Άκρως επιτυχημένη ήταν η περασμένη χρονιά για τη Mercedes-Benz, αφού είδε τις παγκόσμιες πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 13,4%.
Η διείσδυσή της στις αγορές της Ασίας και η ανάκαμψη των σημαντικότερων ευρωπαϊκών αγορών έφεραν εντυπωσιακά καλά αποτελέσματα για τη Mercedes-Benz το 2015.
Συνολικά η Mercedes-Benz μέσα στο 2015 πούλησε σε όλο τον πλανήτη, ούτε λίγο ούτε πολύ, 1.871.511 αυτοκίνητα. Συνεχίστηκε έτσι για πέμπτη συνεχή χρονιά η αύξηση των πωλήσεών της, η οποία σε σχέση με το 2014 έφτασε το 13,4%. Το παραπάνω νούμερο δεν περιλαμβάνει μάλιστα τις πωλήσεις των μοντέλων Smart, που έφτασαν τις 119.398, σημειώνοντας μια ακόμα πιο εντυπωσιακή αύξηση που έφτασε το 32,9%.
Σημαντικό ρόλο στην εντυπωσιακή επίδοση της Mercedes-Benz έπαιξε η μεγάλη επιτυχία των μικρών A-Class,B-Class, CLA-Class και GLA-Class, που προτιμήθηκαν από 582.531 αγοραστές. Πρωταθλητής πωλήσεων στη γκάμα της γερμανικής φίρμας όμως παραμένει η C-Class, με 443.909 πωλήσεις παγκοσμίως.
Η μεγαλύτερη αγορά για τη Mercedes-Benz είναι πλέον η Κίνα, όπου πουλήθηκαν 373.459 αυτοκίνητα της εταιρίας, ήτοι 32,6% περισσότερα απ’ ό,τι το 2014. Ρεκόρ σημειώθηκαν και στα ποσοστά αύξησης πωλήσεων σε άλλες σημαντικές αγορές όπως αυτές της Ν. Κορέας (26,8%), της Ινδίας (32,4%) και της Μαλαισίας (56,5%).
Στην Ευρώπη οι πωλήσεις αυξήθηκαν συνολικά κατά 10,5%, φτάνοντας και εδώ τον αριθμό ρεκόρ των798.852. Στις αγορές της Β. Αμερικής (NAFTA) σημειώθηκε μικρότερη αύξηση, 5,2%, όμως και εκεί σημειώθηκε αριθμός πωλήσεων-ρεκόρ, με 392.843 αυτοκίνητα.
Ακόμα και το σπορ παρακλάδι της φίρμας, τη Mercedes-AMG, σημείωσε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2015, με 68.875 αυτοκίνητα, φτάνοντας πλέον σε υπερδιπλάσια νούμερα πωλήσεων σε σχέση με το 2013. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν τα μικρά μοντέλα όπως η A45, η παρουσίαση της νέας C63 αλλά και η κορυφαία Mercedes-AMG GT.
newsit.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.