Καρκίνος πνεύμονα και διατροφή: Ο αόρατος εχθρός που σερβίρουμε κάθε μέρα

Καρκίνος πνεύμονα

Μια νέα μελέτη υπογραμμίζει τον κίνδυνο που ίσως κρύβεται σε αγαπημένες καθημερινές τροφές που καταναλώνουμε χωρίς σκέψη, φέρνοντας στο φως τη σχέση ανάμεσα σε υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα και τον καρκίνο του πνεύμονα.

Ο ρόλος της διατροφής στον καρκίνο του πνεύμονα

Μια νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Thorax αποκαλύπτει σημαντική σύνδεση ανάμεσα στην κατανάλωση υπερ-επεξεργασμένων τροφίμων (UPFs) και τον αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του πνεύμονα. Τα ευρήματα ενισχύουν τις αυξανόμενες ανησυχίες για τις επιπτώσεις που έχει η σύγχρονη διατροφή στην υγεία, καθώς πολλά από τα τρόφιμα που καταναλώνουμε καθημερινά έχουν υποστεί εντατική βιομηχανική επεξεργασία.

Ο καρκίνος του πνεύμονα παραμένει η πιο διαδεδομένη και θανατηφόρα μορφή καρκίνου παγκοσμίως. Αν και το κάπνισμα παραμένει ο κυριότερος παράγοντας κινδύνου, νέες επιστημονικές ενδείξεις δείχνουν πως και η διατροφή μπορεί να παίζει κρίσιμο ρόλο στην ανάπτυξη της νόσου.

Τι είναι τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα

Τα υπερ-επεξεργασμένα τρόφιμα περνούν από πολλαπλά στάδια βιομηχανικής επεξεργασίας και περιέχουν μεγάλο αριθμό προσθέτων, όπως συντηρητικά, τεχνητά αρώματα, χρώματα και ενισχυτικά γεύσης. Είναι συνήθως έτοιμα προς κατανάλωση ή εύκολα στη θέρμανση και περιλαμβάνουν τρόφιμα όπως:

Exit mobile version