Ένας πολίτης ταλαιπωρείται τα τελευταία τρία χρόνια από τον ΕΦΚΑ Κυψέλης περιμένοντας να του μετρήσουν στα ένσημα. Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει το υπουργείο Εργασίας είναι η έλλειψη οργάνωσης στον ΕΦΚΑ.
Τον τελευταίο καιρό, και μετά από πολλές καταγγελίες στο συνήγορο του πολίτη, ανακοινώθηκε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό κέντρο για την εξυπηρέτηση του κόσμου. Ωστόσο μέχρι να γίνει αυτό χιλιάδες πολίτες προσπαθούν να βγάλουν άκρη με ένα δυσλειτουργικό σύστημα.
Περιμένει τρία χρόνια για τα ένσημά του μετά από 44 χρόνια εργασίας
Το πρωί της Δευτέρας ένας πολίτης, μέσω της πρωινής εκπομπής του Mega, προχώρησε σε μία σοβαρή καταγγελία που δείχνει το μέγεθος του προβλήματος. Ο κ. Βρεττός εδώ και τρία χρόνια περιμένει να του μετρήσουν τα ένσημα προκειμένου να προχωρήσει τις διαδικασίες για να εκδοθεί η σύνταξή του.
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε, τα τελευταία τρία χρόνια προσπαθεί να βγάλει άκρη με το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Κυψέλη. Ωστόσο δεν μπορεί να βρει κανέναν στο τηλέφωνο και όταν πηγαίνει από εκεί του ζητάνε να κλείσει ραντεβού τηλεφωνικά!
«Έχω δώσει τα ένσημά μου στον ΕΦΚΑ Κυψέλης εδώ και τρία χρόνια, έχω θεμελιώσει δικαίωμα συνταξιοδότησης το 2013. Έχω 44 χρόνια εργασιακού βίου εκ των οποίων το 95% ήταν στα βαρέα και ανθυγιεινά. Περιμένω εδώ και τρία χρόνια να μου δώσουν την απάντησή τους εγγράφως για να μπορέσω να προχωρήσω στη διαδικασία της σύνταξης», ήταν αρχικά τα λόγια του.
«Παίρνω τηλέφωνο δεν απαντάει ποτέ κανείς. Είχα πάει από εκεί, μου είπαν να κλείσω ραντεβού. Εγώ συνεχίζω και εργάζομαι. Δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω με κανέναν», πρόσθεσε ο ίδιος.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ στο video του MEGA εδώ: