Δεκαέξι πίνακες και γλυπτά Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών αλλά και ένα λευκό πιάνο µε 180 εκατοστά ουρά διεκδικεί ο εφοπλιστής, τα οποία, σύμφωνα με ρεπορτάζ που είδαν το φως της δημοσιότητας το καλοκαίρι του 2018, είχε «σηκώσει» από το σπίτι της οικογένειας στη Γλυφάδα με δικαστική απόφαση, προκειμένου να φυλαχθούν σε γκαλερί μέχρι την οριστική κρίση της ∆ικαιοσύνης για την τύχη τους.
Τον Απρίλιο του 2013 ο Γιάννης Κούστας φέρεται να είχε στείλει εξώδικο στην πρώην σύζυγό του, ζητώντας να του παραδώσει τα έργα τέχνης που βρίσκονταν στην πολυτελή οικία που διέμενε η Σοφία Γιαννικοπούλου με τις κόρες τους. Πρόκειται για έναν πίνακα του Ρωσογάλλου ζωγράφου Μαρκ Σαγκάλ, τον οποίο ο εφοπλιστής απέκτησε το 2007 από γκαλερί στο Παρίσι. Σημειώνεται ότι το 2010 μια ελαιογραφία του Σαγκάλ έγινε ο ακριβότερος πίνακας δυτικού καλλιτέχνη που πωλήθηκε στην Ασία, καθώς απέσπασε 4,18 εκατ. δολάρια σε δημοπρασία, η οποία διεξήχθη στο Χονγκ Κονγκ.
Ο εφοπλιστής διεκδικεί επίσης έξι ελαιογραφίες του ζωγράφου Κωνσταντίνου Παρθένη, τις οποίες -όπως φέρεται να υποστηρίζει- απέκτησε το 2004 από τους διαχειριστές της κληρονομιάς του. Μάλιστα, οι πίνακες αυτοί είχαν φιλοτεχνηθεί κατόπιν παραγγελίας του Δήµου Αθηναίων για να κοσµήσουν το ∆ηµαρχείο της οδού Κοτζιά, αλλά λόγω έλλειψης των απαραίτητων κονδυλίων ο ∆ήμος υπαναχώρησε και αγοράστηκαν από τον εφοπλιστή, σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται.
Μία ελαιογραφία του Νίκου Εγγονόπουλου με τον τίτλο «Νέστορας» και ακόμη μία του Στέφανου ∆ασκαλάκη με θέμα «νεκρή φύση», τις οποίες αγόρασε ο εφοπλιστής το 2006 και το 2003 αντίστοιχα, από συλλέκτες που του είχε συστήσει η Μαρίζα Φασιανού, σύζυγος του ζωγράφου Αλέκου Φασιανού, αλλά και μία ελαιογραφία με τίτλο «Η υφάντρα» του ∆ιαμαντή ∆ιαμαντόπουλου που αγόρασε το 2005 από τον κ. Καλκάνη είναι μερικά από το έργα που θέλει να του επιστραφούν ο Γιάννης Κούστας.
Σε δημοπρασία του οίκου Καπόπουλου φέρεται να υποστηρίζει ότι αγόρασε μία ελαιογραφία του Μάριου Πράσινου το 2006, ενώ ζητά την επιστροφή και μίας λιθογραφίας του Γιάννη Τσαρούχη, την οποία είχε λάβει ως δώρο για την τέλεση του πρώτου γάµου του, πριν από τη δημιουργία οικογένειας με την κυρία Γιαννικοπούλου. Η λίστα ολοκληρώνεται με ένα γλυπτό του Σαλβαδόρ Νταλί με τίτλο «Η γυναίκα στις φλόγες», το οποίο απέκτησε το 2001 από γκαλερί στη Βενετία, ένα γλυπτό του Αλφρεντ Μπουσέρ με τίτλο «Οι δρομείς», που απέκτησε το 1998 στο Μιλάνο, αλλά και ένα λευκό πιάνο Yamaha με ουρά 180 εκατοστά, μεγάλης συναισθηµατικής αξίας για τον ίδιο, το οποίο είναι και το μόνο που του έχει αποδοθεί.
«Το πιάνο αυτό έχει ανεκτίμητη συναισθηματική αξία για μένα καθώς το έχω από την ηλικία των 25 ετών. Επειδή και οι δύο κόρες μας παίζουν πιάνο, με το εξώδικό μου προς την κυρία Γιαννικοπούλου είχα αναλάβει την υποχρέωση να αγοράσω ένα αντίστοιχο πιάνο σε μαύρο χρώμα, όπως και έκανα, οπότε και μου παραδόθηκε στη συνέχεια το μεγάλης για εμένα αξίας λευκό» φέρεται να υποστηρίζει ο κ. Κούστας.
Στο πρώτο εξώδικο του εφοπλιστή, η πρώην σύζυγός του απάντησε επίσης με εξώδικη δήλωση, στην οποία -σύμφωνα µε πληροφορίες- αρνήθηκε να παραδώσει τα πράγµατα, επικαλούμενη ότι το ζευγάρι τα απέκτησε κατά τη διάρκεια του γάμου και τα δώρισε στις δύο κόρες του «από κοινού ως παρακαταθήκη για το μέλλον τους και την πνευματική τους υπόσταση». Ο εφοπλιστής ανταπάντησε με νέο εξώδικο, καλώντας τη Σοφία Γιαννικοπούλου να του παραδώσει εντός πενθημέρου τα πράγµατα.
Εκείνη φέρεται να αγνόησε το εξώδικο, με τον εφοπλιστή να προβαίνει σε κατάθεση αγωγής. Ωστόσο, όπως ο ίδιος φέρεται να καταγγέλλει, η πρώην σύζυγός του παρακρατεί και το σύνολο των αποδεικτικών εγγράφων που αφορούν στην απόκτηση των συγκεκριμένων έργων τέχνης, τα οποία αρνείται να του παραδώσει, με εκείνον να επιφυλάσσεται ως προς τις ημερομηνίες απόκτησής τους.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.