Υστέρα από την κατάκτηση της πρώτης θέσης στη λιανική τροφίµων, η Σκλαβενίτης επιχειρεί δυναµικό άνοιγµα στη χονδρική. Η εταιρεία, µάλιστα, δηλώνει αποφασισµένη να διεκδικήσει µεγαλύτερο µερίδιο αγοράς µε τη θυγατρική της The Mart (πρώην Makro).
Αρµόδιες πηγές, µιλώντας στην «Ηµερησία», εξηγούν πως ο εν λόγω κλάδος είναι πολύ µεγάλος – υπολογίζεται πως υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ– και, παρά τις αντιξοότητες, παραµένει ένα από τα υγιή κοµµάτια της ελληνικής οικονοµίας.
Το µέγεθος και η προοπτική, λένε, αποτελούν τον βασικό λόγο για τον οποίο η εταιρεία επέλεξε να εισέλθει στον χώρο. Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η δηµιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήµατος για επαγγελµατίες (business to business), το οποίο αναµένεται να ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου.
Πρόκειται για µια υπηρεσία που επέλεξε να προσφέρει η Τhe Mart στους χιλιάδες επαγγελµατίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαλέξουν µέσα από τους 40.000 κωδικούς, και η οποία θα ενισχύσει την γκάµα των προσφερόµενων υπηρεσιών.
Αυτές αφορούν στην παραγγελιοληψία από εξειδικευµένους πωλητές, την αποστολή εµπορευµάτων (delivery) και την εξυπηρέτηση µέσα από τηλεφωνικό κέντρο (call center).
Σχέδια Για Επέκταση
«Προσπαθούµε να παρέχουµε ολοκληρωµένες υπηρεσίες. Θέλουµε να είµαστε πολυκαναλικοί» σηµειώνουν πηγές της εταιρείας, εκφράζοντας την αισιοδοξία τους για το νέο εγχείρηµα. Εµφαση δίδεται και στην επέκταση του δικτύου των καταστηµάτων σε νέες περιοχές µε προοπτικές όπως η Μεσσηνία, η Λάρισα, η Ρόδος και οι Κυκλάδες.
Πριν από ενάµιση χρόνο άνοιξαν δύο καταστήµατα, ένα στην Αργυρούπολη και ένα στα Χανιά, ενώ στα τέλη Μαρτίου αναµένεται να ανοίξει τις πύλες του το νέο κατάστηµα στα Γιάννενα, το 13ο στη σειρά, το οποίο κόστισε πάνω από 4,5 εκατ. ευρώ.
Το εν λόγω κατάστηµα βρίσκεται σε κοµβικό σηµείο (στο 13ο χιλ. ΕΟ Ιωαννίνων – Αρτας, πολύ κοντά στην Ιονία Οδό και στην Εγνατία Οδό) και µπορεί να εξυπηρετήσει την Ηπειρο.
Η The Mart είναι από τις µεγαλύτερες αλυσίδες cash&carry της χώρας. Εχει 13 καταστήµατα σε διάφορες πόλεις (π.χ. Πάτρα, Λάρισα, Ξάνθη, Βόλος, Καλαµάτα και Αθήνα) και ιδιόκτητο στόλο 60 φορτηγών, ενώ διαθέτει 40.000 κωδικούς προϊόντων (τρόφιµα, µη τρόφιµα και επαγγελµατικό εξοπλισµό).
Την περσινή χρονιά έκλεισε µε τζίρο περίπου 300 εκατ. ευρώ, αυξάνοντας το µερίδιό της (υπολογίζεται σε περίπου 30%). Απασχολεί πάνω από 1.100 εργαζόµενους.
Στο µεταξύ, εντός στόχων κινείται η διαδικασία ενσωµάτωσης του δικτύου της Μαρινόπουλος.
Τα νούµερα και, κυρίως, η αποδοχή του κόσµου ενάµιση χρόνο µετά ήρθαν να δικαιώσουν την οικογένεια Σκλαβενίτη για την απόφασή της να αναλάβει τη διάσωση του άλλοτε πανίσχυρου λιανεµπόρου.
Οι πωλήσεις διαµορφώθηκαν σε 2,4 δισ. ευρώ το 2018, ενώ µε βάση τις προβλέψεις για το 2019 αναµένεται να ξεπεράσουν τα 2,6 δισ. ευρώ.
Ακόµη και οι πιστώτριες τράπεζες φέρονται ικανοποιηµένες µε τις επιδόσεις, οι οποίες ξεπέρασαν τις προσδοκίες τους.
∆εν περίµεναν, όπως λένε οι πληροφορίες, πως η Σκλαβενίτης θα έπιανε τόσο γρήγορα τους στόχους που είχαν τεθεί -φθάνοντας µάλιστα σε κερδοφορία ήδη από το τέταρτο τρίµηνο του τρέχοντος έτους και θα γέµιζε ξανά τα καταστήµατα της Μαρινόπουλος µε τόσο κόσµο.
Αποπληρωμή χρεών
Επιπλέον, αποπλήρωσε χρέη της πρώην Μαρινόπουλος προς προµηθευτές, ∆ηµόσιο (φόροι και ασφαλιστικές εισφορές) και τρίτα πρόσωπα της τάξης των 380 εκατ. ευρώ, ενώ προχώρησε στην ενοποίηση όλων των εργαζοµένων και την υιοθέτηση ενιαίας κουλτούρας. Βέβαια, κοµβικό ρόλο στην επιτυχία έπαιξε και η στήριξη που προσέφεραν οι προµηθευτές, και κυρίως οι Ελληνες, οι οποίοι έσπευσαν να αγκαλιάσουν την προσπάθεια.
Χωρίς τη συµπαράστασή τους τα πράγµατα θα ήταν δύσκολα. Πέραν του ότι αποδέχθηκαν γενναίο «κούρεµα» στις απαιτήσεις τους, παρείχαν τις απαραίτητες παροχές στην αλυσίδα ώστε να µπορέσει να ανακτήσει το χαµένο έδαφος.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.