Πότε ανοίγει το ESHOP του JUMBO

jumbo

Η απόφαση των Jumbo να μην μπουν στο click away είναι δεδομένη, ενώ αυτή τη στιγμή το e-shop είναι κλειστό.

Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες δεν αποκλείουν το e-shop των Jumbo να ανοίξει μέσα στις επόμενες ώρες.

Η απόφαση των Jumbo να μην μπουν στο click away είναι δεδομένη, ενώ αυτή τη στιγμή το e-shop είναι κλειστό. Ωστόσο, οι τελευταίες πληροφορίες δεν αποκλείουν το e-shop των Jumbo να ανοίξει μέσα στις επόμενες ώρες.

Ακόμη δεν είναι ξεκάθαρη η ημερομηνία, ωστόσο όπως αναφέρει σήμερα ο Απόστολος Βακάκης σε συνέντευξή του στο euro2day.gr, πρόθεση είναι το e-shop να ανοίξει στις 17/12, αν και παραμένει άγνωστο πόσες μέρες θα μείνει ανοιχτό.

Ειδικότερα, στη συνέντευξη που έδωσε στην Πέννυ Κούτρα, αναφέρει ότι: «Πρόθεσή μας είναι την Πέμπτη, 17 Δεκεμβρίου να λειτουργήσει εκ νέου το e-shop. Είναι βέβαιο ότι οι παραγγελίες θα είναι πολλαπλάσιες των 2.800 που μπορούμε να εκτελέσουμε ημερησίως, με αποτέλεσμα να κλείνει το e-shop καθημερινά μόλις συμπληρωθεί το ανωτέρω νούμερο, το οποίο συνήθως παίρνει μερικά λεπτά».

Η αλυσίδα Jumbο μάλιστα, λίγο μετά τις ανακοινώσεις της κυβέρνησης για την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου, εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας αδυναμία να εξυπηρετήσει τόσο μέσω του e-shop της όσο και μέσω της υπηρεσίας click away, τονίζοντας πως «δεν υπάρχουν οι ανάλογες υποδομές».

Η Jumbo του κ. Απόστολου Βακάκη, έχει τη δυνατότητα να διατηρήσει κλειστό το δίκτυο της. Tα ταμειακά της διαθέσιμα είναι 600 εκατ. ευρώ και η κεφαλαιoποίησή της ξεπερνά τα 1,9 δισ. ευρώ.

«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά. Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της εταιρείας, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».

Αυτό αναφέρει η Jumbo σε ενημέρωσή της προς το Χρηματιστήριο, έπειτα από επιστολή που εστάλη από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προς όλες τις εισηγμένες αναφορικά με την πορεία των δραστηριοτήτων τους και των επιπτώσεων λόγω COVID-19.

Οτι το 2020 είναι μια χαμένη χρονιά, επαναλαμβάνει με ανακοίνωσή της η Jumbo, ενώ σημειώνει πως στο γ’ τρίμηνο (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2020) οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,5%, με τα EBITDA του ομίλου να ενισχύονται κατά 16,6%.

Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News – Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας, με αφορμή σχετικό ερώτημα από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, «καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά. Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».

πηγή

Exit mobile version