Δείτε πώς τα πήγε η αλυσίδα καταστημάτων Public μέσα στην …κρίση!

Τα καταστήματα Public, συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού, «μέσα σε μια δεκαετία κατάφεραν να γίνουν η μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα και την Κύπρο» τόνισε χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Χρήστος Καλογεράκης.

Επιταχύνει την ανάπτυξή της η αλυσίδα καταστημάτων Public, η οποία παρά την οικονομική κρίση φέτος πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 26%.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, το 2015 και παρά τις πρωτοφανείς για τη χώρα αντίξοες οικονομικές συνθήκες (capital controls κ.λπ.), τα Public κατάφεραν να ισχυροποιήσουν τη θέση τους και τα μερίδια που κατέχουν σε όλες τις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησής τους. Συγκεκριμένα, αποτελούν πλέον την υπ’ αριθμόν ένα επιλογή των καταναλωτών στις κατηγορίες: βιβλίο, μουσική, ταινίες και gaming, συσκευές κινητής τηλεφωνίας, gadgets, αξεσουάρ τεχνολογίας και εισιτήρια θεαμάτων.

Στη φετινή ενίσχυση των οικονομικών αποτελεσμάτων κατά 26% (ο συνολικός τζίρος εκτιμάται ότι θα ανέλθει στα 222 εκατ. ευρώ από 177 εκατ. το 2014) συνέβαλε μεταξύ άλλων και «η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον πρoϊοντικό τους χαρτοφυλάκιο με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες».

Όπως επισήμανε ο Χρήστος Καλογεράκης, η στρατηγική αυτή αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω μέσα στο 2016, ενώ πρόσθεσε ότι «τα Public, παρά την κρίση, αυξάνουν συνεχώς και τον αριθμό των καταναλωτών που τα επισκέπτονται».

Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι συνολικά το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τα 25 εκατομμύρια στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

Πηγή: cnn.gr

Exit mobile version