Αγνώριστη (!) εμφανίστηκε η Μαρινέλλα μπροστά στο κοινό που περίμενε με ενθουσιασμό να την απολαύσει στον μονόλογο του Γιάννη Ρίτσου «Σονάτα του σεληνόφωτος».
Τι μπορεί να έφταιξε και η μεγάλη κυρία του ελληνικού πενταγράμμου έμοιαζε με κάποια άλλη; Το make-up σίγουρα δεν την κολάκευε. Ηταν απλωμένο στο μισό πρόσωπό της και η ανοιχτόχρωμη πούδρα «τελείωνε» χαμηλά στο μέτωπο, τονίζοντας τις ρυτίδες. Η μαύρη σκιά στα υπέροχα μάτια της τα επιβάρυνε και δεν τα φώτιζε, ενώ τα μαλλιά της, βαμμένα σε ένα γκρι χρώμα χωρίς λάμψη και με χτένισμα συνοικιακού κομμωτηρίου, «κρατούσαν» το σχήμα από τα ρόλεϊ. Το αποτέλεσμα ήταν αποκαρδιωτικό για την άλλοτε κοκέτα του πενταγράμμου.
Πρώτη φορά την είδαμε τόσο κουρασμένη και γερασμένη, με αλλοιωμένα χαρακτηριστικά. Δεν θύμιζε σε τίποτα την ντίβα με την καριέρα των 60 χρόνων, το μπρίο, τα υπέροχα ξανθά μαλλιά και το φωτεινό πρόσωπο με το κόκκινο κραγιόν.
Αν το -επιεικώς- φριχτό μακιγιάζ συμπεριλαμβανόταν στις απαιτήσεις του ρόλου της στη εναλλακτική σκηνή της Πειραιώς 260, όπου το βράδυ της Τετάρτης υποδύθηκε τη γυναίκα με τα μαύρα, ο makeup artist τα κατάφερε! Ειδάλλως, δεν άξιζε τέτοια εμφάνιση στην πρώτη κυρία του ελληνικού τραγουδιού.
Στη συγκλονιστική παράσταση «Αφησέ με να ‘ρθω μαζί σου. Τι φεγγάρι απόψε!», όπως ήταν ο τίτλος του έργου, η 77χρονη ερμηνεύτρια συνεργάστηκε πρώτη φορά με τον κορυφαίο Σταύρο Ξαρχάκο, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Γιώργου Νανούρη. «Και οι δυο στην παράσταση αυτή μού έδωσαν ένα κομμάτι από τον εαυτό τους. Η πρόταση μού έγινε από τον Σταύρο Ξαρχάκο. Είναι από τις συνεργασίες που τυχαίνουν μία φορά στη ζωή σου. Μιλάμε για δύο ζωντανούς μύθους» δήλωσε σε συνέντευξή του ο ταλαντούχος δημιουργός, εντυπωσιασμένος από τον επαγγελματισμό της πρωταγωνίστριας αλλά και του συνθέτη.
espressonews.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.