Το εστιατόριο των “διασήμων” και οι γκουρμετιές του εστιατορίου “φάντασμα”, με λίστες αναμονής και celebrities που κάνουν ουρά για να μπουν, αφού δέχεται σε κάθε γύρα μόνο 40 κουβέρ, δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα πείραμα μιας εβδομάδας που έκαναν τα Lidl πριν πέντε χρόνια στην Κοπεγχάγη.
Το πείραμα πέτυχε, ο ασθενής… απεβίωσε
Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί ένα κορυφαίο εστιατόριο, με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας Lidl; Κανείς. Η αλήθεια όμως είναι κάπου στη μέση.
Για να γίνουμε πιο σαφής, πολλοί ιδιοκτήτες εστιατορίων με… γκουρμετιές, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, πασάρουν πιάτα δεκάδων ευρώ στην πελατεία τους με προϊόντα Lidl. Άρα, γιατί να μην το κάνουν και τα ίδια τα Lidl;
Η μαρκετίστικη λογική των Lidl όταν ανοίγει ένα εστιατόριο
Στην αρχή κανείς δεν ξέρει και τίποτα. Άλλο ένα εστιατόριο ανοίγει, εστιατόριο “φωτιά” όπως έγραψε όλο το ελληνικό διαδίκτυο πριν 3 ημέρες με πληρωμένα διαφημιστικά άρθρα, celebrities πληρωμένοι και αυτοί μπαίνουν στο τριπάκι να απολαμβάνουν τα μενού του εστιατορίου βγάζοντας selfies και πλημμυρίζοντας το facebook, το instagram και το twitter και κατόπιν, οι Αθηναίοι, που θα πάνε να φάνε ως… celebrities δίπλα σε πληρωμένους κομπάρσους celebrities για να κάνουν το κομμάτι τους.
Και θα φάνε… Lidl. Δηλαδή πιάτα με προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Τι δεν καταλαβαίνεις;
Και σκάει η είδηση καιρό μετά ότι η μπίζνα και το σούπερ ουάου εστιατόριο που έκανε “σεισμό” στην Αθήνα και πέρασε όλη η κοσμική αφρόκρεμα της Ελλάδας, είναι ένα project των Lidl.
Αψού, γίτσες, ευχαριστώ. Με έπιασε το Aji Charapita των… Lidl!
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.