Ο γυμνισμός είναι λίγο παρεξηγημένος… Κάποιοι -εντελώς λανθασμένα- τον συνδέουν απευθείας με το σεξουαλικό κομμάτι και το γνωστό «ψωνιστήρι», ενώ η πραγματική σημασία του είναι εντελώς διαφορετική. Το κολύμπι χωρίς μαγιό σου δίνει μια μοναδική αίσθηση ελευθερίας, χαλάρωσης και ευεξίας.
Το θέμα είναι ότι δεν χρειάζεται να ξενιτευτεί κανείς σε κάποιο νησί της άγονης γραμμής ή σε κάποια έρημη βραχονησίδα για να το κάνει πράξη. Μπορεί να απολαύσει το μπάνιο σου ολόγυμνος, σε κάποια από τις παραλίες γυμνιστών της Αττικής.
Η Ελλάδα μαζί με τη Γαλλία και την Κροατία διεκδικούν από τις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των γυμνιστών με τις οργανωμένες παραλίες και τα ειδικά ξενοδοχεία να αυξάνονται.
Από τη Σκιάθο έως την Αντίπαρο, κι από τα φημισμένα Μάταλα της Κρήτης έως το Κέδρο στη Δονούσα, η Ελλάδα διαθέτει πολλές παραλίες, λιγότερο ή περισσότερο γνωστές.
Ξενοδοχεία υπάρχουν στην Ελλάδα τα οποία προσελκύουν μόνο γυμνιστές που κυκλοφορούν στις πισίνες χωρίς ρούχα και δεν προξενούν το ενδιαφέρον των ανθρώπων που κάνουν εκεί διακοπές.
Φυσικά, αν δεν έχετε ξανακάνει γυμνισμό, θα σας φανεί λίγο παράξενο στην αρχή. Όμως, αν ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που επιλέγουν να παίρνουν μάτι στη θέα του γυμνού, τότε, αναμφίβολα τα μέρη αυτά δεν είναι κατάλληλα για εσάς.
Όπως αναφέρθηκε λοιπόν για να κάνει κανείς γυμνισμό δεν χρειάζεται να ξενιτευτεί…
Δείτε τις παραλίες της Αττικής που προσφέρονται για γυμνισμό
Ραμνούντα(ς)
Η συγκεκριμένη παραλία απέχει 65χιλιόμετρα από την Αθήνα. Βρίσκεται στα βορειοανατολικά της Αττικής και είναι από τις πιο αγαπημένες παραλίες των γυμνιστών, αφού η πρόσβαση είναι δύσκολη και ο κόσμος ελάχιστος.
Η πρόσβαση στην παραλία κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο του Ραμνούντα απαιτεί προσοχή και αντοχές, γι’ αυτό και οι Αθηναίοι που φτάνουν εκεί για το κυριακάτικο μπάνιο είναι ελάχιστοι. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι η εν λόγω παραλία είναι εδώ και χρόνια αγαπημένη επιλογή των γυμνιστών της Αττικής.
Με πορεία προς το Γραμματικό στρίψτε δεξιά λίγο, πριν από το χωριό, στην ταμπέλα που αναγράφει Λιμνιώνας και συνεχίστε με προσοχή στον πολύ απότομο χωματόδρομο έως την πινακίδα που δείχνει αριστερά προς Σέσι. Τότε στρίψτε δεξιά και μια απότομη κατηφόρα θα σας οδηγήσει στην εκκλησία όπου θα παρκάρετε και θα κατευθυνθείτε προς την ακτή.
Λεγρενά ΚΑΠΕ
Είναι μια παραλία «εξωτική» και αγαπημένη των γυμνιστών. Λίγο πριν τα Λεγρενά με κατεύθυνση προς Σούνιο (στο 63ο χλμ. της λεωφ. Σουνίου), στο τέλος της μεγάλης ευθείας μετά τον οικισμό Χάρακας, υπάρχει μια μεγάλη ταμπέλα, που οδηγεί σε δεξιά στροφή στον χωματόδρομο.
Λίγα μέτρα πιο κάτω η ταμπέλα που αναγράφει «Ιδιοκτησία ΚΑΠΕ (Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας)» είναι η σωστή.
