Οι καταναλωτές ετοιμάζονται για τις μεγάλες εκπτώσεις της Black Friday και της Cyber Monday, καθώς φέτος οι ημερομηνίες συμπίπτουν με το τέλος Νοεμβρίου και την αρχή Δεκεμβρίου. Οι προσφορές ξεκινούν νωρίτερα, λόγω της κατάργησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
Πότε ξεκινούν φέτος οι προσφορές
Η Black Friday θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2025, ενώ η Cyber Monday ακολουθεί τη Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου. Όμως, λόγω της κατάργησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων, πολλές επιχειρήσεις σκοπεύουν να ξεκινήσουν τις εκπτώσεις τους ήδη από το Σάββατο 1η Νοεμβρίου.
Αυτό σημαίνει ότι για ολόκληρο τον Νοέμβριο οι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να επωφεληθούν από μεγάλες εκπτώσεις, χωρίς να περιμένουν απαραίτητα την τελευταία εβδομάδα του μήνα.
Black Friday: Όχι μόνο ηλεκτρικές συσκευές
Παραδοσιακά, η Black Friday επικεντρωνόταν σε είδη για το σπίτι και ηλεκτρικές συσκευές. Όμως τα τελευταία χρόνια, οι εκπτώσεις έχουν επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες, όπως ρούχα, παπούτσια, είδη προσωπικής φροντίδας, ακόμα και προϊόντα για κατοικίδια.
Οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων αλλά και μικρότερα καταστήματα συμμετέχουν στον θεσμό, με προσφορές που πολλές φορές ξεπερνούν το 50% της αρχικής τιμής.

Cyber Monday: Ημέρα για τεχνολογικά προϊόντα
Η Cyber Monday, που ακολουθεί την Black Friday, είναι αφιερωμένη κυρίως σε προσφορές τεχνολογίας. Εκεί θα βρείτε μεγάλες εκπτώσεις σε:
- Gadgets
- Λογισμικά (software)
- Υπηρεσίες και συνδρομές (όπως antivirus, πλατφόρμες streaming, εργαλεία γραφείου)
- Ηλεκτρονικά είδη, όπως tablets, smartphones, ακουστικά
Είναι επίσης μια ιδανική ευκαιρία για αγορές μέσω e-shops, καθώς πολλά καταστήματα προσφέρουν αποκλειστικές online εκπτώσεις εκείνη τη μέρα.
Συμβουλές για σωστές αγορές
Αν θέλετε να επωφεληθείτε ουσιαστικά από τις φετινές εκπτώσεις, καλό είναι να ξεκινήσετε από τώρα τον προγραμματισμό σας. Φτιάξτε μια λίστα με όσα χρειάζεστε, συγκρίνετε τιμές από νωρίς και εγγραφείτε σε newsletters καταστημάτων για να ενημερώνεστε πρώτοι για τις προσφορές.
Επιπλέον, δώστε προσοχή στους όρους επιστροφής προϊόντων, ιδιαίτερα για online αγορές, και να βεβαιώνεστε ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αξιόπιστο.
Προθέσεις καταναλωτών
- Σύμφωνα με έρευνα της EY(Ernst & Young) για την Ελλάδα, το 50% των καταναλωτών δήλωσε ότι σκοπεύει να κάνει αγορές κατά την περίοδο Black Friday & Cyber Monday.
- Οι ηλικιακές ομάδες με τη μεγαλύτερη πρόθεση αγοράς είναι οι 18‑29 ετών (65%) και οι 40‑49 ετών (54%).
- Οι καταναλωτές με ανήλικα παιδιά παρουσιάζουν αυξημένο ενδιαφέρον (περίπου 60%).
Τάσεις e‑commerce και online αγορές
- Την περίοδο της Black Friday 2024 (15 έως 29 Νοεμβρίου), οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 27% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.
- Το μέσο καλάθι ανέβηκε κατά 20% σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη περίοδο, αλλά ήταν 6% χαμηλότερο σε σχέση με το 2023.
- Την ημέρα της Black Friday, οι online παραγγελίες αυξήθηκαν κατά 136% σε σύγκριση με μια συνηθισμένη Παρασκευή.
- Περίπου το 84% των ηλεκτρονικών αγορών πραγματοποιήθηκαν μέσω κινητού σε μεγάλες αλυσίδες.
Κατηγορίες προϊόντων και συμπεριφορές αγοράς
- Το 38,2% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα αγοράσει τεχνολογικά προϊόντα.
- Ακολουθούν: ρούχα & παπούτσια (33,7%), χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), είδη σπιτιού (19,1%), προϊόντα ομορφιάς (15,8%).
- Στον προϋπολογισμό: το 29,4% σκοπεύει να ξοδέψει 101‑250 €, το 25,3% 51‑100 €, και το 18,9% 251‑500 €.
- Κατά την Black Friday 2024: Τεχνολογία +83%, Μόδα +53%, Σπίτι & Κήπος +48% αύξηση σε online πωλήσεις ανά κατηγορία.
Τζίρος και οικονομικά στοιχεία
- Ο συνολικός εκτιμώμενος τζίρος για την περίοδο Black Friday και Cyber Monday στην Ελλάδα έφτασε περίπου τα 300 εκατ. ευρώ.
- Ο συνολικός αριθμός πωλήσεων ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια, με μέση απόδειξη γύρω στα 100 ευρώ.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.


















 
			














































































 
			








