Ο συνιδιοκτήτης του delicatessen I Frati στην Κηφισιά, Γιάννης Καλογιάννης κάνει λόγο για αύξηση στις πωλήσεις εκλεκτών και πανάκριβων εδεσμάτων, τα οποία αποστέλλονται σε βίλες βορείων και νοτίων προαστίων με αποδέκτες κυρίως επώνυμους αθλητές αλλά και γνωστούς καλλιτέχνες.
«Η καραντίνα θέλει την καλοπέραση της μάλλον, διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω την αύξηση στις πωλήσεις ακριβού χαβιάρι και σαμπάνιας, που είναι τα δυο βασικά προϊόντα τα οποία φεύγουν περισσότερο από τα υπόλοιπα», λέει ο επιχειρηματίας στο protothema.
«Το αμέσως επόμενο προϊόν που έχει ζήτηση μέσα στην καραντίνα, είναι το βασιλικό καβούρι, με τιμή 626 ευρώ το κιλό» συνεχίζει ο κ. Καλογιάννης.
Οι νεαρότερες ηλικίες, προτιμούν premium ποτά και τα καταναλώνουν σε πριβέ πάρτι σε loft του κέντρου, συγκεκριμένα, στην περιοχή Γκάζι. Οι ατίθασοι νέοι ηλικίας 18-25 ετών δεν υπολογίζουν τα περιοριστικά μέτρα στις μετακινήσεις, κυκλοφορώντας στην Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα όπου οι έλεγχοι στους δρόμους είναι λιγότεροι σε σχέση με τις υπόλοιπες ώρες της μέρας.