Όμως ακόμη δεν είναι ο τελικός προορισμός. Πρέπει κάποιος να ακολουθήσει τον χωματόδρομο μέχρι να φτάσει στο πλάτωμα. Εκεί πάρτε το μονοπάτι προς τα δεξιά. Η δύσβατη κατάβαση θα σας αποκαλύψει μια μικροσκοπική παραλία καθώς και βραχώδεις όρμους και σπηλιές για τους λάτρεις της υποβρύχιας περιπέτειας.
Λιμανάκια και Riba’s
Τα Λιμανάκια είναι γνωστά και διάσημα. Οι διάσημοι βραχώδεις κολπίσκοι ανάμεσα στη Βάρκιζα και τη Βουλιαγμένη αποτελούν ένα από τα «καταφύγια» των γυμνιστών. Στην παραλία κάτω από το Riba’s μπορείτε να κάνετε γυμνισμό.
Η κατάβαση στην παραλία είναι λίγο «περιπετειώδης» αλλά αξίζει τον κόπο.
Μαύρο Λιθάρι
Η συγκεκριμένη παραλία είναι από τις πιο γνωστές παραλίες της Σαρωνίδας, στα «όρια» με την Ανάβυσσο.
Οι γυμνιστές επιλέγουν να κατέβουν στην παραλία που είναι χτισμένο το ξενοδοχείο και από εκεί να περπατήσουν προς το βόρειο τμήμα της, όπου είναι το «στέκι» των γυμνιστών.
Βραυρώνα
Μόλις δύο χιλιόμετρα από το μικρό μουσείο της θεάς Αρτέμιδος, βρίσκεται μια όμορφη παραλία -με πεντακάθαρα νερά- που προτιμάται από τους γυμνιστές. Είναι μια από τις ομορφότερες παραλίες της Αττικής, μακριά από τη φασαρία και την κίνηση. Για τους πιο τολμηρούς σε ένα πιο απόμερο σημείο και μικρή παραλία γυμνιστών.
Στον δρόμο από Μαρκόπουλο προς Πόρτο Ράφτη, πριν το Π. Ράφτη στρίβετε αριστερά προς τον αρχαιολογικό χώρο Βραυρώνας και τις παιδικές κατασκηνώσεις Χαμολιάς. Πριν τις κατασκηνώσεις και απέναντι από τον οικισμό Πολυτεχνείου, θα δείτε μια χερσόνησο με λόφο. Στο σημείο αυτό στρίβετε αριστερά και παρκάρετε. Ακολουθείστε το μονοπάτι και στο τέλος βρίσκεται ένας οργανωμένος βραχώδης κόλπος γυμνιστών.
Ναός του Ποσειδώνα
Δύσκολο να πιστέψεις ότι τόσο κοντά σε ένα τουριστικό αξιοθέατο μπορείς να κολυμπήσεις, σε «ημιβραχώδη» έστω παραλία. Λίγο πριν από την είσοδο στον αρχαιολογικό χώρο του Σουνίου, εκεί όπου αρχίζει η διχάλα, και δεξιά μας, όπως κοιτάζουμε προς το ναό, έχουμε έναν μεγάλο χώρο πάρκινγκ, ενώ αριστερά μας υπάρχει περίφραξη με μια μικρή καφέ ταμπέλα που μας ενημερώνει ότι εδώ υπάρχει ο ναός της Αθηνάς.
Υπάρχει μονοπάτι που, έπειτα από σχετικά απότομη κατάβαση περίπου 200 μ., καταλήγει σε μια διπλή μικρή παραλία με ψιλό χαλικάκι. Το ένα τμήμα της παραλίας, που χωρίζεται από την άλλη με ένα βράχο, θεωρείται παραλία γυμνιστών.
Μαρίκες στη Ραφήνα
Υπάρχει μία οργανωμένη με αυτό το όνομα που δεν απευθύνεται σε γυμνιστές, αλλά για ένα κολπίσκο, κρυμμένο πίσω από βράχια στην ίδια περιοχή. Το έδαφος είναι αρκετά ανώμαλο, γι’ αυτό και χρειάζεται πολλή προσοχή.
Η συγκεκριμένη παραλία έχει πολλούς οπαδούς, καθώς είναι ιδιαίτερα σκιερή και δροσερή, γεγονός που την κάνει ιδανική επιλογή κατά τη διάρκεια του ελληνικού καύσωνα.
