Έπαιξε σε βιντεοκασέτες και στον αρχοντοχωριάτη του Μολιέρου! Φωτογραφήθηκε στο Playboy και με τα χρήματα άνοιξε βενζινάδικο!
Από τη mixanitouxronou.gr:
Στα μέσα της δεκαετίας του ’80, οπότε άρχισαν να παράγονται μαζικά οι ελληνικές βιντεοκασέτες, μια κοπέλα με μπούκλες και πλούσια κάλλη, αναστάτωνε τους νέους της εποχής. Ήταν η Ισμήνη Καλέση, που με τις εμφανίσεις της σε 13 κασέτες, έγινε ένα από τα σύμβολα του σεξ των 80ς.
Το στριπτίζ που έκανε στην ταινία «Γκαρσονιέρα για 10», υπό τους ήχους του τραγουδιού- παρωδία, «Αποστόλη βάλτην όλη την παλιά τη μαστοριά σου», είναι ένα από τα πιο cult των ‘80ς. Και όμως στην ίδια σκηνή παίζουν σημαντικοί ηθοποιοί όπως ο Χρόνης Εξαρχάκος και ο Ανδρέας Φιλιππίδης, ενώ στην ταινία παίζουν η Μπέτυ Αρβανίτη, ο Ηλίας Λογοθέτης και ο Ανέστης Βλάχος.
Το πραγματικό της όνομα είναι Ισμήνη Καλεσοπούλου και γεννήθηκε στην Αθήνα. Εμφανίστηκε στην Ελληνική τηλεόραση στα μέσα της δεκαετίας του 1970, ως παρουσιάστρια του Λούνα Παρκ, για τα παιχνίδια της σειράς. Σε ένα από τα λίγα επεισόδια που σώζονται, φαίνεται να δίνει γράμματα για την «κρεμάλα», που έπαιζε ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος. Ήταν η εποχή που σπούδαζε στην Νομική Σχολή και στο Τμήμα Πολιτικών και Οικονομικών Επιστημών, το οποίο όμως δεν κατάφερε να τελειώσει, παρά το γεγονός ότι, είχε φτάσει στο τέταρτο έτος. Το θέατρο και ο κινηματογράφος την τραβούσαν περισσότερο. Έτσι, σπούδασε στη Δραματική Σχολή Αθηνών του Γ. Θεοδοσιάδη, ενώ γνώριζε πολύ καλά γαλλικά, πιάνο και χορό.
Η πρώτη της ταινία ήρθε το 1979 με τις «Φανταρίνες», του Ντίμη Δαδίρα και πρώτα ονόματα τη Ρένα Βλαχοπούλου και το Ντίνο Ηλιόπουλο. Η εμφάνισή της δεν πέρασε απαρατήρητη, αν και οι έπαιξε σε λίγες σκηνές. Δύο χρόνια αργότερα έπαιξε στη «Γκαρσονιέρα για 10». Στο έργο η νεαρή Ισμήνη ήταν άκρως αποκαλυπτική, για τα δεδομένα της εποχής. Στην πρώτη σκηνή που παίζει, κάθεται στο γραφείο του Ανδρέα Φιλιππίδη, φορώντας ένα κοντό αεράτο φουστάνι, λευκή τιραντέ μπλούζα με μεγάλο μπούστο και ένα καπέλο. Ενώ έδειχνε προκλητικά τα πόδια της, ο αείμνηστος Φιλιππίδης μένει εκστατικός λέγοντας της, «τι ωραίο καπέλο που φοράς».
Το ίδιο σοκ παθαίνει περίπου και ο Χρόνης Εξαρχάκος, όταν την αντικρίζει στη γκαρσονιέρα με ένα μαύρο κομπινεζόν. Αυτό ήταν. Από τη μια μέρα στην άλλη έγινε πασίγνωστη και όλοι είχαν να λένε για την εκρηκτική παρουσία της. Δύο χρόνια αργότερα, η εκρηκτική Καλέση εμφανίζεται στο «Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα 2» και καθιερώνεται στην συνείδηση των πιτσιρικάδων ως η Ελληνίδα σεξομόμβα, ενώ ξεσπά και ένα τεράστιο debate. Είχε προηγηθεί η πρώτη ταινία όπου την παράσταση έκλεψε η Βίνα Ασίκη. Έτσι, έγιναν δύο στρατόπεδα, όπου από τη μία ήταν οι φαν της Καλέση και από την άλλη της Ασίκη. Στο μεταξύ έχει αρχίσει κι η θεατρική καριέρα της Καλέση, που αν και στις ταινίες έπαιζε την ελαφρόμυαλη ημίγυμνη νεαρή, στο θέατρο έπαιρνε ρόλους ακόμη και για τον «Αρχοντοχωριάτη του Μολιέρου» ή τη «Φωλιά του Κούκου». Η προσωπική της ζωή ήταν επίσης καλά προστατευμένη και ποτέ δεν ακούστηκε αρνητικά το όνομά της. Αν και αποτελούσε την τέλεια γυναίκα για πολλούς άνδρες, η Ισμήνη Καλέση από τα 18 της μέχρι και σήμερα, είναι παντρεμένη και δηλώνει ευτυχισμένη.
Το 1988, ήταν πλέον στο απόγειο της επιτυχίας της. Τότε την πλησίασαν οι υπεύθυνοι του Playboy και της ζήτησαν να κάνει μια αισθησιακή φωτογράφιση, για το περιοδικό. Η Ισμήνη Καλέση δέχτηκε και το τεύχος έκανε πάταγο.
«Ποτέ μου δεν μετάνιωσα για τη φωτογράφιση. Δεν ήταν όμως χυδαία. Από αυτή και από ένα διαφημιστικό που ακολούθησε, κατάφερα να βγάλω καλά χρήματα. Έτσι, τώρα έχω μια ιδιοκτησία που με κρατάει», έλεγε αρκετά χρόνια αργότερα. Πρόκειται για ένα βενζινάδικο, το οποίο άνοιξε, δούλεψε και μόχθησε μαζί με το σύζυγό της. Σταδιακά άρχισε να αραιώνει τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις τη δεκαετία του ’90 και την ξαναείδαμε στο γυαλί πέρυσι, μετά από 25 χρόνια απουσίας.
Δείτε το βίντεο με το στριπτίζ της Ισμήνης Καλέζη στην ταινία «Γκαρσονιέρα για 10»
Πηγή: mixanitouxronou.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.