Αγαπημένη ταινία του ελληνικού κινηματογράφου με ατάκες που έχουν αφήσει εποχή.
«Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα» του Γιώργου Τζαβέλλα είναι μια ταινία ύμνος τις σχέσεις μεταξύ ενός ζευγαριού πριν και μετά το γάμο.
Το θρυλικό ζευγάρι, η Μάρω Κοντού και ο Γιώργος Κωνσταντίνου από εκείνη την ταινία και μετά έγιναν αχώριστο δίδυμο και κάθε φορά που εμφανιζόντουσαν μαζί το κοινό τους αποθέωνε.
Ο κύριος και η κυρία Κοκοβίκου, ο Αντωνάκης και η Ελενίτσα έγιναν γρήγορα δικοί μας άνθρωποι. Μας θυμίζουν ζευγάρια παλιότερων εποχών αν και οι αντιδράσεις της Ελενίτσας ήταν πολύ μπροστά από την εποχή της.
Η ιστορία του σπιτιού
Η δράση του της ταινίας εκτυλίσσεται σε μεγάλο βαθμό σε ένα όμορφο σπίτι στην Πλάκα στο οποίο η Ελενίτσα προσπαθεί να χωρέσει τον ερωτά της.
Πρόκειται για ένα από τα πιο παλιά σπίτια της πόλης κατασκευασμένο γύρω στο 1800.
Ο γνωστός αρχιτέκτονας Άρης Κωνσταντινίδης στο βιβλίο του «Τα παλιά αθηναϊκά σπίτια» αναφέρεται στο οίκημα της Τριπόδου χαρακτηρίζοντας τα κτίρια τέτοιου είδους ως «δοχεία ζωής» που διαμορφώνονταν από ανώνυμους χτίστες και είχαν ως σημείο αναφοράς την αυλή.
Το σπίτι απαλλοτριώθηκε το 1979 για αρχαιολογικούς σκοπούς. Λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα του, χαρακτηρίστηκε το 1995 ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο από το υπουργείο Πολιτισμού και δύο χρόνια αργότερα παραχωρήθηκε η χρήση του στην ΕΣΗΕΑ.
Στις αρχές του 2000 ξεκίνησαν ανασκαφές στην αυλή και στο εσωτερικό του που αποκάλυψαν αρκετά ευρήματα από την κλασική εποχή αλλά και το Βυζάντιο.
Ωστόσο, τον Σεπτέμβριο του 2014 ανακοινώθηκε η απόφαση εκποίησής του στο πλαίσιο αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.
Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η είδηση της εκποίησης, δεν εμφανίστηκε καμία προσφορά εξαγοράς του στην ηλεκτρονική δημοπρασία και το σπίτι έμεινε αναξιοποίητο.
Δείτε πώς είναι σήμερα το θρυλικό σπίτι του Αντωνάκη και της Ελενίτσας
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.