Η επιστολή δάσκαλου δημοτικού που εκθέτει τις συμπεριφορές των γονέων.

Όπως αναφέρει απευθυνόμενος στους γονείς: «η βαθμολογία στο μάθημα ΤΠΕ που διδάσκω δεν είναι αυτή που προέκυψε από τη γραπτή και προφορική αξιολόγηση των παιδιών, καθώς και τη συμπεριφορά των μαθητών, όπως προβλέπεται. Αλλά είναι «φουσκωμένη» κατόπιν δικών σας πιέσεων σε όλα τα επίπεδα».

Η επιστολή δάσκαλου δημοτικού που εκθέτει τις συμπεριφορές των γονέων.

«Δεν πιστεύω ότι το μέλλουν του παιδιού κρίνεται από ένα βαθμό τριμήνου Δημοτικού», αναφέρει ο κ. Κουτλής και συνεχίζει: «Καλύτερα κατά την άποψή μου να «βγούνε από τη γυάλα» τώρα που είναι μικροί, παρά να βιώσουν για πρώτη φορά την αποτυχία όταν θα είναι μεγάλοι και να πηδάνε π.χ. από τα μπαλκόνια επειδή δεν πέρασαν στις πανελλήνιες.»

«Ήμαστε ενήμεροι»

Γνώση για την επιστολή του δασκάλου πληφορορικής δήλωσε και η ίδια η διευθύντρια του σχολείου Μαργαρίτα Μαρτάκη σημειώνοντας ωστόσο ότι δόθηκαν όλες οι απαραίτητες εξηγήσεις και από τις δύο πλευρές ενώ ενημερώθηκε και ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αρ. Κελεπερτζής.

Πηγή: politischios.gr

Exit mobile version