Χαμός με το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης – «Πλάκα Με κάνεις» – Απίστευτο πόσο κóστισε

Μετρό Θεσσαλονίκης

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου του Μετρό Θεσσαλονίκης κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.

Δεκαεπτά ημέρες απομένουν μέχρι την έναρξη της λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης και σήμερα -κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου- παρουσιάστηκε το λογότυπό του παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χ. Σταϊκούρα.

Ωστόσο, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες εστίασαν στο γεγονός ότι η δημιουργία του λογότυπου κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία MARKETING AND MEDIA SERVICES MON. IKE, με έδρα την Αθήνα.

Στο Χ το νέο λογότυπο έγινε γρήγορα trend, με τους λογαριασμούς να επιδίδονται σε έναν… διαγωνισμό χιούμορ και τρολαρίσματος.

Πολλοί το σύγκριναν με άλλα λογότυπα, άλλοι… αμφιβήτησαν την ιστορικότητα που αποπνέει, ενώ άλλοι έκαναν λόγο για “φαγοπότι”.

Φυσικά δεν έλειψαν και οι αναφορές στον ΠΑΟΚ και το κουλούρι Θεσσαλονίκης!

Η ιστορική διάσταση του «μ»

Το πεζό γράμμα «μ» που επιλέχθηκε για το λογότυπο δεν ήταν τυχαίο, σύμφωνα με τους δημιουργούς του. Η επιλογή του «μ» από την εποχή του Βυζαντίου αποτελεί έναν συμβολικό σύνδεσμο με την ιστορία της Θεσσαλονίκης, ενώ το κυκλικό σχήμα παραπέμπει στα τούνελ του μετρό.

Η επίσημη εξήγηση του σχεδιασμού

Ο διευθύνων σύμβουλος της “Ελληνικό Μετρό” αποκάλυψε το λογότυπο, την ταυτότητα του υπερσύγχρονου Μετρό Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρθηκε, η έμπνευση της δημιουργίας του δόθηκε από “βυζαντινά χειρόγραφα και παραπέμπει τόσο στο ιστορικό παρελθόν της πόλης όσο και στο μέλλον”.Όπως εξήγησε ο υπουργός, στόχος ήταν η δημιουργία μίας ταυτότητας που θα αποδώσει την ιστορικότητα της Θεσσαλονίκης και ταυτόχρονα συνδυάζει την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική και τη λειτουργικότητα.

Σύμφωνα με τον Χρήστο Σταϊκούρα, το μικρό «μ» επιλέχθηκε ώστε να είναι άμεσα συνδεδεμένο με το μετρό, διατηρώντας παράλληλα τη διακριτική του ταυτότητα. Όπως ανέφερε, το πεζό «μ» απλοποιήθηκε από το βυζαντινό στυλ, με στόχο να συνδυάζει αυθεντικότητα και αναγνωρισιμότητα, προσφέροντας καθαρότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών.

«Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε να συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Η παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας

Το λογότυπο αποκαλύφθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας εταιρικής ταυτότητας του Μετρό Θεσσαλονίκης, με στόχο να δοθεί μία νέα εικόνα σε αυτό το πολυαναμενόμενο έργο της πόλης.






Exit mobile version