Πίσω από την αμμουδερή παραλία της Ραφήνας, στις Μαρίκες βρίσκεται ο μικρός και βραχώδης κολπίσκος παράδεισος για γυμνές βουτιές. Στη δεξιά άκρη της παραλίας της Ραφήνας, θα βρείτε τα σκαλοπάτια που ανηφορίζουν σ’ ένα μονοπάτι που θα σας οδηγήσει στον κολπίσκο.
Μπουκουρίμα, Κερατέα
Βρίσκεται μια ανάσα από την δημοφιλέστατη Κακιά Θάλασσα. Θα τη βρείτε εύκολα, στρίβοντας αριστερά στην Λεωφόρο Λαυρίου, στην πινακίδα που γράφει Κακιά Θάλασσα. Λίγο πριν μπείτε στον ομώνυμο οικισμό, στρίβετε αριστερά στην οδό Άρεως και ακολουθείτε την ευθεία μέχρι το τέλος της ασφάλτου. Εκεί αφήνετε το αυτοκίνητο και ακολουθείτε με τα πόδια τον χωματόδρομο στα δεξιά σας. Αυτός σιγά σιγά θα γίνει μονοπάτι που θα σας οδηγήσει στην παραλία.
Το νομοθετικό πλαίσιο για τους… πρωτάρηδες
Στην Ελλάδα βρίσκεται σε ισχύ σχετικό νομοθετικό πλαίσιο από το 1983, το οποίο ορίζει ότι ο γυμνισμός δεν επιτρέπεται σε σημεία, μακριά από τη θαλάσσια περιοχή του Κέντρου Παραθερισμού Γυμνιστών, πάνω σε σκάφος ή άλλα θαλάσσια μέσα αναψυχής.
Ο ίδιος νόμος σημειώνει ότι η άσκηση γυμνισμού περιορίζεται αυστηρά στους χώρους και την παραλία μπροστά από το Κέντρο Παραθερισμού Γυμνιστών έως τη δύση του ηλίου, ενώ δεν επιτρέπει την είσοδο ανηλίκων οι οποίοι δεν συνοδεύονται, στα κέντρα παραθερισμού.
Σημαντικό είναι το άρθρο 6 του συγκεκριμένου νόμου, το οποίο ουσιαστικά παραπέμπει στο άρθρο 353 του ποινικού κώδικα σχετικό με την πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις.
Ο νόμος για το γυμνισμό αναφέρει χαρακτηριστικά ότι : «Η άσκηση γυμνισμού στο χώρο των εγκαταστάσεων των κέντρων και το χώρο του αιγιαλού και της παραλίας που βρίσκεται μπρος από αυτές δεν αποτελεί αδίκημα κατά τις διατάξεις του άρθρου 353 του Ποινικού Κώδικα».
Συμπερασματικά λοιπόν, εάν λάβει κανείς υπόψη του τη συγκεκριμένη διάταξη, συμπεραίνει ότι όποιος πράξει το αντίθετο βρίσκεται αντιμέτωπος με το άρθρο 353 του ποινικού κώδικα, το οποίο ορίζει ότι «όποιος επιχειρεί ακόλαστη πράξη και προκαλεί με αυτήν σκάνδαλο, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών». Στο ίδιο άρθρο αναφέρεται μάλιστα ότι όποιος προσβάλλει βάναυσα την αιδώ άλλου με ακόλαστη πράξη που ενεργείται ενώπιόν του, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι έξι μηνών ή με χρηματική ποινή».
Στο ίδιο σημείο μάλιστα αναφέρεται ότι η «βάναυση προσβολή» της αιδούς γίνεται μπροστά σε ανήλικο κάτω των 15 ετών, προβλέπεται ακόμα και φυλάκιση».
Σε όλα τα παραπάνω δεν αναφέρεται ρητά όμως, πότε ένας γυμνιστής προσβάλει τη «δημόσια αιδώ», πότε ξεπερνάει τα όρια προσβολής της και φυσικά τι ακριβώς σημαίνει ο όρος «ακόλαστη πράξη με την οποία προκαλεί σκάνδαλο». Είναι δεδομένο λοιπόν ότι ο νόμος περιέχει σημαντικές ασάφειες και περιορισμούς…
Πηγή: newsbeast.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.