Tίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, καθώς προχωρά η ενοποίηση με την Public.
H αρχή έγινε από τον περασμένο μήνα όταν Public και MediaMarkt ανακοίνωσαν τη συνεργασία στην κατηγορία των μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και τηλεοράσεων μέσω μιας ενιαίας ομάδας εξυπηρέτησης αλλά και την αναβάθμιση των καταστημάτων MediaMarkt στην Ελλάδα σε Public – MediaMarkt «Νέας Γενιάς», όπου θα προσφέρεται μια ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών.
Έτσι η γερμανική φίρμα θα σβήσει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την χώρα μας.
Σύμφωνα με το businessdaily.gr «ο 2023 αναμένεται ακόμα καλύτερο για την Public, καθώς τα μεγέθη της εμφανίζονται ενισχυμένα κατά 30% έναντι της περασμένης χρονιάς, με τα στελέχη της εταιρείας να εκφράζουν την αισιοδοξία πως η χρονιά θα κινηθεί σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, καθώς αναπτύσσεται το brand στις οικιακές συσκευές, γεγονός που πιστοποιεί ότι οι καταναλωτές ανταποκρίνονται θετικά στο όραμά του Public Group για το omniretail.
Το Public Group, είχε προαναγγείλει ότι θα ακολουθήσει μια νέα δυναμική στρατηγική, επενδύοντας 100 εκατ. ευρώ σε νέας γενιάς καταστήματα, διεύρυνση της προϊοντικής γκάμας και προσθήκη σύγχρονων υπηρεσιών, με τον όμιλο να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο digital κομμάτι, πραγματοποιώντας και νέες συνεργασίες όπως με την BookVoice που παράγει audiobooks.
Πρόσφατα, ο όμιλος προχώρησε σε επένδυση 1 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των δυο καταστημάτων σε Λεωφόρου Συγγρού και στο Μαρούσι σε «Νέας Γενιάς» καταστήματα που περιλαμβάνει μια πρόταση με μεγάλη γκάμα από μεγάλες και μικρές οικιακές συσκευές, αλλά και είδη τεχνολογίας και ψυχαγωγίας.
Τα 13 καταστήματα MediaMarkt αναμένεται να παίξουν τον δικό τους ρόλο, καθώς 10 εξ αυτών θα αποτελέσουν και μέρος του σχεδιασμού ανάπτυξης των logistics hub της Public, που θα βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους παράδοσης, επιτρέποντας στην εταιρεία την ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery, ενώ η εταιρεία έχει επενδύσει επίσης σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.)».