Από το 2002, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 67%, σύμφωνα με το Συμβούλιο αποσταγμάτων των Ηνωμένων Πολιτειών
Τη συλλεκτική έκδοση, Pristine Water Series Andean Edition, αξίας 3,000 δολαρίων, δημιούργησε η Stolichnaya, η ρωσική μάρκα που είναι ένα από τα best-seller βότκας, στον κόσμο.
Από το 2002, οι πωλήσεις της βότκας αυξήθηκαν κατά 67%, σύμφωνα με το Συμβούλιο αποσταγμάτων των Ηνωμένων Πολιτειών.
Το 2003, η Stoli εισήγαγε την Elit, μια βότκα 60 δολαρίων, που δημιουργήθηκε χρησιμοποιώντας μια ειδική διαδικασία ψυχρής διήθησης, που θα έδινε στη Βότκα μια «απαράμιλλη καθαρότητα».
Η πολυτελής αυτή έκδοση είναι περιορισμένη καθώς κυκλοφόρησαν μόλις 250-300 φιάλες σε όλο τον κόσμο, χρησιμοποιώντας βραβευμένο νερό από ειδικές περιοχές, παλιό ρωσικό σιτάρι και σίκαλη, ακριβώς όπως σε οποιαδήποτε Stoli και η διαδικασία φιλτραρίσματος είναι η ίδια που χρησιμοποιείται στην κλασική βότκα.
«Για να δημιουργήσεις μια πραγματικά υποδειγματική βότκα, μια λεπτή γεύση και εξαιρετική διαύγεια, θα πρέπει να ξεκινήσεις με το νερό», δήλωσε ο διευθυντής marketing της Stoli Group, στις ΗΠΑ.
Αν είστε από τους τυχερούς που θα την δοκιμάσουν, απολαύστε την, με πάγο ή με τόνικ!
newmoney.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.