Θες να την κερδίσεις ξανά; Σε ενοχλεί το ροχαλητό του; Θες να της πεις ότι δεν σε ενδιαφέρει πια; Ψάχνεις εναγωνίως τι θα κάνεις με τα έφηβα παιδιά σου; Η IKEA σου δίνει τις πιο απολαυστικές λύσεις!
Μία ακόμη ευφάνταστη διαφημιστική καμπάνια κάνει η ΙΚΕΑ, η οποία μετονομάζει τα προϊόντα της με βάση τις πιο γκουγκλαρισμένες φράσεις για πρόβληματα ανθρωπίνων σχέσεων στη Σουηδία. Έχει δώσει σε μια σειρά από προϊόντα της το όνομα ενός προβλήματος έτσι ώστε ο καταναλωτής να μπορεί να βρει τη λύση που θέλει!
Για αυτό θα δείτε έναν καθρέφτη να έχει το όνομα «Η λίστα με τους πιο όμορφους ανθρώπους στον κόσμο», μία καρέκλα να θυμίζει κρεμάστρα και να ονομάζεται «Η έφηβη κόρη μου πετάει τα ρούχα της στο πάτωμα» και πολλά άλλα.
Ποιο είναι όμως το καλύτερο όλων; Το αντικείμενο που μετονομάστηκε σε «Πώς να του/της πεις ότι σου είναι αδιάφορος/-η». Σκέτο έπος!
Ο σύντροφός μου ροχαλίζει
Έφαγα πολλά κεφτεδάκια
Η αδερφή μου μού κλέβει τα πράγματά μου
Ο συνάδελφός μου με ενοχλεί
Η λίστα με τους πιο όμορφους ανθρώπους στον κόσμο
Πρέπει να γνωρίσω κι άλλους άντρες
Πώς να μην σε χωρίσει
Πώς να του/της πεις ότι σου είναι αδιάφορος/-η
Πώς να την κρατήσω στη ζωή μου
Η οικογένειά μου δεν με σέβεται
Η έφηβη κόρη μου πετάει τα ρούχα της στο πάτωμα
Πόσο συνηθισμένο είναι το όνομα «Billy»
Πόσα χρήματα κοστίζει το να κάνεις παιδί;
Δεν θέλει να κάνουμε αγκαλίτσες
Πηγές: gazzetta.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.