Ένα απίστευτο περιστατικό τραμπουκισμού κατά πελάτη-λουόμενου που κάνει τις διακοπές του στο Νησί της Πάρου, συνέβη στον Ναυτικό Όμιλο του νησιού…
Ο επισκέπτης, όπως συνηθίζει να κάνει σχεδόν καθημερινά τις τελευταίες 15 μέρες που βρίσκεται με την οικογένειά του στην Πάρο, πήγε στη συγκεκριμένη παραλία για να απολαύσει το μπάνιο του.
Πλήρωσε το αντίτιμο της ομπρέλας, το οποίο μάλιστα μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα αυξήθηκε σημαντικά (και προβλέπεται κι άλλη αύξηση τις επόμενες ημέρες) και πριν καλά καλά προλάβει να κάτσει στην ξαπλώστρα του, διαπίστωσε πως ο διπλανός του είχε “κολλήσει” την ξαπλώστρα του στη δίκη του, κλείνοντας εντελώς (και παράνομα) το πέρασμα και την απόσταση μεταξύ των δύο ομπρελών.
Το πρώτο πράγμα που έκανε, πάντα με ευγενική και καλοπροαίρετη πρόθεση, ήταν να ενημερώσει τον υπάλληλο του Ομίλου, προκειμένου να διευθετήσει το ζήτημα με τον Γάλλο τουρίστα και να μετακινήσει την τρίτη ξαπλώστρα του ώστε να διευκολυνθεί η δίοδος προς τη θάλασσα για όλους, αλλά και να διατηρήσει η οικογένεια των Ελλήνων τη σχετική αυτονομία που της αναλογούσε δικαιωματικά.
Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι το αντίτιμο της ομπρέλας, ανερχόμενο στα 7 ευρώ, δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό για τις εποχές που διανύουμε και από τη στιγμή που ο πελάτης το καταβάλλει για να περάσει λίγες ώρες χαλάρωσης στην παραλία, δικαιούται να έχει και τις αυτονόητες απαιτήσεις.
Τελικά, η επιπλέον ξαπλώστρα, μετά και την παρέμβαση του υπαλλήλου απομακρύνθηκε από τον χώρο, με αποτέλεσμα ο Γάλλος πελάτης να δυσαρεστηθεί βρίζοντας και να αποχωρήσει.
Και αυτό απ ότι φάνηκε αναστάτωσε ιδιαίτερα το υπαλληλικό προσωπικό της επιχείρησης, που ένας τουρίστας τους “χαιρέτησε” ,και άκουσον άκουσον…εναντιώθηκε στην ελληνική οικογένεια που έγινε η “αιτία” να χάσουν τον… πελάτη.
Έναν πελάτη που ενδεχομένος να μην ξαναβρεθεί ποτέ ξανά στην χώρα μας, εν αντιθέσει με τον Έλληνα ο οποίος επισκέπτεται το νησί τα τελευταία 15 χρόνια για τουλάχιστον δύο μήνες της θερινής περιόδου, ξοδεύοντας πάνω από 4.000 ευρώ στο νησί της Πάρου, εκ των οποίων τα μισά σχεδόν χρήματα τα διαθέτει στις οργανωμένες παραλίες του νησιού και κυρίως στην εν λόγω παραλία που συνέβη το ανήκουστο περιστατικό.
Τόλμησε ένας Έλληνας να διαμαρτυρηθεί για τα αυτονόητα, όπως άλλωστε προβλέπει και η νομοθεσία, και τ’ άκουσε κι από πάνω. Μάλιστα κάποιοι τραμπούκοι και θρασύδειλοι υπάλληλοι επιτέθηκαν με ύβρεις και απειλές εναντίον της οικογένειας όταν ο πατέρας τόλμησε να τους πει ότι δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους και φτάνουν τους πελάτες τους σε τέτοια ακραία περιστατικά.
Κάποιος, μέλος του ομίλου (έτσι δήλωσε στους αστυνομικούς που του πήραν τα στοιχεία) δε δίστασε μάλιστα να απειλήσει με ακατανόμαστες εκφράσεις τους γονείς, μπροστά στα ανήλικα παιδιά τους, προειδοποιώντας τον πατέρα, πως αν ξαναπατήσει το πόδι του εκεί θα δει τι θα πάθει.
Έτσι ο Έλληνας επισκέπτης του νησιού, αντί να τους πιάσει όλους μαζί και να τους πετάξει μέσα στη θάλασσα για να δροσιστούν…αναγκάστηκε να κάλεσει την αστυνομία, προκειμένου να μπει ο καθένας τη θέση του και να διευθετηθεί το ζήτημα με τη… νόμιμη οδό.
Βέβαια όταν κατέφθασαν οι αστυνομικοί σύσσωμο το προσωπικό εμφανίστηκε μετανιωμένο, ζητώντας συγνώμη από τον πελάτη που ήταν έτοιμος να καταθέσει μήνυση στους θρασύδειλους υπαλλήλους που μέχρι πρότινος τον τραμπούκιζαν και τον έβριζαν δημοσίως.
Αυτόπτες μάρτυρες που παρακολούθησαν το περιστατικό συμπαραστάθηκαν στην οικογένεια και ήταν έτοιμοι να καταθέσουν τις μαρτυρίες τους στην αστυνομία.
Το συμβάν όμως έληξε αφού ο πελάτης πιο ψύχραιμος και έμπειρος σε τέτοιου είδους περιστατικά (έτσι φάνηκε), δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και πρόεδρο του ΝΟΠ, ο οποίος προς τιμήν του βέβαια, ζήτησε εκ μέρους όλων έν μεγάλο συγνώμη .
Και όλα αυτά φίλοι μου σε μία από τις ομορφότερες και πιο γνωστές παραλίες της Πάρου!!!
Πόσο άδικο να δυσφημίζονται επιχειρήσεις και μέρη στολίδια της Ελλάδας μας εξαιτίας αμόρφωτων, ερασιτεχνών και ασχέτων που το μόνο που κάνουν είναι να διώχνουν τόσο τον εγχώριο, όσο και τον ξένο τουρισμό, αμαυρώνοντας την εικόνα των Ελληνικών νησιών μας!!!
Δυστυχώς τέτοιου είδους επιχειρήσεις απ ότι φαίνεται σκοπό έχουν όχι να εξυπηρετήσουν και να ικανοποιήσουν τους πελάτες τους, αλλά ακριβώς το αντίθετο μάλιστα. Γι’ αυτό φίλοι μου τα “κουβαδάκια σας” και σ’ άλλη παραλία…
Υπάρχουν άλλωστε αμέτρητες στο εν λόγω νησί με επαγγελματίες του είδους που διαθέτουν άψογο σέρβις και πάνω απ όλα σεβασμό στον πελάτη τους!
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.