Αύξηση 42% σημείωσαν πέρυσι, σε σχέση με το 2015, οι αναφορές καταναλωτών προς το Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα που σχετίζονται με τον τραπεζικό τομέα.
Αυτό αναφέρθηκε στο πλαίσιο της συζήτησης που έγινε στα γραφεία της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή», όπου συναντήθηκαν στελέχη της και ειδικοί επιστήμονες της Αρχής με στελέχη της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους.
Στη συνάντηση συμφωνήθηκε μεταξύ του Ειδικού Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους Φώτη Κουρμούση και του Συνηγόρου του Καταναλωτή, Λευτέρη Ζαγορίτη, η συνεργασία των δύο φορέων για ανάληψη κοινών δράσεων ενημέρωσης των πολιτών, σε θέματα μη εξυπηρετούμενων δανείων. Έμφαση θα δοθεί στην ενημέρωση των δανειοληπτών, για τα δικαιώματά τους και τις διαδικασίες διεκδίκησης τους, μεταξύ των οποίων και η εξωδικαστική επίλυση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή, είναι η αρμόδια Αρχή για τη διαμεσολάβηση και την εξωδικαστική ρύθμιση των μη εξυπηρετούμενων δανείων καταναλωτών, στο πλαίσιο του αναθεωρημένου Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος του ν. 4224/2013.
Όπως συμφωνήθηκε στη συνάντηση, η Ανεξάρτητη Αρχή θα παρέχει τεχνογνωσία στα στελέχη της Ειδικής Γραμματείας, σε ό,τι αφορά τον τομέα του ιδιωτικού χρέους που αφορά τους δανειολήπτες καταναλωτές. Συζητήθηκαν ακόμα και επιμέρους ζητήματα λειτουργικής διάρθρωσης και υποστήριξης και παρουσιάσθηκαν καλές πρακτικές ταχείας και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.
newsbomb.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.