Το deal της χρονιάς στο Πόρτο Χέλι είναι γεγονός.
Μια έκταση με θέα θάλασσα και τις Σπέτσες που βρίσκονται απέναντι άλλαξε χέρια και κατέληξε σε Ιρλανδό δισεκατομμυριούχο. Ποια είναι τα σχέδια για το ακίνητο.
Το ακίνητο στο Πόρτο Χέλι που πουλήθηκε κρύβει μια ξεχωριστή ιστορία που έχει τις ρίζες της, τη δεκαετία του 60. Τότε που η περιοχή δεν ήταν θέρετρο για επιχειρηματίες και βασιλιάδες.
Τότε που οι βοσκοί έψαχναν τρόπους να πουλήσουν εκτάσεις για να κάνουν ένα νέο ξεκίνημα στην Αθήνα. Τότε που κάποιοι έβλεπαν τις ευκαιρίες στο Πόρτο Χέλι και έκαναν επενδύσεις, που κάνουν τους απογόνους τους, να χαμογελούν. Μια τέτοια ιστορία κρύβει και το ακίνητο που βλέπετε παρακάτω. Μια έκταση με διάδρομο για αεροσκάφη που κάποτε λειτουργούσε. Ένα ακίνητο πνιγμένο στο πράσινο που πέρασε στα χέρια Ιρλανδού κροίσου.
Μεσίτες της περιοχής λένε πως στόχος του δισεκατομμυριούχου είναι να φτιάξει μέσα στα επόμενα βίλες στην έκταση που αγόρασε για τη φιλοξενία επωνύμων. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στο Πόρτο Χέλι. Και όλα αυτά λίγους μήνες μετά την πώληση του ακινήτου της τέως βασιλικής οικογένειας στον Άγιο Αιμιλιανό.
Με τίμημα που ταιριάζει στο Μονακό της Ελλάδας – όπως αποκαλούν το Πόρτο Χέλι όσοι αποφάσισαν να επενδύσουν σε αυτό – άλλαξε χέρια το ακριβότερο οικόπεδο της Ελλάδας, που φιλοξένησε το ιδιωτικό αεροδρομίου της περιοχής, επένδυση του επιχειρηματία Τάσου Αλεξίου.
Ο νέος ιδιοκτήτης, Ιρλανδός δισεκατομμυριούχος στις δραστηριότητες του οποίου ανήκει η κατασκευή premium μεταλλικών πωμάτων φιαλών, εξαγόρασε με το ποσό των περίπου 50 εκατομμυρίων ευρώ, τη γειτνίαση με έτερους διάσημους επιχειρηματίες που βρήκαν καταφύγιο στο Πόρτο Χέλι.
Ο νέος ιδιοκτήτης, Paul Richard Coulson είναι Ιρλανδός δισεκατομμυριούχος, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος και πρόεδρος του Ardagh Group, παραγωγός προϊόντων γυαλιού και μετάλλων με έδρα το Λουξεμβούργο, ο οποίος έχει εξελιχθεί τις τελευταίες δύο δεκαετίες σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες συσκευασίας μετάλλων και γυαλιού στον κόσμο. Το 2021, η περιουσία του υπολογίστηκε σε 2,8 δισεκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τον, τον 10ο πλουσιότερο άνθρωπο της Ιρλανδίας.
Η Τάσος Αλεξίου Α.Ε. εξαγοράστηκε από τον Coulson έναντι 55 εκατομμυρίων ευρώ, με το συγκεκριμένο ακίνητο που περικλείει τα 700 μέτρα του διαδρόμου προσγείωσης και ανήκει στην εταιρεία να αποτιμάται περί τα 45 ως 50 εκατομμύρια, κατά πληροφορίες. Το επιπλέον ποσό των 5-10 εκατ. ευρώ αφορά και άλλα ακίνητα της εταιρείας.
Το αεροδρόμιο στο ιδιωτικό ακίνητο λειτούργησε κατά τις δεκαετίες 1960 και 1970. Το 2004 τo αεροδρόμιο έκλεισε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, λόγω προβλημάτων συντήρησης, ενώ το 2008 το πιστοποιητικό αεροδρομίου δεν ανανεώθηκε και έτσι το αεροδρόμιο έκλεισε οριστικά.
Αφού περιήλθε στην κατοχή του, ο Τάσος Αλεξίου κατασκεύασε σταδιακά τον διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης των αεροσκαφών για να εξυπηρετεί τα δικά του αεροσκάφη αναψυχής. Στην αρχή. Γιατί στις αρχές της δεκαετίας του 1970 η Ολυμπιακή Αεροπορία ζητά από τον επιχειρηματία την παραχώρηση της έκτασης για την εξυπηρέτηση δύο πτήσεων ημερησίως.
Σύμφωνα με το mononews.gr, ο Τάσος Αλεξίου δέχεται λόγω της φιλίας του με την οικογένεια Ωνάση και ειδικότερα με τον Αριστοτέλη Ωνάση, καθώς τους ένωσε η αγάπη για την αεροπορία. Το αεροδρόμιο βρίσκεται σε υψόμετρο 21 μέτρων από τη στάθμη της θάλασσας. Διαθέτει έναν τσιμεντένιο διάδρομο μήκους 678 μέτρων. Όταν το 2011 ο Τάσος Αλεξίου έφυγε από τη ζωή, το ακίνητο πέρασε στην οικογένειά του (5 παιδιά) για να φτάσει σήμερα να αποτελέσει κτήμα ενός ακόμη επιχειρηματία που βρήκε – επενδυτικό και προσωπικό – καταφύγιο στην Ελλάδα.
Και οι δύο άκρες του αεροδρομίου στο Πόρτο Χέλι βρέχονται από θάλασσα. Απέναντι, σε πολύ μικρή απόσταση, διακρίνονται οι Σπέτσες. Για πολλά χρόνια, οι επισκέπτες που έρχονταν με ιδιωτικά αεροσκάφη από το εξωτερικό συνέχισαν να χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο, όπως και ο ίδιος ο Τάσος Αλεξίου για τις μετακινήσεις της οικογένειάς του. Δείτε στο παρακάτω βίντεο την επίμαχη έκταση…
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.