Η ιστορία της Ενχούι Παν από τον Βόλο, με καταγωγή από την Κίνα, συγκίνησε και ενέπνευσε, καθώς κατάφερε να αριστεύσει στις Πανελλαδικές συγκεντρώνοντας 19.080 μόρια.
Μια μαθήτρια που ξεχώρισε με επιμονή και προσήλωση
Η Ενχούι γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα και φέτος κατάφερε να πραγματοποιήσει έναν από τους πιο δύσκολους στόχους κάθε μαθητή: να εισαχθεί στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στον τομέα του Μηχανολόγου Μηχανικού. Η επιτυχία της δεν είναι απλώς ένας καλός βαθμός, αλλά ένας συνδυασμός σταθερού προσανατολισμού, επιμονής και σωστής διαχείρισης της χρονιάς.
Η επιτυχία πέρα από τους αριθμούς
Η περίπτωση της Ενχούι αποτυπώνει με εντυπωσιακό τρόπο πώς οι κόποι και η μεθοδική προσπάθεια μπορούν να συνδυαστούν με τη διαφορετικότητα και την πολυπολιτισμική ταυτότητα. Η ίδια δήλωσε στην εκπομπή «Πρωινό» πως κατά τη διάρκεια της χρονιάς παρέμεινε ήρεμη και οργανωμένη:
«Δεν είχα άγχος γιατί είχα πρόγραμμα και ήξερα τι ήθελα. Αυτό με βοήθησε να παραμείνω ψύχραιμη και συγκεντρωμένη».
Συνδυάζοντας σχολείο και φροντιστήριο
Η Ενχούι παρακολούθησε φροντιστήριο αλλά δεν σταμάτησε το σχολείο, κάτι που όπως λέει τη βοήθησε να έχει πλήρη εικόνα και υποστήριξη:
«Έκανα φροντιστήριο αλλά πήγαινα και στο σχολείο παράλληλα. Σκέφτομαι να περάσω ή Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων στο Πολυτεχνείο».
Σε ερώτηση για το τι της έλειψε πιο πολύ όλη αυτή την περίοδο, απάντησε με χαμόγελο:
«Θέλω να πάω διακοπές με τους φίλους μου».
Ένα μήνυμα για όλους τους νέους
Η ιστορία της στέλνει ένα δυνατό μήνυμα: η καταγωγή δεν είναι εμπόδιο, όταν υπάρχει στόχος και θέληση. Η Ενχούι με το παράδειγμά της δείχνει πως με σωστή καθοδήγηση, πειθαρχία και αισιοδοξία, μπορούμε να πετύχουμε πολλά:
Το μήνυμά της είναι ξεκάθαρο:
Όταν υπάρχει όραμα, οργάνωση και πίστη στις δυνατότητές μας, μπορούμε να πετύχουμε ακόμα και τους πιο δύσκολους στόχους, ανεξαρτήτως καταβολών.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.