Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, λέει μια φράση. Όχι απαραίτητα. Ο ιδιοκτήτης ενός beach bar στην περιοχή της Πάργας ακολουθεί… την δική του τακτική.
Τι ακριβώς κάνει; «Ταπώνει» όποιον πελάτη αφήνει αρνητικό σχόλιο για το μαγαζί του στο Google Maps. Ζούμε άλλωστε στην εποχή των online κριτικών, και έτσι ο καθένας μπορεί πολύ εύκολα να βαθμολογήσει και να σχολιάσει θετικά ή αρνητικά ένα μαγαζί.
Ο εν λόγω επιχειρηματίας φαίνεται ότι… δεν είχε άλλη υπομονή, και έτσι αποφάσισε να απαντά στον κάθε δυσαρεστημένο πελάτη. Έναν προς έναν. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικούς χαρακτηριστικούς διαλόγους.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.