«Ζαλίζει» η ακρίβεια: 2,70 ευρώ για δύο ματσάκια άνηθο σε μεγάλη αλυσίδα super market (φωτο)

άνηθο

Η ακρίβεια «καίει» την τσέπη των καταναλωτών. Την ώρα που η κυβέρνηση υπεραμύνεται του «καλαθιού του νοικοκυριού» και ενόψει και της εφαρμογής του μέτρου του market pass από τα μέσα Φεβρουαρίου, οι καταναλωτές «ζαλίζονται» από τις τιμές και τις αυξήσεις – φωτιά στα ράφια των σούπερ μάρκετ.

Στις φωτογραφίες που έστειλε αναγνώστης στο enikos.gr, με τις αποδείξεις από αγορές που έκανε σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ, φαίνεται ξεκάθαρα το εξής αδιανόητο: ένα ματσάκι άνηθος που είναι εισαγωγής κοστίζει 1,35 ευρώ και τα δύο ματσάκια κοστίζουν 2,70 ευρώ.

Όταν σε λαϊκές αγορές ή σε άλλες αλυσίδες του λιανεμπορίου τροφίμων ο άνηθος κοστίζει από 0,57 έως 0,78 ευρώ. Συνολικά το κόστος των αγορών για τον συγκεκριμένο καταναλωτή από μια «βόλτα» στο σούπερ μάρκετ ανήλθε στα 27,12 ευρώ.

Μάλιστα ο συγκεκριμένος κύριος που έστειλε τις φωτογραφίες εκφράζει την αγανάκτησή του υποστηρίζοντας ότι και ακρίβεια υπάρχει που έχει επιβαρύνει τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς και πολλές επιχειρήσεις αισχροκερδούν.

Μειωμένο περιεχόμενο με ίδια τιμή

Σημειώνεται ότι χθες, Δευτέρα ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης είπε στον RealFm 97,8 και στους Νίκο Χατζηνικολάου και Αντώνη Δελλατόλα ότι «σε 4.000 ελέγχους των τελευταίων μηνών, τα πρόστιμα για αισχροκέρδεια ήταν στο 5,76% των περιπτώσεων. Αυτό το ποσοστό δεν είναι υψηλό ποσοστό παραβατικότητας. Ο κόσμος βλέπει τις αυξήσεις και θεωρεί ότι υπάρχει αισχροκέρδεια, λογικό… Όμως όταν βλέπεις τον δείκτη τιμών καταναλωτή και η Ελλάδα είναι πια κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο, στις αυξήσεις εννοώ, και στην Ευρωζώνη και στην ΕΕ, πάει να πει ότι δεν υπάρχει αισχροκέρδεια. Γιατί αν υπήρχε αισχροκέρδεια, αν ήταν εκεί το πρόβλημά μας, θα ήμασταν πάνω από τον μέσο όρο. Το πρόβλημά μας είναι ένας εισαγόμενος πληθωρισμός».

Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν μειώσεις στις συσκευασίες και εξήγησε ότι δεν απαγορεύεται κιόλας. «Απαγορεύεται να ξεπεράσεις το περιθώριο κέρδους που έχει κλειδώσει στον Σεπτέμβριο του 2021. Αυτές οι περιπτώσεις είναι μετρημένες στα δάκτυλα δύο χεριών. Το να μειώσει μια επιχείρηση το περιεχόμενο, αλλά η τιμή να είναι στο περιθώριο κέρδους, δεν είναι παράνομο» τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης.

Exit mobile version