Σοκαριστικό περιστατικό στην Αργολίδα: Ανήλικοι 17χρονοι ξυρίζουν με φαλτσέτα 12χρονο μαθητή στο σχολείο
Ένα νέο περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων έρχεται στο φως από την Αργολίδα, προκαλώντας ανησυχία και αντιδράσεις στην τοπική κοινωνία. Οι δράστες, δύο 17χρονοι μαθητές, επιτέθηκαν σε 12χρονο συμμαθητή τους κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, χρησιμοποιώντας φαλτσέτα για να ξυρίσουν το μουστάκι του και να του αφαιρέσουν χρήματα.
Το περιστατικό στο σχολείο
Σύμφωνα με πληροφορίες από το iEidiseis.gr, το σοκαριστικό συμβάν έλαβε χώρα στον χώρο του σχολείου, όπου ο 12χρονος μαθητής της πρώτης τάξης γυμνασίου μοιράζεται την αυλή με το λύκειο, στο οποίο φοιτούν οι δύο 17χρονοι δράστες. Το περιστατικό σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, όταν ο 12χρονος πλησίασε το κυλικείο για να αγοράσει κάτι.
Η επίθεση με φαλτσέτα
Οι δύο μεγαλύτεροι μαθητές, αφού τον απείλησαν με φαλτσέτα που κρατούσε ο ένας εξ αυτών, στη συνέχεια προχώρησαν στην αποτρόπαια πράξη του ξυρίσματος του μουστακιού του παιδιού. Δεν σταμάτησαν όμως εκεί, καθώς αφαίρεσαν από τον 12χρονο και 2 ευρώ που είχε στην κατοχή του. Μετά την πράξη τους, οι δράστες επέστρεψαν στο λύκειο αμέσως μόλις χτύπησε το κουδούνι, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
Η καταγγελία των γονέων
Όταν ο 12χρονος επέστρεψε στο σπίτι του, ενημέρωσε τους γονείς του για το περιστατικό. Οι γονείς του αντέδρασαν άμεσα και κατήγγειλαν το γεγονός στις αρχές. Το σοκαριστικό γεγονός προκάλεσε την άμεση κινητοποίηση των αστυνομικών αρχών, που προχώρησαν στη σύλληψη τόσο των δύο 17χρονων δραστών όσο και των γονέων τους, κατηγορώντας τους για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου.
Η υπόθεση, πέρα από τη σύλληψη των δύο ανηλίκων, φέρνει στην επιφάνεια το ζήτημα της γονικής εποπτείας και ευθύνης, καθώς και οι γονείς των δραστών κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες για την παραμέληση των παιδιών τους.
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.