Πώς να χάσετε κιλά τρώγοντας μακαρόνια!

Επέλεξε τα ολικής άλεσης: Τα μακαρόνια που είναι ολικής άλεσης περιέχουν πολλές περισσότερες ίνες από τα κλασικά.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τρώγοντας την ίδια ποσότητα μπορείς να παραμείνεις χορτάτος-η για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα θα έχεις χαρίσει στον οργανισμό σου λιγότερες θερμίδες.

Μην τα βράζεις πολύ: Τα μακαρόνια έχουν μέτριο γλυκαιμικό δείκτη. Τι σημαίνει αυτό;

Η συγκέντρωση σακχάρου στο αίμα μετά την κατανάλωσή μακαρονιών δεν είναι μεγάλη, με αποτέλεσμα να μη ζητάς να φας σε μικρό χρονικό διάστημα!

Μην το χάσεις:  Κι όμως γίνεται: Πώς θα χάσετε 10 κιλά σε 2 εβδομάδες! [ΔΙΑΙΤΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ]

Αν, λοιπόν, βράσεις τα μακαρόνια σου ακόμα λιγότερη ώρα, ο γλυκαιμικός τους δείκτης θα είναι ακόμη πιο χαμηλός (φτάνει το 38 με 5 λεπτά βράσιμο και το 64 με 20 λεπτά βράσιμο) έτσι θα πεινάς ακόμα λιγότερο και θα αδυνατίσεις.

Προτίμησε τα με κόκκινη σάλτσα ή με τυρί: Τις περισσότερες φορές αυτό που παχαίνει στις μακαρονάδες είναι η σάλτσα και όχι τα μακαρόνια.

Μην το χάσεις:  Νέα έρευνα στις δίαιτες ανατρέπει τα δεδομένα: Φάε νωρίς όλα τα γεύματα για να χάσεις κιλά

Οπότε ξέχνα το μπέικον, τη κρέμα γάλακτος και τα υπόλοιπα που βάζεις όταν μαγειρεύεις.

Προτίμησε τα, λοιπόν, με κόκκινη σάλτσα ή τυρί που έχουν λιγότερες θερμίδες και εξίσου καλή γεύση.

Πηγή: ipop.gr

loading...