Ο γνωστός σεφ Τίμος Ζαχαράτος, μέσα από ανάρτησή του στο Instagram, εκφράζει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη συμπεριφορά μερίδας πελατών στα νησιά κατά τη θερινή σεζόν, στηρίζοντας παράλληλα το προσωπικό των καταστημάτων εστίασης που εργάζεται ασταμάτητα.
Στήριξη στο προσωπικό της εστίασης
Μέσα από το μήνυμά του, ο Τίμος Ζαχαράτος υπερασπίζεται τους εργαζόμενους στον χώρο της εστίασης, οι οποίοι συχνά δουλεύουν εξαντλητικά ωράρια για να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της καλοκαιρινής περιόδου. Με έντονο ύφος, αναφέρεται στη στάση ορισμένων πελατών που, όπως υποστηρίζει, δείχνουν έλλειψη σεβασμού απέναντι στο προσωπικό.
Η κριτική προς τους αγενείς πελάτες
Ο σεφ δεν διστάζει να εκφράσει ανοιχτά την άποψή του, κατακρίνοντας την υπεροπτική συμπεριφορά μερικών επισκεπτών:
«Κάθε Δεκαπενταύγουστο ξεπροβάλλετε. Οι γνωστοί “Ελληναράδες” των διακοπών. Μπαίνετε στα μαγαζιά με ύφος χιλίων καρδιναλίων. Παράπονα για το καθετί, υποδείξεις για τα πάντα. Και πάντα η ίδια ατάκα, “Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;”. Ναι, ξέρουμε. Είσαι άλλος ένας μικρός, θορυβώδης, ασήμαντος τύπος».
Το μήνυμα για σεβασμό
Ο Τίμος Ζαχαράτος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ανάγκη να υπάρχει σεβασμός προς τους ανθρώπους που εργάζονται στον κλάδο, τονίζοντας τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν:
«Μια μπύρα πίνετε και, αν δεν είναι τόσο παγωμένη όσο θα θέλατε, αφήνετε ένα αστέρι, λες και γκρεμίστηκε η ζωή σας. Χωρίς να σκεφτείτε ούτε στιγμή ότι η σερβιτόρα που μιλάτε σαν σκουπίδι θα μπορούσε να είναι κόρη σας. Χωρίς να περάσει απ’ το μυαλό σας ότι εκείνη τρώει 18ωρα για να τα βγάλει πέρα».