Αποκαλύψεις για Μαρινόπουλο!! Ζωή και κότα στο Μαϊάμι και οι εργαζόμενοι…

Ποιες οι αποκαλύψεις για την Ιωάννα και τον Πάνο Μαρινόπουλο μετά το λουκέτο στο σούπερ μάρκετ;

Ο Πάνος Μαρινόπουλος και η σύζυγός του, Ιωάννα το τελευταίο διάστημα απείχαν από την κοσμική ζωή της Μυκόνου.

Μάλιστα το ζευγάρι Πάνος και Ιωάννα Μαρινοπουλου δεν πέρασε το Πάσχα του όπως συνήθιζε στην εξοχική του κατοικία στο νησί των Ανέμων καθώς προτίμησε το Μαϊάμι.

Ο επιχειρηματίας με την σύζυγό του διαθέτουν μια υπερπολυτελή έπαυλη εκεί και πλέον έχουν αποφασίσει σύμφωνα με δημοσίευμα εβδομαδιαίου περιοδικού να περνούν τους περισσότερους μήνες του χρόνου.

«Ηγέτης» και στα πρόστιμα

Στα άτυπα συμβούλια των τεσσάρων ξαδέλφων στο στρατηγείο των Carrefour στην Αλίμου το τελευταίο διάστημα κυριαρχεί δύσκολη και απαιτητική ατζέντα σχετικά με τις επιχειρηματικές τους κινήσεις μέσα στο «σκηνικό» της οικονομικής κρίσης, αλλά και με τα πρόστιμα, τις καταγγελίες και τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις του ΕΦΕΤ για ανάκληση ακατάλληλων προϊόντων, εντοπισμό αγορανομικών παραβάσεων και ενίοτε παραπλάνηση τιμών που «θαμπώνουν» τη βιτρίνα της αλυσίδας τους.

[ad id=”215657″]

Αν και η φήμη τους έχει τρωθεί πολλές φορές από τα πρόστιμα, με μεγαλύτερο εκείνο των 12,5 εκ. ευρώ από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για παραβάσεις της ελληνικής και κοινοτικής αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας από πρακτικές της στο δίκτυο δικαιόχρησης που αφορούν σε καθορισμό τιμών μεταπώλησης και τον περιορισμό αμοιβαίων προμηθειών ανάμεσα σε διανομείς- δικαιοδόχους της, τα Carrefour αποτελούν τον leader του κλάδου στα σούπερ μάρκετ με μερίδιο αγοράς που ξεπερνά το 25% και με δίκτυο 900 καταστημάτων μόλις ολοκληρωθεί η ενσωμάτωση των καταστημάτων Dia, μετά την προ ενός έτους εξαγορά τους.

Βέβαια, η κάμψη της κατανάλωσης έχει πλήξει και τον όμιλο Μαρινόπουλου, αφού οι πωλήσεις στο εννεάμηνο του 2010 μειώθηκαν κατά 3,6% στα 2,01 δις. ευρώ. Ο Λ. και ο Π. Μαρινόπουλος έχουν επιστρατεύσει μια στρατηγική «γενναίων» προσφορών σε μια σειρά κωδικών προϊόντων, ενώ επιταχύνεται η διαδικασία ενσωμάτωσης των Dia, η οποία καθυστέρησε αρκετά, ώστε να κλείσουν τα ζημιογόνα και μετατρέποντας τα υπόλοιπα σε convenience stores που θα προσελκύσουν καταναλωτές που επιλέγουν το φθηνό καλάθι.

Ταυτόχρονα συνεχίζουν κανονικά το επενδυτικό τους πλάνο προσθέτοντας νέα σημεία πώλησης σε Βαλκάνια και Κύπρο, δίνοντας έμφαση στο e-shop το οποίο έχει τετραπλασιάσει τη βάση πελατών μέσω ίντερνετ, ενώ η πρόσφατη συμφωνία με την γαλλική Carrefour για το άνοιγμα τεσσάρων ακόμη υπεραγορών στη Σόφια, αναμένεται να προσδώσουν δυναμική στον όμιλο.

fimes.gr

Exit mobile version