να υλοποιήσει την επιθυμία των ιδιοκτητών της επιχείρησης για τη δημιουργία πριβέ χώρων για καθημερινή χρήση, που θα απευθύνονται σε τουρίστες υψηλού εισοδηματικού βαλαντίου, ως επί το πλείστον Αραβες και Ρώσοι.
Ποιος άλλωστε θα μπορούσε να δώσει 15.000 ευρώ για να κλείσει μία απ’ αυτές τις σουίτες και μάλιστα μόλις για λίγες ώρες; «Εχουμε κάνει ήδη 10 κρατήσεις για στο καλοκαίρι και είμαστε ακόμη στην αρχή», λέει στο «ΘΕΜΑ» ο κ. Αθανασιάδης, που περιμένει το τέλος του Ραμαζανιού σε λίγες μέρες από σήμερα ώστε να ’χει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα.
Στην τιμή των 15.000 ευρώ ο πελάτης μπορεί να έχει οτιδήποτε σχεδόν επιθυμήσει. Ιδιωτικό σεφ, πριβέ υπηρεσίες σπα, κατανάλωση αφρώδους οίνου και άλλων ακριβών ποτών, μέχρι και ιδιωτικό σκάφος σε περίπτωση που θελήσει να πεταχτεί μέχρι τη Δήλο για να απολαύσει το ηλιοβασίλεμα. Το μόνο που δεν μπορεί να κάνει είναι να διανυκτερεύσει στη σουίτα, καθώς μόλις η μουσική χαμηλώσει ο πελάτης υποχρεούται να εγκαταλείψει τον χώρο και να επιστρέψει την επόμενη μέρα εφόσον το επιθυμεί.
Κόστισε πάνω από 6 εκατ. ευρώ
Το «SantAnna» είναι μια μεγάλη επένδυση σε ένα ιδιαίτερο μέρος, πάνω σχεδόν στην παραλία της Παράγκας. Διαθέτοντας στρέμματα με εστιατόρια, καφέ και exclusive υπηρεσίες, η εν λόγω επιχείρηση διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες στο νησί κυρίως λόγω της μεγάλης πισίνας που δεσπόζει στο κέντρο της.
Η εν λόγω πισίνα έχει γίνει θέμα στο αμερικανικό «Time» και στον βρετανικό «Independent», με τους δημοσιογράφους των δυο αυτών μεγάλων μέσων να αναφέρουν χαρακτηριστικά ότι στο «SantaAnna» «στη Μύκονο, φιλοξενείται η μεγαλύτερη παραθαλάσσια πισίνα της Μεσογείου».
Δεν χρειάζονται άλλωστε περισσότερες λεπτομέρειες για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον όσων ονειρεύονται διακοπές που να συνδυάζονται με υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Η Μύκονος λοιπόν ή αλλιώς το νησί της υπερβολής και του κανόνα «bigger is better», που και φέτος θα έχει την τιμητική της καθώς αναμένονται δεκάδες αφίξεις διάσημων προσώπων απ’ όλους τους χώρους, μπορεί να καυχιέται για αυτή τη νέα προσθήκη στον χάρτη με τα καλύτερα και ακριβότερα beach bar-restaurants του νησιού. Μόνο η κατασκευή ξεπέρασε τα 6 εκατ. ευρώ.
Στον κεντρικό χώρο του «SantAnna» βρίσκεται ένα εστιατόριο µε πρωτοποριακή ελληνική-μεσογειακή κουζίνα και ένα sushi & raw bar, ειδικά διαμορφωμένα stages όπου φιλοξενούνται γνωστοί DJs απ’ όλο τον κόσμο, ενώ στα υπόγειά του ετοιμάζεται ένα σύγχρονο spa & beauty salon.
Στα εστιατόρια του «SantAnna», που αρχιτεκτονικά έχουν σχεδιαστεί να ακολουθούν το σχήμα του κύκλου που παραπέμπει στη μορφή των κυκλαδίτικων νησιών και έχουν θέα στο Αιγαίο, ο σεφ Χρήστος Αθανασιάδης έχει εμπνευστεί μενού με εποχιακά πιάτα, βασισμένα στη farm-to-table φιλοσοφία του «Nice ’n’ easy» group. Στην παραλία φέτος θα λειτουργήσει και ελληνική ταβέρνα με ντόπια κουζίνα και ελληνικά προϊόντα.
Tα όμορφα κορίτσια -κυρίως- από την αλλοδαπή υπόσχονται ξεφάντωμα στο «SantaAnna»
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.