Αναγνώστης πασίγνωστου ελληνικού blog έβγαλε στην φόρα τα κακώς κείμενα της γνωστής αλυσίδας όπως τα έζησε ο ίδιος.
Παραθέτουμε το μήνυμα/καταγγελία του όπως το διαβάσαμε στο γνωστό blog.
“Αγαπητό tromaktiko,
σήμερα το μεσημέρι πήγε η σύζυγος μου να ψωνίσει από την γνωστή αλυσίδα super markets AB Βασιλόπουλος. Μαζί της είχε και δωροεπιταγή που εγώ είχα προμηθευτεί πριν από… δύο ημέρες.
Αυτή όμως η δωροεπιταγή είχε λήξει τέλος του 2017. Εγώ δεν έχω ψωνίσει πάλι με κάρτα, δεν το είδα και γενικά δεν το πρόσεξε κανείς, παρά μόνο στο ταμείο σήμερα που πήγε η σύζυγος να εξυπηρετηθεί.
Με αγενέστατο τρόπο και συμπεριφορά η υπάλληλος υπονοούσε εξαπάτηση και ειδοποιήθηκα και εγώ από την σύζυγο και έσπευσα για να μπορέσω να εξηγήσω στην αγενεστάτη υπάλληλο πως εμείς έχουμε δίκιο και όχι εκείνη.
Στου κουφού την πόρτα πάρε την πόρτα και φύγε. Δεν θα έπρεπε η δωροεπιταγή να συνοδεύεται από ένα στοιχείο της απόδειξης; Απλά απαράδεκτοι.
Τι να την κάνω την συγνώμη εκ των υστέρων και την αλλαγή της δωροεπιταγής.
Δεν θα έπρεπε να είναι περισσότερο ευέλικτοι στα λόγια και την συμπεριφορά επειδή ακριβώς σκοπός τους είναι η εξυπηρέτηση του κόσμου;
Αναγνώστης”