«Αρνήθηκε να ανοίξει στον πιλότο, δεν είπε ούτε κουβέντα τα τελευταία δραματικά λεπτά και είχε πρόθεση να καταστρέψει το αεροπλάνο» – «Τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν τη συντριβή ακούγονταν κραυγές επιβατών»
Δεν μπορεί να χωρέσει ανθρώπινος νους αυτά που αποκάλυψε ο εισαγγελέας της Μασσαλίας το μεσημέρι της Πέμπτης.
Σε δηλώσεις του που μεταδόθηκαν ζωντανά είπε πως από τις μέχρι στιγμής έρευνες για την αεροπορική αυτή τραγωδία προκύπτει ότι ο συγκυβερνήτης του Airbus 320, ο 28χρονος Andreas Lubitz ήταν μόνος του στο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής και εσκεμμένα επέλεξε να καταστρέψει το αεροπλάνο.
«Τα πάντα εστιάζονται στη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη που έμεινε κλειδωμένος στο πιλοτήριο», δήλωσε ο εισαγγελέας Μασσαλίας για τη συντριβή του Airbus.
Αναφερόμενος στις συνομιλίες πριν βγει από το πιλοτήριο ο έμπειρος κυβερνήτης για να επισκεφτεί την τουαλέτα είπε: «Δεν έχουμε ακούσει κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό. Μιλούσαν ήρεμα και φυσιολογικά». Κάποια στιγμή ο πιλότος ζήτησε από τον συγκυβερνήτη να πάρει τα ηνία της πτήσης και ταυτόχρονα ακούστηκε ο θόρυβος ενός καθίσματος που πάει προς τα πίσω και η πόρτα να ανοίγει.
«Ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου», είπε ο εισαγγελέας.
Στη συνέχεια ο πιλότος επέστρεψε και χτύπησε την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν ακούστηκε καμία απάντηση
«Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του», τόνισε ο εισαγγελέας Μασσαλίας και πρόσθεσε: «Στη συνέχεια ακούμε τον πύργο ελέγχου της Μασσαλίας που ζητά επικοινωνία με πιλοτήριο αλλά δεν υπάρχει απόκριση».
Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν μάλιστα και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320.
«Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», είπε ο εισαγγελέας.
«Πριν την οριστική πρόσκρουση ακούμε έναν θόρυβο που είναι σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό», ανέφερε και συνέχισε: «Δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτέες εναέριας κυκλοφορίας».
Σύμφωνα με τον Εισαγγελέα της Μασσαλίας, αυτό έγινε στις 12.30 ώρα Γαλλίας και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε τον κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους
«O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε: «O συγκυβερνήτης ανέπνεε κανονικά και δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή».
Ο Εισαγγελέας αποκάλυψε ακόμη πως οι επιβάτες δεν ήξεραν τι συνέβαινε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο, όταν και ακούστηκαν οι κραυγές τους.
protothema.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.