Αποφάσισε να γίνει Μαρία στη θέση της Μαρίας. Πέτυχε η συνταγή;
Λένε ότι στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση αλλά από την απλή έμπνευση ως την πιστή αντιγραφή υπάρχει μεγάλος δρόμος που πρέπει να καλυφθεί και πολλές φορές να εξηγηθεί.
«Η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή κολακείας» είχε γράψει ο Charles Caleb Colton και αυτό μάλλον αποδεικνύει η νέα φωτογράφιση της Ελένη Χατζίδου για το περιοδικό «The Body», στο τεύχος Ιουλίου.
Η τραγουδίστρια φωτογραφίζεται στο εξώφυλλο του περιοδικού «φορώντας» μόνο χρυσές νυφάδες ή χρυσά φύλλα αν θέλετε, τα οποία καλύπτουν το γυμνό σώμα της.
Η φωτογράφιση της Ελένης όμως μας θύμισε μία άλλη σε βαθμό που κάποιος κακόπιστος θα έλεγε ότι έγινε με copy paste. Η πόζα, το στήσιμο, τα χρυσά φύλλα, όλα θύμισαν την φωτογράφιση που είχε κάνει τον Μάιο του 2017 η Μαρία Κορινθίου για το περιοδικό «DownTown».
Όπως είναι λογικό η ομοιότητα του concept, θέλοντας και μη, βάζει τις δύο καλλιτέχνιδες σε μία άτυπη σύγκριση, με τη Μαρία Κορινθίου να αναδεικνύεται στα μάτια μας νικήτρια.
Το σαφώς πιο χυμώδες σώμα της Μαρίας και η φυσική ομορφιά της ξεχωρίζουν τόσο στο εξώφυλλο όσο και στις εσωτερικές φωτογραφίες. Εξάλλου ο «κόπος» της Μαρίας να καλύψει με το χέρι της το στήθος της, ούσα προικισμένη με πλούσια τα ελέη από τη μητέρα φύση, είναι σαφώς μεγαλύτερος από αυτό της Ελένης.
Φυσικά και οι δύο φωτογραφίσεις δεν έχουν κάτι νέο να προσφέρουν σαν concept φωτογράφισης αφού η ίδια ιδέα έχει παίξει αρκετό καιρό πριν σε μεγάλα ξένα περιοδικά με πιο χαρακτηριστικό αυτό του Vogue του Μεξικού το οποίο σε ένα τεύχος του του 2016 φιλοξένησε την Barbara Fialho σε μία φωτογράφιση κλώνο αυτών της Μαρίας και της Ελένης.
Το ποια από τις τρεις κοπέλες επικράτησε στη σύγκριση μεταξύ των τριών σας αφήνουμε να το κρίνετε μόνοι σας από τις φωτογραφίες που ακολουθούν.