Η απόσυρση αυτοκινήτων φαίνεται πως είναι πιο κοντά από ποτέ με την κυβέρνηση τις επόμενες μέρες να ανακοινώνει τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις. Στόχος είναι σε λίγα χρόνια ένα στα τρία αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι ηλεκτροκίνητο ή υβριδικό. Παράλληλα, ετοιμάζεται και «τιμωρία» για όσους έχουν παλαιά αυτοκίνητα έτσι ώστε, μέσω πάντα κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων, να αναγκάσουν τους ιδιοκτήτες τους να τα αντικαταστήσουν.
Ο κ. Καραμανλής μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ χαρακτηριστικά ανέφερε ότι: «Σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών επιδιώκουμε να ρίξουμε το μέσο όρο ηλικίας των αυτοκινήτων οποίος είναι ο διπλάσιος από τον αντίστοιχο μέσο όρο της ΕΕ.
Αυτό που λέμε να κάνουμε είναι να βάλουμε με το υπουργείο Περιβάλλοντος ένα Περιβαλλοντικό Τέλος στα παλαιά ΙΧ. Να κάνουμε μια διαδικασία ώστε να πριμοδοτούμε τα πιο καινούρια αυτοκίνητα. Να μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα ΙΧ 5ετίας χωρίς να πληρώνει τρελούς δασμούς».
Στην ουσία πρόκειται για ένα είδος τιμωρίας όσων έχουν παλαιά οχήματα και τα χρησιμοποιούν. Ακόμα όμως δεν γνωρίζουμε αν το περιβαλλοντικό τέλος θα ενσωματωθεί στα τέλη κυκλοφορίας με αποτέλεσμα την αύξηση τους ή θα είναι κάποιο χαράτσι ή την ηλικία των «παλαιών» οχημάτων στα οποία θα εφαρμοστεί.
Το «πάντρεμα» ωστόσο του παριβαλλοντικού τέλους και της ανακοίνωσης των προϋποθέσεων για την απόσυρση αυτοκινητων φαίνεται πως θα οδηγήσει στο ξεπάγωμα της αγοράς αυτοκινήτων η οποία στην ουσία το τελευταίο δίμηνο έχει υποστεί μεγάλο πλήγμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες η απόσυρση αυτοκινήτων θα περιλαμβάνει «μπόνους» πολλές χιλιάδες ευρώ για αγορά, ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο, ελεύθερο πάρκινγκ στην Αθήνα και πιθανόν έκπτωσεις στα διόδια με σκοπό να αποτελέσουν ένα δέλεαρ για επίδοξους αγοραστές.
Τέλος, τις επόμενες μέρες αναμένονται οι ανακοινώσεις από το υπουργείο Μεταφορών και Οικονομικών και Περιβάλλοντος.
Πηγές: dikaiologitika.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.