Αν και αποτελεί μία από τις εταιρείες κολοσσούς παγκοσμίως, η Apple φαίνεται πως κρατάει συγκρατημένη σχέση με τα social media.
Για παράδειγμα στο Twitter υπάρχει ένα προφίλ με 36.000 followers το οποίο δεν έχει ανανεωθεί ποτέ κάτι που δεν μοιάζει φυσιολογικό για μια μεγάλη εταιρεία. Μήπως αυτό συμβαίνει γιατί δεν την έφτιαξε η ίδια η Apple αλλά κάποιος άλλος;
Η ψηφιακή… σιωπή της Apple στο Twitter είναι απολύτως σκόπιμη σύμφωνα με τη Huffungton Post. Με άλλα λόγια, η Apple έχει πάρει μια συνειδητή απόφαση να μην έχει ενεργούς λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα καθώς δεν διαθέτει καν σελίδα στο Facebook.
Μπορεί να έχει σελίδες για τα προϊόντα της ή της υπηρεσίες της όπως πχ το Apple Store και το Apple Music αλλά δεν έχει δημιουργήσει σελίδα για την ίδια την εταιρεία. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ωστόσο έχει προφίλ στο twitter με πάνω από 1.000.000 followers. Για ποιο λόγο λοιπόν η Apple δεν διατηρεί δικά της προφίλ;
Σύμφωνα με όσα αναφέρουν οικονομικοί αναλυτές στο CNBC «Η Apple δεν έχει τίποτα να κερδίσει από τη δημιουργία ενός λογαριασμού». Σύμφωνα με τον αναλυτή, εταιρείες όπως η Apple που διατηρεί ένα στάνταρντ στην πολιτική της όσον αφορά τις τιμές δεν έχει κανέναν λόγο να κάνει επιθετικό μάρκετινγκ όπως αυτό συμβαίνει με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο αναλυτής αναφέρει ότι δεν χρειάζεται να κάνει ούτε δώρα ούτε προσφορές για να πουλήσει τα προϊόντα της καθώς δεν είναι αυτή η πολιτική της άρα τα social media δεν της είναι πουθενά χρήσιμα.
Επιπλέον στο λογαριασμό της στο Youtube δεν επιτρέπει να κάνουν οι θεατές σχόλια καθώς δεν επιθυμεί την αλληλεπίδραση με τους χρήστες. Όσον αφορά το προφίλ στο Twitter αν και η Apple έχει ρωτηθεί αν είχε δημιουργηθεί από την εταιρεία, ούτε το διαψεύδει ούτε το επιβεβαιώνει.
Το σίγουρο είναι πως όλες οι κινήσεις της εταιρείας είναι πολύ μελετημένες και σίγουρα το ότι δεν έχει δημιουργήσει προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα αποσκοπεί σε κάποιον στόχο της.
newsbeast.gr
Τώρα όλες οι ειδήσεις του alldaynews.gr στο Google News.
To «alldaynews.gr» αποποιείται κάθε ευθύνη από τις αναδημοσιεύσεις άρθρων τρίτων ιστοσελίδων, για τα οποία (άρθρα) την ευθύνη την έχει ο υπογράφων ως πηγή.